Emne: Har lige fået XBOX HD dvd ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
mdpedersen skrev:
| plus det eneste rigtig store filmselskab der støtter Blue Ray er Walt Disney. HD har allerede Universal studios og en masse andre på deres side.. |
|
|
Få styr på dine såkaldte "facts", inden du sender Blu-Ray til døden. Er det desuden ikke lidt af en fallit-erklæring, at give PS3 (og SONY) dødsstødet på nuværende tidspunkt, nu hvor konsollen endnu ikke har ramt EU? 
Her er en "lille" liste over Blu-Ray members:
Board of Directors Apple Dell HP Hitachi LG Mitsubishi Electric Panasonic Pioneer Philips Samsung Sharp Sony Sun Microsystems TDK Thomson Twentieth Century Fox Walt Disney Warner Bros.
Contributors
Adobe Systems Almedio Inc. Alticast Aplix Corporation ArcSoft, Inc. ATI Technologies Inc. Atmel Corporation AudioDev AB Broadcom Corporation Canon Inc. CMC Magnetics Corporation Coding Technologies GmbH Cryptography Research Inc. CyberLink Corp. DATARIUS Technologies GmbH DCA Inc. Deluxe Media Services Inc. Dolby Laboratories Inc. DTS, Inc. Electronic Arts Inc. Esmertec Fuji Photo Film Co. Ltd. Fujitsu Ltd. Gibson Guitar Corp. Horizon Semiconductor Imation Corp. InterVideo Inc. Kenwood Corporation Lionsgate Entertainment LITE-ON IT Corporation LSI Logic MediaTek Inc. Meridian Audio Ltd. Metta Technology Mitsubishi Kagaku Media Co.Ltd. Mitsui Chemicals Inc. Moser Baer India Limited NEC Electronics Corporation Nero Optodisc Technology Corporation Paramount Pictures Corporation Pixela Corporation Prodisc Technology Inc. Pulstec Industrial Co., Ltd. Ricoh Co., Ltd. Ritek Corporation ShibaSoku Co. Ltd. Sigma Designs Inc. Sonic Solutions Sonopress Sony BMG Music Entertainment ST Microelectronics Sunext Taiyo Yuden Co., Ltd., Texas Instruments, Inc. Universal Music Group Victor Company of Japan, Ltd. Visionare Corporation Zentek Technology Japan, Inc. ZOOtech Ltd. Zoran Corporation
Members
Alpine Electronics Inc. Asahi Kasei Microsystems Co., Ltd. ashampoo GmbH & Co. KG Bandai Visual Co. Ltd. BASF AG Basler Vision Technologies BenQ Corporation B.H.A. Corporation Bose Corporation B&W Group The Cannery Cheertek Inc. Cinram Manufacturing Inc. D&M holdings, Inc. Daewoo Electronics Corporation Daikin Industries, Ltd. Daxon Technology Inc. Degussa Eclipse Data Technologies Elpida Memory, Inc. ESS Technology Inc. Expert Magnetics Corp. Fujitsu Ten Ltd. Funai Electric Co., Ltd. GalleryPlayer Media Networks Gear Software Hie Electronics, Inc. Hoei Sangyo Co., Ltd. IMAGICA Corp. INFODISC Technology Co., Ltd. Infomedia Inc. Intersil Corporation Kadokawa Holdings Inc. Kaleidescape, Inc. Kitano Co., Ltd. Konica Minolta Opto Inc. Laser Pacific Media Corp. Lauda Co. Ltd. Lead Data Inc. LEADER ELECTRONICS CORP Lenovo Linn Products Ltd. LINTEC Corporation M2 Engineering AB MainConcept AG Mitsumi Electric Co., Ltd. Must Technology Co., Ltd. MX Entertainment Netflix Inc. Newtech Infosystems Inc. NEXAPM Systems Technology Inc. Nichia Corporation Nikkatsu Corporation NTT Electronics Corporation nVidia Corporation OC Oerlikon Balzer AG Omnibus Japan Inc. Onkyo Corporation Online Media Technologies Ltd. Ono Sokki Co., Ltd. OPT Corporation Orbit Corp. Origin Electric Co., Ltd. Osmosys SA Pinnacle Systems PoINT Software & Systems GmbH Pony Canyon Enterprise PowerFile Primera Technology, Inc. Quanta Storage Inc. Realtek Semiconductor Corp. Rimage Corporation Sanyo Electric Co., Ltd. Dr. Schwab Inspection Technology GmbH Shinano Kenshi Co. Ltd. Singulus Technologies STEAG ETA-OPTIK GmbH Sumitomo Bakelite Tao Group Limited Targray Technology International Inc. TEAC Corporation Teijin Chemicals Ltd. THX Ltd. Toei Video Company Ltd. Toho Company, Ltd. Toppan Printing Co., Ltd. TOPTICA Photonics AG Trailer Park UmeDisc Ltd. Vivendi Universal Games Yamaha Corporation Yokogawa Electric Corporation 1K Studios, LLC
|
|
|
OWNED

|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er flere af de nævte også medvirkende på HD-DVD gruppen, men ja, det er i det hele taget umuligt at udråbe en vinder lige nu.
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så modtog jeg mit drev idag fra amazon.de og jeg må sige, at jeg er YDERST imponeneret..... billedet er ulig noget jeg har set tidligere (også sammenlignet med de HD demoer som man kan downloade fra MS)... har kun lige fået snust til lidt King Kong og lidt Eagles fra Melbourne....
FANTASTISK!!!!  
|
| Til top |
|
| |
Zhooter Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jubelnar: Tillykke med drevet
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
HD_DVD MEMBERS:
| Chair Company |
Toshiba Corporation |
| Vice-Chair Company |
Memory-Tech Corporation, NEC Corporation |
| Auditor |
SANYO Electric Co., Ltd. |
| Secretary |
Toshiba Corporation |
| Managing member |
Memory-Tech Corporation |
| NEC Corporation |
| SANYO Electric Co., Ltd. |
| Toshiba Corporation |
General member : 67 companies
| Ad Seeds Co.,Ltd |
Mitsui Chemicals, Inc. |
| ALMEDIO INC. |
Moser Baer India Ltd |
| ALPINE ELECTRONICS, INC. |
NEC Corporation |
| BANDAI VISUAL CO., LTD. |
NEC Electronics Corporation |
| Broadcom Corporation |
NEC Fielding,Ltd. |
| CANON INC. |
NIHONVTR INC. |
| CMC Magnetics Corporation |
ONKYO CORPORATION |
| D&M Holdings Inc. |
Paramount Home Entertainment |
| Digital Theater Systems |
PONY CANYON INC. |
| Diskware Co., Ltd. |
PonyCanyon Enterprise INC. |
| EXPERT MAGNETICS Corp. |
Prodisc Technology Inc. |
| FUJI PHOTO FILM CO., LTD. |
Protron Digital Inc. |
| Fujitsu Limited. |
PULSTEC INDUSTRIAL CO.,LTD |
| FUNAI ELECTRIC CO., LTD. |
Q-TEC,INC. |
| Gibson Musical Instruments |
RICOH COMPANY LTD. |
| Hewlett-Packard Company |
RITEK CORPORATION |
| HIGH-DEF Technology GmbH |
SANYO Electric Co., Ltd. |
| Hitachi Maxell, Ltd. |
Sonopress GmbH |
| Imation Corp |
TAIYO YUDEN CO.,LTD. |
| Intel Corporation |
TEAC CORPORATION |
| Interchannel, Ltd. |
TEIJIN CHEMICALS LTD. |
| InterVideo, Inc. |
Toemi Media Solutions Limited |
| ITRI |
TOPPAN PRINTING CO., LTD. |
| Justsystem Corporation |
TOSHIBA CORPORATION |
| KADOKAWA HOLDINGS,INC. |
TOSHIBA DIGITAL FRONTIERS INC. |
| Kenwood Corporation |
TOSHIBA ENTERTAINMENT INC. |
| kinyosha printing co.,ltd. |
Toshiba Samsung Storage Technology Corporation |
| KITANO CO.,LTD. |
TOSHIBA-EMI LIMITED |
| Konica Minolta Opto, Inc. |
TRENDY Corporation |
| Lenovo Japan |
Ulead Systems, Inc. |
| McRAY Corporation |
Unaxis Balzers Ltd. |
| Memory-Tech Corporation |
Universal Pictures |
| Microsoft Corporation |
Warner Home Video Inc. |
| Mitsubishi Kagaku Media Co., Ltd. / Verbatim |
|
Associate member : 69 companies
| Acer Inc. |
Kaleidescape, Inc. |
| ACSES Co.,Ltd. |
M2 Engineering |
| ALTECH ADS CO., LTD. |
Megan Media Holdings Bhd |
| ArcSoft, Inc |
MITOMO CO., LTD |
| AudioDev AB |
Nero AG |
| B.H.A Corporation |
NICHIA CORPORATION |
| BEKO Elektronik |
NIKKATSU CORPORATION |
| CDN Corporation, LTD. |
nixbu Entertainment GmbH & Co. KG |
| CyberLink Corp |
OMNIBUS JAPAN |
| DAIKIN INDUSTRIES, Ltd. |
Onken Corporation |
| Daiko.co,ltd. |
Online Media Technologies Ltd. |
| Daxon Technology Inc. |
Origin ELECTRIC CO.,LTD. |
| Dedicated Devices, Inc. |
OUTPOST FX (AB) International |
| DigiOn, Inc. |
Pegasys, Inc. |
| Digital Site Corporation |
PICO HOUSE Co.,LTD |
| DISC LABO CORP. |
PIXELA CORPORATION |
| dr. schwab Inspection Technology GmbH |
PLANNET ASSOCIATE CO.;LTD. |
| DT JAPAN INC. |
PROBOXX.inc |
| EBISTRADE,INC. |
PRYAID RECORDS INC. |
| Enteractive GmbH |
Query inc |
| Entertainment Network Inc. |
Sanken Media Product Co., Ltd. |
| EXA INTERNATIONAL |
Shibaura Mechatronics Corporation |
| Finepack . Co.,LTD |
Sonic Solutions |
| Flag,Inc. |
SUMITOMO HEAVY INDUSTRIES. LTD |
| FUJI PLASTIC CO LTD |
SUPER VISION, INC. |
| FUJI SEIKI CO., LTD. |
TOEI VIDEO CO., LTD. |
| GEAR Software, Inc |
TOHO COMPANY, LIMITED. |
| Hamamatsu Metrix co.,ltd. |
tokyo laboratory ltd. |
| Hitachi High-Technologies Corporation |
TOPTICA Photonics AG |
| HOEI SANGYO CO., LTD. |
TOYO RECORDING CO., LTD. |
| IDE-AVA |
TRANSMIX Co., Ltd. |
| IMAGICA Corp. |
U-Tech Media Corp. |
| Info Source Multi Media Korea Ltd. |
VAP inc. |
| INFODISC Technology Co., Ltd. |
Visionare Corporation |
| JP Co., Ltd |
|
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sådan set ligeglad om det bliver Blue-Ray eller Hd-Dvd der "vinder"
Bare det bliver det bedste system denne gang (hvem husker ikke video 2000)....
|
| Til top |
|
| |
Zhooter Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe det gør jeg ikke :S
|
| Til top |
|
| |
mdpedersen Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
AM-E skrev:
mdpedersen skrev:
| plus det eneste rigtig store filmselskab der støtter Blue Ray er Walt Disney. HD har allerede Universal studios og en masse andre på deres side.. |
|
|
Få styr på dine såkaldte "facts", inden du sender Blu-Ray til døden. Er det desuden ikke lidt af en fallit-erklæring, at give PS3 (og SONY) dødsstødet på nuværende tidspunkt, nu hvor konsollen endnu ikke har ramt EU? 
Her er en "lille" liste over Blu-Ray members:
Board of Directors Apple Dell HP Hitachi LG Mitsubishi Electric Panasonic Pioneer Philips Samsung Sharp Sony Sun Microsystems TDK Thomson Twentieth Century Fox Walt Disney Warner Bros.
Contributors
Adobe Systems Almedio Inc. Alticast Aplix Corporation ArcSoft, Inc. ATI Technologies Inc. Atmel Corporation AudioDev AB Broadcom Corporation Canon Inc. CMC Magnetics Corporation Coding Technologies GmbH Cryptography Research Inc. CyberLink Corp. DATARIUS Technologies GmbH DCA Inc. Deluxe Media Services Inc. Dolby Laboratories Inc. DTS, Inc. Electronic Arts Inc. Esmertec Fuji Photo Film Co. Ltd. Fujitsu Ltd. Gibson Guitar Corp. Horizon Semiconductor Imation Corp. InterVideo Inc. Kenwood Corporation Lionsgate Entertainment LITE-ON IT Corporation LSI Logic MediaTek Inc. Meridian Audio Ltd. Metta Technology Mitsubishi Kagaku Media Co.Ltd. Mitsui Chemicals Inc. Moser Baer India Limited NEC Electronics Corporation Nero Optodisc Technology Corporation Paramount Pictures Corporation Pixela Corporation Prodisc Technology Inc. Pulstec Industrial Co., Ltd. Ricoh Co., Ltd. Ritek Corporation ShibaSoku Co. Ltd. Sigma Designs Inc. Sonic Solutions Sonopress Sony BMG Music Entertainment ST Microelectronics Sunext Taiyo Yuden Co., Ltd., Texas Instruments, Inc. Universal Music Group Victor Company of Japan, Ltd. Visionare Corporation Zentek Technology Japan, Inc. ZOOtech Ltd. Zoran Corporation
Members
Alpine Electronics Inc. Asahi Kasei Microsystems Co., Ltd. ashampoo GmbH & Co. KG Bandai Visual Co. Ltd. BASF AG Basler Vision Technologies BenQ Corporation B.H.A. Corporation Bose Corporation B&W Group The Cannery Cheertek Inc. Cinram Manufacturing Inc. D&M holdings, Inc. Daewoo Electronics Corporation Daikin Industries, Ltd. Daxon Technology Inc. Degussa Eclipse Data Technologies Elpida Memory, Inc. ESS Technology Inc. Expert Magnetics Corp. Fujitsu Ten Ltd. Funai Electric Co., Ltd. GalleryPlayer Media Networks Gear Software Hie Electronics, Inc. Hoei Sangyo Co., Ltd. IMAGICA Corp. INFODISC Technology Co., Ltd. Infomedia Inc. Intersil Corporation Kadokawa Holdings Inc. Kaleidescape, Inc. Kitano Co., Ltd. Konica Minolta Opto Inc. Laser Pacific Media Corp. Lauda Co. Ltd. Lead Data Inc. LEADER ELECTRONICS CORP Lenovo Linn Products Ltd. LINTEC Corporation M2 Engineering AB MainConcept AG Mitsumi Electric Co., Ltd. Must Technology Co., Ltd. MX Entertainment Netflix Inc. Newtech Infosystems Inc. NEXAPM Systems Technology Inc. Nichia Corporation Nikkatsu Corporation NTT Electronics Corporation nVidia Corporation OC Oerlikon Balzer AG Omnibus Japan Inc. Onkyo Corporation Online Media Technologies Ltd. Ono Sokki Co., Ltd. OPT Corporation Orbit Corp. Origin Electric Co., Ltd. Osmosys SA Pinnacle Systems PoINT Software & Systems GmbH Pony Canyon Enterprise PowerFile Primera Technology, Inc. Quanta Storage Inc. Realtek Semiconductor Corp. Rimage Corporation Sanyo Electric Co., Ltd. Dr. Schwab Inspection Technology GmbH Shinano Kenshi Co. Ltd. Singulus Technologies STEAG ETA-OPTIK GmbH Sumitomo Bakelite Tao Group Limited Targray Technology International Inc. TEAC Corporation Teijin Chemicals Ltd. THX Ltd. Toei Video Company Ltd. Toho Company, Ltd. Toppan Printing Co., Ltd. TOPTICA Photonics AG Trailer Park UmeDisc Ltd. Vivendi Universal Games Yamaha Corporation Yokogawa Electric Corporation 1K Studios, LLC
|
|
|
OWNED

|
|
|
hold da op hvor gammel er du?
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeChuck skrev:
Mono Tovarisj hvorfor er DVD for lidt til
spil? F.eks. fylder Oblivion 4.5gb og Gears of War fylder 6gb. Spil der
bruger megen CGI kan dog godt fylde et par DVD'er (bla. Blue Dragon og
det nye Final Fantasy til PS3), men disse er normalt meget liniære så
et disk skift vil ikke være belastende. Så reelt er inkluderingen af BD
i PS3 kun et spørgsmål om at "pushe" formatet, og ikke fordi udviklerne
"tuder" efter det. |
|
|
Oki .. er ikke selv gamer så tager det gerne i mig igen .. det var bare noget jeg syntes at kunne huske der var snak om lige da teknologierne kom frem ...
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
HD-DVD: D&M Holdings Inc.
Håber Denon og Marantz udgiver en HD-DVD afspiller i 2007 
|
| Til top |
|
| |
mdpedersen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvilke Blue Ray aspillere er der ude atm? og hvad koster sådan en bad boy hvis man skulle ha fat i en ?
|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jubelnar skrev:
|
Så modtog jeg mit drev idag fra amazon.de og jeg må sige, at jeg er YDERST imponeneret..... billedet er ulig noget jeg har set tidligere (også sammenlignet med de HD demoer som man kan downloade fra MS)... har kun lige fået snust til lidt King Kong og lidt Eagles fra Melbourne....
FANTASTISK!!!!  
|
|
|
Jeg er super glad på dine vegne, bare det var mig. Hvornår bestilte du denne satan?
Glæder mig meget til at modtage den, MI 3 fra LIVE er super kvalitet, hvis du påstår den bliver bedre.. Jeg tør næsten ikke tro det...
|
| Til top |
|
| |
mdpedersen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
God anmeldelse, men prisen er lige en tand for høj
|
| Til top |
|
| |
mdpedersen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Optimisten skrev:
Jubelnar skrev:
|
FANTASTISK!!!!  
|
|
|
Jeg er super glad på dine vegne, bare det var mig. Hvornår bestilte du denne satan?
Glæder mig meget til at modtage den, MI 3 fra LIVE er super kvalitet, hvis du påstår den bliver bedre.. Jeg tør næsten ikke tro det... |
|
|
kan heller ikke vente med at modtage min  jeg bestilte min her i sidste uge og Amazon.de skriver jeg kan forvente at få den i slutningen af december  BTW tillykke Jubelnar
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
199€ for dette vidunder burde jo nærmest være at betragte som tyveri....
|
| Til top |
|
| |
Dr. Thor Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2006 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen derude der har modtaget et Xbox HD-DVD drev for nyligt?
Jeg bestilte mit hos psxchips, og betalte det for 3 uger siden, og nu skriver de gud hjælpe mig at det er til levering den 28. december 2007??? 
Jeg håber da at det er en trykfejl!
|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været i kontakt med psxchips, og spurgte om de leverede med King Kong og remote. Det kunne de ikke fortælle, da de ikke havde modtaget de nye pakker fra MS. Jeg har ikke fået nogen dato, men efterspurgte i min besvarende mail, hvad de regnede med. Skal nok skrive når jeg får svar fra dem
Det ærgelige hos dem, er jo netop at det er via Paypal og derfor er trukket allerede nu, derfor ingen renter for de penge og skal undvære dem i flere måneder.
|
| Til top |
|
| |
mdpedersen Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Thor skrev:
|
Er der nogen derude der har modtaget et Xbox HD-DVD drev for nyligt?
Jeg bestilte mit hos psxchips, og betalte det for 3 uger siden, og nu skriver de gud hjælpe mig at det er til levering den 28. december 2007??? 
Jeg håber da at det er en trykfejl!
|
|
|
Har lige afbestilt hos psxchips af samme grund.. startede med at have bestilt hos amazon.de men efter 3 uger skrev de at de ikke ville få flere hjem så de slettede min ordrer, så bestilte jeg hos psxchips og de skrev det samme, så nu har jeg bestilt direkte fra USA, gider ikke de tyske l**te sider mere.. fra http://www.dvdboxoffice.com kan du købe et drev INKL levering til danmark til 1400 kroner.. de kommer her i starten af januar. (det er osse inklusiv gaveindpakning, jeg bestilte dette da der er størrer chance for at den så ikke bliver nuppet i tolden)
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|