Emne: Naboer ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke ALTID at man "bliver født, bor hjemme, flytter i lejlighed, finder en kæreste, flytter i hus, får 2,3 børn, (bliver skilt) og dør....? ",
men sådan er det jo i mange tilfælde 
__________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er heldigvis flyttet siden mit sidste indlæg i tråden. Og jeg har endnu ingen brok hørt, på trods af at jeg nu har flere over/under og naboer end før.
Da jeg opgraderede til PB12+2 var jeg sikker på at nu var der klager på vej, men ingen har sagt noget. Så jeg er meget tilfreds med min nuværende bopæl
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er også en af dem der har haft ordensmagten - viceværten - genboen osv. på døren i mine unge vilde fest dage. hårdt liv som kokke elev 10 - 15 min. gang fra jomfru anegade.
lige pt bor jeg i lejelighed godt nok næsten 200 kvm med 2 underboer.
dem der bor under stuen området spiller selv højt musik og holder fest så der er inforstået lidt larm a og til. da man selv er blevet børne familie sker det ikke ret tit at man fyer 110 db af så alle fruens pynteting skifter plads. hun har nu enset at subben ikke er et sted for planter og fyrfadslys.
__________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Om sommeren når døren og vinduer står åben og der tordner noget slade ud over hele gade, kan naboen godt finde p åat komme op og bede mig skrue lidt op, så han kan høre det mens han slår græs. Se DET er gode naboer |
|
|
Har prøvet lidt af det samme (bor dog i hus) - en dejlig sommeraften på terrassen iført et glas rødvin til fruen og mig, ledsaget af The Wall med volumen "lidt over 12": Nærmeste nabo kommer dagen efter for at klage over, at vi ikke spillede højt nok, så de også kunne have hørt det på deres terrasse ... de er naturligvis blevet inviteret over op til flere gange siden ...
Bortset fra det, så mener jeg at have læst, at folk der bor i hus må spille så højt man kan holde det ud, bare døre og vinduer er lukkede. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har indtil 1/11 07 boet i henholdvis lejlighed og rækkehus. Det gør jeg aldrig igen!
Jeg kan simpelthen ikke klare nabolarm. OG jeg kan ikke klare at naboerne klager over MIT larm
JEg vil selv bestemme når jeg skal se film på fuld udblæsning osv. Og når jeg vil have ro, ja så skal der være ro.
Så nu har trunten og jeg købt et nedlagt landbrug med masser af plads og 200 meter til de nærmeste naboer. Sikke en befrielse bare det at kunne sætte en film på kl 23 uden at bekymre sig om en sur nabo. Dejligt.
Jeg har så også været ret uheldig med de naboer jeg har haft de steder hvor jeg har boet. Nu har vi flinke naboer og bliver man træt af dem så boer de langt nok væk til man ikke behøver se dem
|
| Til top |
|
| |
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bor i et bette hus, med 2 lejligheder i, jeg bor i stuen, på 1 sal bor en stille og rolig pensionist, som aldrig larmer eller gir lyd fra sig. Selvom jeg spiller ekstremt højt når jeg holder fest stort set hver weekend (kan blive så højt at lyset i lejligheden blinker svagt) ofte er det techno/house/dance/trance så har jeg aldrig fået en klage endnu og jeg har boet der siden maj 2007, til hverdag spiller mit anlæg stort set også uafbrudt, enten i form af musik eller surround.
Fatter det simpelthen ik, enten er lejligheden godt isoleret hos ham, eller også er manden jo stork døv, jeg brokker mig nu ikke, det er jo kun til fordel for mig __________________ Mvh Brian
Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
LouBP skrev:
Om sommeren når døren og vinduer står åben og der tordner noget slade ud over hele gade, kan naboen godt finde p åat komme op og bede mig skrue lidt op, så han kan høre det mens han slår græs. Se DET er gode naboer |
|
|
Har prøvet lidt af det samme (bor dog i hus) - en dejlig sommeraften på terrassen iført et glas rødvin til fruen og mig, ledsaget af The Wall med volumen "lidt over 12": Nærmeste nabo kommer dagen efter for at klage over, at vi ikke spillede højt nok, så de også kunne have hørt det på deres terrasse ... de er naturligvis blevet inviteret over op til flere gange siden ...
