| Sendt: 18 November 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
JoeConsultant skrev:
| Ja tak, det er jeg efterhånden ved at have fattet.... kan ikke se grunden til at du nævner det igen? |
|
|
Fordi det lød som om at du brugte oplevelsen til at begrunde at der ikke er forskel på de to tv. Men PDP5000 er ikke lavet til at vise et bedre billede end PDP507 ved DVD, den er lavet til at vise et bedre billede ved 1080P materiale. Dette har Henrik Skinbjerg (produktchef hos Pioneer DK) også været ude med en udmelding om - på SD materiale er der ingen nævneværdig forskel, på 1080P materiale er der mærkbar forskel. Skal man ikke bruge tv'et til 1080P, er der ingen grund til at investere dét ekstra i PDP5000.
|
|
|
Det var absolut ikke min hensigt at sige at der ikke var forskel på de to tv, hvilket jeg heller ikke gjorde - men at ved dvd kan jeg ikke se forskel.
Jeg sagde vel også at jeg ikke har set dem med HD-materiale, hvad jeg ellers godt ville prøve da det jo, Pioneers ry og rygte og billedkvalitet generelt taget i betragtning, må være ret godt på deres 1080p display!
Og hvad produktchefen hos Pioneer siger har jeg jo ingen jordisk chance for at vide - eller interesse i forøvrigt. Vi kan ikke alle være så velinformerede som dig Otto, da vi ikke arbejder med det, så jeg synes den kommentar lidt "tag da lige og følg med"-agtig at fyre af.
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|