Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 21:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: HappyFrogs bio - en Marantz kom snigende (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Imbalance
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jeg må nok indrømme at farverne ikk lige er mig, men absolut et fedt rum med plads til det hele og man kan placere alle delene optimalt...

Til top Vis Imbalance's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Imbalance

HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Imbanlance skrev:
Jeg må nok indrømme at farverne ikk lige er mig, men absolut et fedt rum med plads til det hele og man kan placere alle delene optimalt...

Nej, farverne er heller ikke lige mig, jeg er ikke specielt god til hverken mørke træsorter eller træpaneler - så stilmæssigt er det en anelse ved siden af 

På sigt skal det renoveres så det kommer til at ligne resten af huset. Men vi er ved at renovere badeværelse nu, køkkenet kommer derefter og til sidst har vi nok næsten 30m2 skunk vi skal have udnyttet. Så det her rum er et stykke ude i fremtiden, men om ikke andet er det hyggeligt og der er knaldhamrende mørkt når man slukker lyset 

Iøvrigt er der 10m2 krybekælder bag ved skabene der bare be'r om at blive udnyttet. Det ville være perfekt til at lave indbygning af anlæg o.lign i, samt jeg sagtens kunne bruge en ekstra meters penge i dybden på rummet.

Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Ser da herre godt ud!

Og det er da alt for bling med en vindeltrappe ned til bio'en. Men den har vel en indflydelse på lyden, eller hvad?

Nosferatu

den giver vel en snurrerundt efekt

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Hva' er nu det!? Joooow tak, så kom Marantz'en i hus. Jeg har længe drømt om at få sådan en fætter ind i setuppet, og det lykkedes lidt ved et tilfælde.

Mit setup er midlertidigt rodet lidt rundt, så her kommer bare lige to hurtige stemningsbilleder. Mit rack kunne ikke rumme forstærkeren, så det står på gulvet. Jeg har desværre ikke fået lyttet så meget til det endnu, det er kun blevet til et par scener fra Starwars II, plasma skyde scenen Alien vs Predator, et par numre fra Helpyourselfish, Out of Exile og ellers hele Tracy Chapman Collection albummet.
Indtil videre er jeg meget positiv. Den lidt skingre lyd Denon'en afgav er helt væk, og et par af de scener den døjede med i Starwars styrer Marantzen igennem uden problemer. Generelt er lyden mere mørk og det passer mig faktisk rigtig godt.

Nåmen nok snak, jeg lovede jo 2 billeder.

Her først den nye hjerne, nøøøj hvor er den dejlig. Jeg må desværre ikke have den med i seng for kæresten, så jeg har placeret den tæt op af Odysseyen, for den ikke føler den er alene.

Her den nye dvd der også fulgte med sættet, en DV6500. Det er lidt en nedgradering fra 2200'eren, men der er alligevel en fortstående udskiftningen, jeg skal jo da over på hdmi engang i nær fremtid.

Det var alt for nu, nu går den store jagt igang på et nyt hifi-møbel

Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

undertow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 02 Februar 2007 kl. 05:01 | IP-adresse registreret  

Hvad s****!!

Man kan da heller ikke lade dig være uden opsyn ... her sidder jeg på mit hotelværelse i San Diego (selvfølgeligt har det regnet, hele den uge jeg er i Californien -what are the odds) og så har du været ude og bruge penge igen ... håber godt nok du har købt nogle gode film, du kan retfærdiggøre opgradering med

Hvornår skal jeg komme og høre det nye bæst ...

/Hammer

Til top Vis undertow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af undertow

HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

undertow skrev:

Hvad s****!!

Man kan da heller ikke lade dig være uden opsyn ... her sidder jeg på mit hotelværelse i San Diego (selvfølgeligt har det regnet, hele den uge jeg er i Californien -what are the odds) og så har du været ude og bruge penge igen ... håber godt nok du har købt nogle gode film, du kan retfærdiggøre opgradering med

Hvornår skal jeg komme og høre det nye bæst ...

/Hammer

Om nogen burde du vide at jeg KUN køber gode film

Du siger bare en dato, så smider jeg lasagne i ovnen - og god tur hjem når du når dertil, jeg glæder mig til at høre om turen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes