Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 17:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Har lige fået XBOX HD dvd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 December 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

LBA75 skrev:
Hans J skrev:
LBA75 skrev:

Har lige faaet mail.......mit drev er sendt fra Tyskland i gaar - saa bliver det jul alligevel

Mvh

LBA75

Hvor har du købt ?

Har købt hos: computeruniverse.net

thank you very much for your order!
Hereby we want to inform you, that the orders
mentioned below have been forwarded to be shipped
by our shipping department.

Hjemme venter Jarhead, Apollo 13 i HD og King Kong kommer med drevet.....

Mvh

LBA75

Dammit ! så skulle jeg have købt hos dem i stedet for psxchips

oh well, jeg tager aligevel på ferie nu... og er først hjemme i det nye år

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

soegaard2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2003
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Synes denne tråd er gået lidt i stå!

Er der overhovedet nogen som har fået fingrene i dette drev?

Såfremt der er nogen som nu har det hjemme på hylden kan i så ikke smide lidt info om hvor i har skaffet det og hvordan jeres oplevelse med det er?

Til top Vis soegaard2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soegaard2000

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

soegaard2000 skrev:

Såfremt der er nogen som nu har det hjemme på hylden kan i så ikke smide lidt info om hvor i har skaffet det og hvordan jeres oplevelse med det er?

Hej Soegaard

Nej, denne tråd er ikke gået i stå.....jeg har bare ikke haft tid til at skrive....sidder og nyder mit HD-drev og mine HD-film

Drevet ankom for cirka 10 dage siden, men da jeg har været på arbejde i Norge, så har jeg ikke haft tid til at nyde det før end nu. Det ankom i fin pakke, med drev, fjernbetjening, USB kabel, manual, intall cd og filmen King Kong i HD.....alt for cirka 1500kr!!

Smed install cd´en i XBOX´en - vupti, så var den opdateret, dernæst strøm til drevet og et usb kabel i røven, og så kører det Testede selvfølgelig med King Kong i HD og hold da kæft hvor er det lækkert.....selv konen, der normalt er meget kritisk angående mine indkøb var overbevist - der er klasse forskel! Billeder er supert på min Pio 427. Lyden er cirka som jeg er vant til fra almindelig dvd.

Billedet den giver med almindelig DVD er bedre end min 1000 kr Sony afspiller, men ikke kæmpe forskel...... Desværre larmer XBOX´en stadigvæk - ikke drevet, men blæserne - dog ikke værre end at man kan tage et længere USB kabel, og så fjerne svinet!!

Jeg er super tilfreds, og venter nu på Miami Vice i HD......

Snakkes...

LBA75

Til top Vis LBA75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LBA75

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Men hvor har du købt den ? 

Jeg kan ikke finde nogen steder den er på lager ..

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Hej Mono.....

Svarede dig et par spørgsmål længere oppe.........men her er den lige igen. Har købt hos: "computeruniverse.net".....fin service med god opfølgning på ordren! Ved ikke om de har flere tilbage...

I aften kører der Jarhead i HD

Mvh

LBA75

Til top Vis LBA75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LBA75

mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Jeg venter spændt på mit drev, bestilte for noget tid siden, og skulle have det i hænde enten denne uge eller næste uge.

Så skal jeg nok give en melding
Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Jeg venter også på mit .

De kan ikke sige nærmere leveringstidspunkt end en gang her i januar.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

hehe oki sry .. troede det var en anden der svarede 

Dr. Thor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2006
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Jeg modtog mit fra psxchips i mandags, nu venter jeg bare på at Intervideo får taget sig sammen og udgiver HD-DVD addon til WinDVD 8.

Har også overvejet PowerDVD Ultra, meeen kr. 700,- er en pæn slat, hvis det passser at WD8 addon kommer til at koste $26?

Til top Vis Dr. Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Thor

mdpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

wee, dvdboxoffice.com har lige sendt mig min og den skulle være her lørdag eller mandag... :D bestilte den D. 22 dec.
Til top Vis mdpedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mdpedersen

mdpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

så kom min dumpende ind af døren  og til min STORE overraskelse var der stadig king kong og en fjernbetjening med selvom der stod på deres hjemmeside at det tilbud var udgået 

vær dog opmærksom på at hvis i bestiller fra USA, skal i have en adapter til dansk stikdåser (strømforsyningen klarer selv konvertionen fra 110V til 230V) da den kommer med amerikansk stik.

-Mark Pedersen

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

hvor meget endte du at måtte slippe med told og moms ?

soegaard2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Tusind tak for al din info

Det er vist på tide at få sådan et drev bestilt!