Bortset fra det, så mener jeg at have læst, at folk der bor i hus må spille så højt man kan holde det ud, bare døre og vinduer er lukkede.
|
|
|
Det mener jeg også, jeg er stødt på engang. Men hvad er reglerne egentlig, hvis man bor i lejebolig - i lejlighed?
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har boet i samme lejlighed i 12 år, og har aldrig fået nogen klager fra naboerne, til trods for at huset er en ca. 100 år gammel bygning der er bygget om til lejligheder med billige (og meget lidt støjdæmpende) gipsvægge til følge. Bygningen er temmelig lydt, og især om aftenen kan man høre når der spilles musik på 2. sal (jeg bor selv i stuen).
Jeg ser typisk film om aftenen i weekenden, med fuldt blus på surroundanlægget, og min nærmeste nabo, en kvinde på 27-28 år har aldrig sagt noget om det, selv om jeg har opfordret hende til at sige til hvis det bliver for meget. Hun er selv så utrolig stille, at jeg ofte er i tvivl om hun overhovedet er hjemme. Min anden nabo var en ældre mand, der netop er død, så det bliver spændende at se om det er en lydfølsom beboer der kommer ind i bygningen efter ham. Heldigvis er der murstensvæg ind til denne lejlighed, så det går nok.
Selvom det gør fint med larmen, tænker jeg alligevel altid på det når jeg ser film. Især kræver det stor overvindelse at skrue op på vanligt niveau, når min kæreste er gået i seng. Hun ligger lige på den anden side af lærredet, og siger jeg bare skal spille så højt som jeg plejer. Jeg er selv ret følsom over for lyd/støj når jeg skal sove, og har derfor tvivlet på om hun mener det, men kan på den anden side godt se, at når hun kan falde i søvn mens hun selv ser filmen, går det nok også når hun er på den anden sideaf væggen.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
Lejlighed, men nybyggeri - faktisk kan jeg spille ved normal "intens lytteaften"-niveau uden at man overhovedet kan høre det uden for lejlighedens dør.
Jeg undre mig dog lidt over første indlægs kommentar: "gætter på at der er mange herinde der IKKE bor i hus endnu.......?"....."Endnu?" Hvorfor tror folk altid at det er en naturlig evolution at man bliver født, bor hjemme, flytter i lejlighed, finder en kæreste, flytter i hus, får 2,3 børn, (bliver skilt) og dør....?
Jeg har boet i hus, og kunne ALDRIG finde på at flytte tilbage til sådan ét - heller ikke på grund af naboklager.... |
|
|
Hvorfor kan du bedre lide lejligheder end hus? - spørger bare af nyskerrighed:) __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pudsigt at denne tråd lige dukker op i dag.....
Inden jeg startede pc-en op, gik jeg og tænkte på, hvorledes jeg skal forholde mig til følgende....
Okay...I må hellere få hele (næsten da) historien.
Mine tidligere naboer i det kompleks hvor jeg bor, fik for år tilbage et barn mere.
I den forbindelse, blev deres daværende lejlighed efterhånden lidt for lille, hvorfor de på et tidspunkt spurgte, om jeg ikke havde lyst til at flytte op i en af de andre lejligheder i boligkomplekset, så de kunne overtage min, og bryde væggen ned mellem de 2 entre'er og dermed have en 5 værelses lejlighed.
På det tidspunkt var det fra deres side kun "ønsketænkning" da der ikke var nogle ledige lejligheder.....Det skal samtidig lige nævnes at "kvinden" i dette forhold, er udlejerens datter, og dermed at det ikke ville være fuldstændig umuligt at realisere.....Såfremt der blev en lejlighed ledig.....
Medio oktober 2005, fik jeg et brev fra udlejeren, som imidlertid ikke var klar over at hans datter allerede havde "luftet tanken" om overtagelsen af min lejlighed......
Derfor var det bl.a. med følgende tekst.... Citat: " Da den lejlighed som du bebor ikke har fået moderniseret hverken køkken eller badeværelse, som de fleste øvrige lejligheder i ejendommen, er der overvejelser om at igangsætte disse moderniseringer.
Såfremt disse moderniseringer igangsættes, vil dette desværre medføre en del ulejlighed for dig samt en huslejestigning" ...Citat slut
Nå men den korte version er at jeg lod mig lokke af det ny istansatte køkken og forholdsvis nye bad og det herlige i at kunne se noget blå himmel etc, der var i 2. sals lejligheden, som var ledig fra 1. januar 2006 og den kompensering som udlejeren ville give i den nye husleje som følge af at jeg sådan unødigt skulle rykke teltpælene op, altså ulejligheden med at flytte etc.
Men jeg havde selvfølgelig ikke lige regnet med/ var ikke klar over at der var så lydt til underboerne.....Sh.t...
Det der så virkelig kan få "mit urin i kog" er det faktum at familien som har overtaget min gamle lejlighed har indrettet soveværelse i min gamle stue altså lige under min nuværende stue............Argh.....
Bevares jeg har da som følge af lejeloven og de regler som er gældende for ejendommen, ret til at spille musik ved en hvis styrke indtil kl.23.00, men det er unægteligt blevet lidt problematisk, når man skal udsættes for den slags egoisme....Ja jeg synes det er egoistisk, når nogle mener at de kan tillade sig at indrette deres lejlighed efter at 2 andre leje-mål ( 1. og 2. sal ), skal indrette sig på at dem i stuen har indrettet soveværelse i det der førhen var stue....
Det skal så lige siges at jeg endnu ikke har fået sat anlægget til, grundet længere tids sygdom (kræft), hvilket har betydet at jeg er "bagud" med istandsættelse/indretningen og derfor ikke har fået besøg af evt. sure underboere....Det gør jeg nok....
Jeg er næsten parat til at skrive et brev til udlejeren for at høre "hvad f..... han og hans datter tilsyneladende tror at at de kan tillade sig", men det er indtil videre blevet til en meget eftertænksom tanke.....
Så hvis der er nogle der kender et sted i Odense hvor der er en ledig leje-lejlighed til leje, til en fornuftig pris, så sig endelig til.....
Mvh.
ASML
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
LouBP skrev:
|
|
Bortset fra det, så mener jeg at have læst, at folk der bor i hus må spille så højt man kan holde det ud, bare døre og vinduer er lukkede.
|
|
|
Hehe, af det kan man da lære det for denne tråd noget absurde, at der åbenbart i hrmands kvarter skal en kæmpeforstærker til at holde naboen på egen matrikel...
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
LouBP skrev:
|
|
|
|
|
Det er herligt, det er også mig der står for musikken når de er på besøg hos far og mor (bor hjemme i paracelhus:) Så har man lov til at spille højt når naboerne kan lide hvad man høre;) __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Dongo Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Larmende naboer kan
faktisk være en prøvelse.
Forrige
sted jeg boede, fik jeg på et tidspunkt i midten af 90’erne en ny underbo, som
havde Cervin-Vega DC1515. De stod nemlig på fortovet da han flyttede ind. Endag jeg sad og så
TV-avis (nå ja), begydte han at spille dernede. Kunne ikke identificere det,
men det var noget grunge, som jeg i hvert fald ikke kendte.
Det blev højere og højere,
og til sidst var det så højt, at jeg i den grad fik lyst til at skrue ned.
Eller sagt på en anden måde: Havde det været mig selv der spillede musik, ville
jeg ikke bryde mig om at spille nær så højt, selvom jeg godt kan lide høj musik
til tider. Det var helt vildt højt!! Alting raslede. Tør slet ikke tænke på
lydtrykket i stuen nedenunder!!?! Orange scene…
Speakeren i TV avisen var
for længst reduceret til en stumfilm selvom der skam var lyd på. Kun
mundaflæsning var mulig.
Disse seancer gentog sig
et utal af gange. En dag hvor der var fred, ringede telefonen. Det var
underboens nabo i opgangen ved siden af, der ville vide, om jeg havde bemærket
min nye underbo. Øeh…jo!
Det endte med, at alle os der boede
rundt om ham (over, under, ved siden af) skrev under på en samlet
klage, til bestyrelsen. Det havde de aldrig været ude for tidligere.
Trods alt…
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dongo skrev:
Larmende naboer kan faktisk være en prøvelse.
Forrige sted jeg boede, fik jeg på et tidspunkt i midten af 90’erne en ny underbo, som havde Cervin-Vega DC1515. De stod nemlig på fortovet da han flyttede ind.
Endag jeg sad og så TV-avis (nå ja), begydte han at spille dernede. Kunne ikke identificere det, men det var noget grunge, som jeg i hvert fald ikke kendte.
Det blev højere og højere, og til sidst var det så højt, at jeg i den grad fik lyst til at skrue ned. Eller sagt på en anden måde: Havde det været mig selv der spillede musik, ville jeg ikke bryde mig om at spille nær så højt, selvom jeg godt kan lide høj musik til tider. Det var helt vildt højt!! Alting raslede. Tør slet ikke tænke på lydtrykket i stuen nedenunder!!?! Orange scene…
Speakeren i TV avisen var for længst reduceret til en stumfilm selvom der skam var lyd på. Kun mundaflæsning var mulig.
Disse seancer gentog sig et utal af gange. En dag hvor der var fred, ringede telefonen. Det var underboens nabo i opgangen ved siden af, der ville vide, om jeg havde bemærket min nye underbo. Øeh…jo!
Det endte med, at alle os der boede rundt om ham (over, under, ved siden af) skrev under på en samlet klage, til bestyrelsen. Det havde de aldrig været ude for tidligere.
Trods alt…
|
|
|
Fin lille historie. Håber den havde en god slutning 
Det sjoveste havde dog været at forsøge at overdøve ham  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Danster Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg flyttede for første gang i lejlighed i juli måned... Efter jeg havde boet der et par måneder, skulle jeg jo lige teste Star wars episode 1 racet på anlægget/TV'et.. Der blev skruet godt op for subben, og det holdt da også kun i 10 min, hvorefter det ringede på døren, og damen sagde: "vil du ikke skrue lidt ned for bassen, for mine vinduer ryster".  (hun boede i opgangen ved siden af). Jeg har ikke fået klager siden, men jeg har så også næsten sløjfet subben
|
| Til top |
|
| |
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
abel skrev:
Lejlighed, men nybyggeri - faktisk kan jeg spille ved normal "intens lytteaften"-niveau uden at man overhovedet
kan høre det uden for lejlighedens dør. Jeg undre mig dog lidt over første indlægs kommentar: "gætter på at der er mange herinde der IKKE bor i
hus endnu.......?"....."Endnu?" Hvorfor tror folk altid at det er en naturlig evolution at man bliver født, bor hjemme, flytter i lejlighed, finder en
kæreste, flytter i hus, får 2,3 børn, (bliver skilt) og dør....? Jeg har boet i hus, og kunne ALDRIG finde på at flytte tilbage til sådan ét - heller ikke på
grund af naboklager.... |
|
|
Hvorfor kan du bedre lide lejligheder end hus? - spørger bare af nyskerrighed:) |
|
|
Ingen vedligeholdelse udvendig, rengøringshold til alle områderne i bygningen og visevært til at klare småtingene hvergang der er noget der går i
stykker - og så det at lejligheder oftest ligger tættere på bylivet.... __________________ /Abel
|
| Til top |
|
| |
HappyFrog Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasFB skrev:
Det sjoveste havde dog været at forsøge at overdøve ham  |
|
|
Heh, jeg boede på kollegie for en del år siden, blok-byggeri med 8 lejligheder i hver. Det siger sig selv man hver eneste weekend var plaget af fester enten under eller ved siden af. En nat kom underboen hjem fra byen og skruede op for anlægget, det gjorde han tit og den her gang blev det for meget, så på med noget larmende musik og skrue endnu højere op. Der gik lidt, så skruede han endnu endnu højere op og sådan spillede vi et par minutter inden jeg tog cd'en ud for at putte noget andet i. Mens jeg stod og fumlede sagde det pludselig BANG fra underboen og der blev helt stillet, hvorefter natten blev brudt af et "NÅÅÅÅRK PIS!"  Siden har jeg boet i lejlighed, idag bor jeg i hus og jeg synes sgu man er nødt til at vise lidt hensyn hvad enten man bor i et lejlighedskompleks med både unge, børnefamilier og ældre eller i hus på villavej. Klart, man skal da have lov til at feste engang imellem, men for mit vedkommende stopper larmen kl 24 og evt. lidt senere i weekender med annoncerede fester, men derefter må man sgu i byen hvis man vil larme. Vi havde en gut på vejen der havde fødselsdag i lørdags og han spillede kraftstejlme så højt at vi kunne høre det 2 huse væk , det lød uden pis som om han stod i stuen med anlægget. Han fik lov at spille indtil klokken 0.30, så var jeg ovre og banke på, men de var heldigvis på vej i byen, så de slukkede med det samme selvom jeg bare spurgte om de ville skrue en anelse ned. - der bor en ny tilflyttet familie med 3 små børn imellem os, jeg vil håbe de var ude af huset, ellers de må eddermame have været sat på prøve. Jeg har boet der i 1½ år nu og det er første gang jeg har haft behov for at brokke mig. Vi har da hørt lidt engang imellem, men jeg er enig i at hvis man vil have total stilhed må man flytte på landet.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
Hehe, af det kan man da lære det for denne tråd noget absurde, at der åbenbart i hrmands kvarter skal en kæmpeforstærker til at holde naboen på egen matrikel... |
|
|
Stærk humor - med indbygget ironi, det kan vi li´! __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HappyFrog skrev:
MathiasFB skrev:
|
Det sjoveste havde dog været at forsøge at overdøve ham 
|
|
|
Heh, jeg boede på kollegie for en del år siden, blok-byggeri med 8 lejligheder i hver. Det siger sig selv man hver eneste weekend var plaget af fester enten under eller ved siden af. En nat kom underboen hjem fra byen og skruede op for anlægget, det gjorde han tit og den her gang blev det for meget, så på med noget larmende musik og skrue endnu højere op. Der gik lidt, så skruede han endnu endnu højere op og sådan spillede vi et par minutter inden jeg tog cd'en ud for at putte noget andet i. Mens jeg stod og fumlede sagde det pludselig BANG fra underboen og der blev helt stillet, hvorefter natten blev brudt af et "NÅÅÅÅRK PIS!" 
Siden har jeg boet i lejlighed, idag bor jeg i hus og jeg synes sgu man er nødt til at vise lidt hensyn hvad enten man bor i et lejlighedskompleks med både unge, børnefamilier og ældre eller i hus på villavej. Klart, man skal da have lov til at feste engang imellem, men for mit vedkommende stopper larmen kl 24 og evt. lidt senere i weekender med annoncerede fester, men derefter må man sgu i byen hvis man vil larme. Vi havde en gut på vejen der havde fødselsdag i lørdags og han spillede kraftstejlme så højt at vi kunne høre det 2 huse væk , det lød uden pis som om han stod i stuen med anlægget. Han fik lov at spille indtil klokken 0.30, så var jeg ovre og banke på, men de var heldigvis på vej i byen, så de slukkede med det samme selvom jeg bare spurgte om de ville skrue en anelse ned. - der bor en ny tilflyttet familie med 3 små børn imellem os, jeg vil håbe de var ude af huset, ellers de må eddermame have været sat på prøve. Jeg har boet der i 1½ år nu og det er første gang jeg har haft behov for at brokke mig. Vi har da hørt lidt engang imellem, men jeg er enig i at hvis man vil have total stilhed må man flytte på landet.
|
|
|
Hvor skyldtes "BANGET"? 
Arg der er da ikke noget galt i at fyre lidt op under stereoanlægget i weekenderne. Dog ikke i et længere tidsrum.. Det er klart at det er mest hensynstagende at annonce 'festerne' først. __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
HappyFrog Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasFB skrev:
|
Hvor skyldtes "BANGET"? 
|
|
|
Jeg vil skyde på en kondensator sprang, men jeg ved det ikke, jeg har aldrig set en sprænge uden den blev kortsluttet bevidst... men stille blev der.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|