Forfatter |
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 04 April 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
MoTiNi skrev:
Du kan da selv programmeren den, det er slet ikke særlig svært og så kan du også selv lave logo'er og uploade dem. Mange forhandler vil kun bruge standart logoer.
|
|
|
På dette link ligger en masse TV logo'er, jeg ved så ikke om det er i det rigtige format til Beo 5.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42696&P N=1&TPN=6
Det vil jeg egenteligt gerne vide. |
|
|
Nej som udgangs punkt kan de ikke bruges. Logo'et skal være max. 92x44px og være i BMP format __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
Sendt: 04 April 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har et lille spørgsmål jeg håber nogen af Jer kan hjælpe med. Jeg er lidt på udkig efter et lille (og brugt og billigt) B&O anlæg med CD og radio som jeg kan bruge på kontoret og koble sammen med mit øvrige B&O (primært BV7+BV8 ifm. link setup). Og jeg vil gerne at det kan afspille nye CD'ere, har læst et sted at ældre B&O CD afspillere har problemer med 80 min CD'ere vist. Hvad skal jeg gå efter? Højttalere må gerne være en del af anlægget.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 04 April 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
Jeg vil komme til at skulle bruge en bluray afspiller. Så der vil en Beo5 være det bedste valg?????
|
|
|
Ja helt klart efter min mening.
Så har du adgang til at skifte undertekst / lyd spor osv
Dette her skærm billede er hvis du har en Samsung BD-P3600 el 4600

|
|
|
Har jeg ikke også det ved Beo4 via de farvede knapper??????
Som det lyder så er Beo5 kun god når det drejer sig om at betjene 3.parts produkter, men til dagligt brug så bruger i Beo4  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

|
Sendt: 04 April 2010 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Har jeg ikke også det ved Beo4 via de farvede knapper??????
Som det lyder så er Beo5 kun god når det drejer sig om at betjene 3.parts produkter, men til dagligt brug så bruger i Beo4  |
|
|
Jo, det er korrekt, men med BV7 med blueray har B&O valgt at man skal bruge gul knap + kommando for at betjene blueray afspilleren med Beo4, dette slipper man for med Beo5. Ikke det mest geniale træk fra B&O vil jeg mene, min kone kan stadig ikke forstå hvorfor man skal bruge med gule knap...... jeg kan forstå hende.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
beolion skrev:
Jo, det er korrekt, men med BV7 med blueray har B&O valgt at man skal bruge gul knap + kommando for at betjene blueray afspilleren med Beo4, dette slipper man for med Beo5. Ikke det mest geniale træk fra B&O vil jeg mene, min kone kan stadig ikke forstå hvorfor man skal bruge med gule knap...... jeg kan forstå hende.
|
|
|
Hvad mener du med det ? Skal du altid trykke på gul knap efterfulgt af play, stop osv når du betjener din Blu-ray afspiller ? __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nei, når man velger Blu-ray som kilde trykker man på DVD-knappen og for å stoppe velger man en annen kilde eller stand bye knappen på BEO4. Det er når man skal spole frem og tgilbake man må bruke gul-knapp sammen med pil-knappene.
Å utvikle egne produkter er meget kostnadskrevende, og da er det fristende å integrere tredjeparts komponenter som igjenn ikke altid spiller sammen slik man ønsker. Jeg ble også veldig skuffet da jeg oppdaget at jeg måtte bruke en ekstra knapp for å betjene den innebygde Blu-Ray spilleren i mitt nye BV7-40. jeg forventet faktisk at betjeningen skulle være like enkel som på mytt gamle fjernsyn (BV7-32) med innebygd DVD spiller. Men her har BO tydeligvis valgt å spare på utviklings kostnadene ...
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er jeg da glad for at jeg har købt en Samsung BD-P3600 som kan styres af BV7-40. Jeg kan betjene den normalt uden at man skal trykke på 2 knapper for at udfører én komando. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo4all skrev:
Jeg ble også veldig skuffet da jeg oppdaget at jeg måtte bruke en ekstra knapp for å betjene den innebygde Blu-Ray spilleren i mitt nye BV7-40. jeg forventet faktisk at betjeningen skulle være like enkel som på mytt gamle fjernsyn (BV7-32) med innebygd DVD spiller.
|
|
|
Enig. Det virker ikke intuitivt med Beo4 her.
|
Til top |
|
|
SciroccoGT Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ville bare lige høre, om nogen ved hvornår det nye Beosys 3+, bliver monteret i Beovision 7-55 ??
Samt om der er nogen, der har hørt rygter om et nyt musikanlæg fra B&O, der både skulle tage Internet Radio, Dab + og evt Fm.
Jeg har hørt rygter om der er noget nyt på vej frem, meenn det kniber noget med at få forhandlerne til at sige noget .... __________________ De Bedste Hilsener
Legebarnet
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SciroccoGT, og velkommen til hifi4all.
Beosys 3+ vil måske være det nye i et BV. 7-55 Mk 2.
Det nye nyt musikanlæg BeoSound 8 fra B&O er lagt på hylden ind til videre.
Nu er det nedenstående udsat på ubestemt tid. 
Bang & Olufsen klar med fælles teknologi platform til sommer 2010
Et nyt BeoSound anlæg bliver til sommer det første B&O-produkt baseret på en nye fælles teknologi platform. Platformen skal sikre, at antallet af produktlanceringer sættes i vejret.
Det bliver snart nemmere at være produktingeniør hos B&O i hvert fald hvis man tænker på arbejdsbyrden, når der skal udvikles nye produkter. Hidtil er den danske elektronikproducent startet fra bunden, når der skulle udvikles nye produkter, men som et led i koncernens Pole Position-strategi er man nu i fuld gang med at udvikle en teknologi-platform, der kan bruges på tværs af produkterne. Efter planen er platformen til B&Os audio- produkter klar til brug til sommer.
Ifølge koncernchef Karl Kristian Hvidt Nielsen bliver der tale om en 9x12 cm stor printplade baseret på en linux-kerne og et Wifi 802.11n-modul. Derudover vil den blive udstyret med kraftige grafik og signalprocessorer. Som noget nyt har B&O valgt at benytte programmerbare FPGA-chips i stedet for selv at udvikle komponenterne. På den korte bane skal vi have teknologiplatformen på plads og hurtigt have accelereret mængden af nye produkter.
Vi var på vej til at gå i stå produktudviklingsmæssigt, men nu vil vi ikke længere bruge energi på et skulle opfinde dybe tallerkner igen og igen, udtaler Karl Kristian Hvidt Nielsen.
Efterfølgende er det planen, at der skal skabes en lignende platform til B&Os videoprodukter. De to teknologiplatforme skal herefter være grundstenene i alle virksomhedens produkter.
Ingeniøren.
________
Men alt dette er altså udsat, måske på grund af økonomien. 
Læs mere her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46053&P N=0&TPN=87
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
SciroccoGT Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Tak for hurtigt svar.
Har hørt at 7-55 Mk 2. nok kommer omkring D. 1/5-2010 men det er kun rygter, har også lige hørt at det nye Beosound kommer til efteråret.Årsagen til at anlægget er udskudt skulle efter sigende være pga man har prioteret bla. Beovision 10-46 højere som anlæget. Håber da at dette passer 
ville da være ærgeligt hvis det er økonomien der trykker endnu .... __________________ De Bedste Hilsener
Legebarnet
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
SciroccoGT skrev:
Ville bare lige høre, om nogen ved hvornår det nye Beosys 3+, bliver monteret i Beovision 7-55 ??
|
|
|
Hmm, hvad skulle der efter sigende ligge i BS3+? Nu blev man jo lidt nysgerrig.......
|
Til top |
|
|
Peter VTEC Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
De nye HD lydformater er planen tror jeg..
Jeg håber sku så inderligt at B&O holder skindet på næsen og krisen ikke tager dem med sig 
__________________ Mmmm VTEC!
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2010 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Ifølge koncernchef Karl Kristian Hvidt Nielsen bliver der tale om en 9x12 cm stor printplade baseret på en linux-kerne og et Wifi 802.11n-modul.
|
|
|
Er det for meget at håbe, at man så ikke behøver at skulle bruge ca. 16 tkr. på et MLGW, da den nye platform (åbenbart) allerede er koblet på netværket med WiFi? Hvis man nu gerne ville bruge sin iPhone........
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 05 April 2010 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter VTEC skrev:
De nye HD lydformater er planen tror jeg..
Jeg håber sku så inderligt at B&O holder skindet på næsen og krisen ikke tager dem med sig 
|
|
|
Jeg håber inderligt du har ret i det med de nye lydformater. __________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
Kontor: Scandyna Minipod, Scandyna The Ball 2.1
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 06 April 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har et BV 8-40, hvor jeg har mit BeoSound 4 tilsluttet via MasterLink. Jeg ønsker at anskaffe mig en BeoLab 3500 til hvælvingen i min åbne forbindelse mellem stue og køkken. Af hvad jeg kan læse mig frem til, så har højttaleren først for nylig fået powerlink. Jeg vil helst købe den brugt, og så er det, at jeg ikke ved, hvordan hulan jeg får den til at spille sammen med resten af mit set-up på nemmeste (og billigste) vis. Any help?
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd skrev:
Hej,
Jeg har et BV 8-40, hvor jeg har mit BeoSound 4 tilsluttet via MasterLink. Jeg ønsker at anskaffe mig en BeoLab 3500 til hvælvingen i min åbne forbindelse mellem stue og køkken. Af hvad jeg kan læse mig frem til, så har højttaleren først for nylig fået powerlink. Jeg vil helst købe den brugt, og så er det, at jeg ikke ved, hvordan hulan jeg får den til at spille sammen med resten af mit set-up på nemmeste (og billigste) vis. Any help?
|
|
|
Så længe du holder dig til beoLab 3500 så har den også MasterLink. Det var den første LC9000 som muligvis kan give dig problemer, men dem er der sjælent nogle tilsalg af. Eller spørger du bare om den har masterlink tilslutning, så enkelt er det jo. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 06 April 2010 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg så have en masterlink-boks til at samle ledningen fra BeoSound 4 og den fra BeoLab 3500? For der er jo kun een MasterLink indgang i mit BV 8.
|
Til top |
|
|