LBA75 skrev:
soegaard2000 skrev:

Hej Soegaard

Nej, denne tråd er ikke gået i stå.....jeg har bare ikke haft tid til at skrive....sidder og nyder mit HD-drev og mine HD-film

Drevet ankom for cirka 10 dage siden, men da jeg har været på arbejde i Norge, så har jeg ikke haft tid til at nyde det før end nu. Det ankom i fin pakke, med drev, fjernbetjening, USB kabel, manual, intall cd og filmen King Kong i HD.....alt for cirka 1500kr!!

Smed install cd´en i XBOX´en - vupti, så var den opdateret, dernæst strøm til drevet og et usb kabel i røven, og så kører det Testede selvfølgelig med King Kong i HD og hold da kæft hvor er det lækkert.....selv konen, der normalt er meget kritisk angående mine indkøb var overbevist - der er klasse forskel! Billeder er supert på min Pio 427. Lyden er cirka som jeg er vant til fra almindelig dvd.

Billedet den giver med almindelig DVD er bedre end min 1000 kr Sony afspiller, men ikke kæmpe forskel...... Desværre larmer XBOX´en stadigvæk - ikke drevet, men blæserne - dog ikke værre end at man kan tage et længere USB kabel, og så fjerne svinet!!

Jeg er super tilfreds, og venter nu på Miami Vice i HD......

Snakkes...

LBA75

Til top Vis soegaard2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soegaard2000

soegaard2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Hvis der er nogen som overvejer at bestille et af disse drev men ikke kan finde et sted hvorfra de kan levere så kig lige på nedenstående link:

http://cgi.ebay.fr/Lecteur-DVD-HD-Xbox-360_W0QQitemZ11007536 2173QQihZ001QQcategoryZ132762QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZVi ewItem

Sælger ser ud til at være god nok. Det er bekræftet at drevene ER på lager og kan sendes med det samme. Stadig i bundle med King Kong samt remote.

Samlet pris inkl. fragt med UPS ca. 1750,- d.kr.

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

soegaard2000 skrev:

Hvis der er nogen som overvejer at bestille et af disse drev men ikke kan finde et sted hvorfra de kan levere så kig lige på nedenstående link:

http://cgi.ebay.fr/Lecteur-DVD-HD-Xbox-360_W0QQitemZ11007536 2173QQihZ001QQcategoryZ132762QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZVi ewItem

Sælger ser ud til at være god nok. Det er bekræftet at drevene ER på lager og kan sendes med det samme. Stadig i bundle med King Kong samt remote.

Jeg får det til ca. 2.100,- (189€+45€+35€) :(

soegaard2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

De 35 Euro er hvis du f.eks. køber 2 stk. drev. Så altså 45 Euro i fragt for et stk. og dertil 35 Euro for hvert produkt du køber derudover.

Hans J skrev:
soegaard2000 skrev:

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

soegaard2000 skrev:

De 35 Euro er hvis du f.eks. køber 2 stk. drev. Så altså 45 Euro i fragt for et stk. og dertil 35 Euro for hvert produkt du køber derudover.

Hans J skrev:
soegaard2000 skrev:

OKay takker, fatter hat af fransk, så bare noget der minder om ekspeditionsgebyr og derefter fragt, sorry .

mdpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:
hvor meget endte du at måtte slippe med told og moms ?

1400 i alt.. blev ikke nuppet i tolden :D har haft en del problemer med drevet men er højst sandsynligt et særtilfælde.. problemet var at den ikke ville tage fat i skive når jeg skubber "tray" ind med skiven i, og derfor ikke ville afspille en skid.. endte med at jeg prøvede at vende afspilleren på siden i det den bliver skubbet ind, hvorefter den tog fat i den og afspillede den... dette er desværre et problem jeg må døjes med, men gider simpelthen ikke til at bøvle med at sende det tilbage :) kan jo sagten se filmene... og sad næsten med tårer i øjnene og åben mund da jeg satte King Kong på...  har aldrig set noget så flot før på et fjernsyn..

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 01:35 | IP-adresse registreret  

hehe HD er deeeeejliiigt :

mdpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  

ja det er.. men er der nogen ud over mig der har lagt mærke til en smule "lag" på King kong når kameraet paner eller bevæger sig? det er en lille smule som om filmen ikke kører helt smooth.. og er der nogen der har lagt mærke til hvordan HD-DVD menuen lagger af H til på King Kong? ville være godt hvis det ikke bare var mig der havde det problem..

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes