Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Efterlysning Wilson Benesch HT stjålet! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Det er bare sur mås , det er en god ting at man aldrig bruger sine efternavne, for det er nemt for andre og finde det de søger, der er flere gange jeg har prøvet at finde folk på deres navne og sendt en mail til dem og bedt dem om at slætte deres efternavne, brug et kalle navn og ikke anet.
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Mange tak for jeres respons. Jeg har lige talt med forsikringsselskabet efter at jeg har gjort op i nat hvad der ellers er forsvundet, der var en masse andre småting såsom nogle arve ting, lomme ur, halskæde m.v.

Ang. grejet så har jeg lavet den aftale med dem i første omgang, at man vil se hvad der sker i en uges tid inden man gør noget fra deres side, for som man ganske rigtigt er inde på hér, så er det ikke ligefrem grej som er let omsætteligt fordi det er noget specielt. Men der er jo købere til alt. Grunden til at man har valgt at vente ( i orden med mig) er at den ene betjent som var ude hos mig i aftes også er en "hifi tosse" og han lovede at gøre noget ekstra ved sagen, så man håber vist på at det kommer frem i stedet for, da man havde nogle i kikkerten. Efter betjentens udsagn i aftes har der i Århus, hvor jeg bor, de sidste uger været en meget stor stigning af indbrud hvor man her gået efter grej, så man er muligvis inde på at det er de samme som jeg har haft besøg af. Efter hvad jeg kunne forstå på denne betjent i aftes, som i øvrigt var en rigtig flinker mand (ja det kan de åbenbart også være) så var der nogle som de holdte lidt øje med og som de "besøgte" med mellemrum i håb om at få noget på dem og "man" mener at det måske kunne være de samme. Hvis det er dét, så regner jeg bestemt med at det kommer frem, og så må jeg indrømme at jeg hellere vil have mit grej end en eller anden dum slat penge udfra mine kvitteringer. Men nu må vi se hvad det hele efter med.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Føler virkelig med dig Rattanhuset - det er bare for meget!

Jeg håber sandelig at Hifi-lykken vil tilsmile dig igen i en nær fremtid  

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Jeg føler virkelig med dig rattanhuset. For ca. et års tid siden havde jeg også indbrud. Der var det mit EDB udstyr (og data) de rendte med

Det første jeg tænker i sådan en situationer, er, at man har været overvåget - måske har de fået kig på dit grej gennem siden her. Efter at jeg har haft indbrud, er jeg meget påpasselig med at lægge billeder og beskrivende tekst ud på nettet af mine ejendele.

Jeg håber virkelig, at du får dit grej tilbage.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:

Jeg føler virkelig med dig rattanhuset. For ca. et års tid siden havde jeg også indbrud. Der var det mit EDB udstyr (og data) de rendte med

Det første jeg tænker i sådan en situationer, er, at man har været overvåget - måske har de fået kig på dit grej gennem siden her. Efter at jeg har haft indbrud, er jeg meget påpasselig med at lægge billeder og beskrivende tekst ud på nettet af mine ejendele.

/Henrik

Hej Henrik

Jeg kan godt følge dig, af skade blive man klog, men sjældent rig. Dog tror jeg ikke at det er nogle som jeg kender, der har været her... Plejer ikke omgang med den slags mennesker, og min adresse herind til er ikke den adr som grejet har stået i, så det tror jeg godt kan udlukkes. Men det som du selv er inde på er det værste, et at der har været en eller anden som man ikke ved hvem er, som har gloet hele ens hjem igennem. Det er en ubehagelig følelse, men det er der ikke noget at gøre ved. De havde også stjålet nogle afførrings piller, som jeg håber de tror var noget andet, og som de forhåbentlig tager en helt håndfuld af

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
spped six skrev:

/Henrik

Hej Henrik

Jeg kan godt følge dig, af skade blive man klog, men sjældent rig. Dog tror jeg ikke at det er nogle som jeg kender, der har været her... Plejer ikke omgang med den slags mennesker, og min adresse herind til er ikke den adr som grejet har stået i, så det tror jeg godt kan udlukkes. Men det som du selv er inde på er det værste, et at der har været en eller anden som man ikke ved hvem er, som har gloet hele ens hjem igennem. Det er en ubehagelig følelse, men det er der ikke noget at gøre ved. De havde også stjålet nogle afførrings piller, som jeg håber de tror var noget andet, og som de forhåbentlig tager en helt håndfuld af

Ja hvad giver du. Da vi havde indbrud i sin tid, huggede de min kones p-piller. Jeg vil fandeme håbe de har fået patter og tøsestemmer, de skiderikker

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
spped six skrev:

/Henrik

Hej Henrik

Så har politiet da et spor, som lugter at gå efter

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Nej nej nej! pis da!

Har du nogle billeder af dine HT? de er jo lidt specielle - så ret dit første indlæg til så vi kan se dem. Post også gerne serie NR mv.

Jeg "nailer" lige tråden tråden her i forum så den bliver hængende i et stykke tid.

Tillod mig at rette emne overskriften til "Efterlysning! Wilson HT + Pathos stjålet!" så klikker ham der ved noget måske på den lidt hurtigere.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:
rattanhuset skrev:
spped six skrev:

/Henrik

Hej Henrik

Så har politiet da et spor, som lugter at gå efter

/Henrik

AAAAAAAAAAAAAAAAAD.................

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Bronco121
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Rattanhuset  øv øv øv.

Jeg vil lige fortælle dig at Jeg for et par år siden fik stjålet en ret dyr racercykel, den havde Jeg ingen specifik kvittering på fordi Jeg havde købt den billigt sammen med andre cykler. Men efter at have talt med forsikringsselskabet (Tryg) henvendte Jeg mig til cykelhandleren og han lavede en specifikation hvorpå der stod hvad en sådan cykel ville koste og vupti - så var den hjemme. Så fik Jeg den den reelle erstatningspris.

Det Jeg vil forklare med dette er at dit forsikringsselskab kan ikke forlange at de kun skal erstatte det du har betalt i Italien blot fordi du selv har haft besværet med at importere - isåfald må de jo bare gøre det samme. Og med hensyn til højtalere skal du jo blot få en forhandler til at sende dig en mail f.eks med nyprisen på disse.

! ! Nu hvor Jeg har læst det Jeg har skrevet ku man jo tro at Jeg ikke regner med at du ka finde af noget som helst selv - sådan er det selvfølgelig ik. ment. Man får bare sådan en lyst til at hjælpe - håber du forstår.

Mvh Niels.

Til top Vis Bronco121's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bronco121

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Det er f.. sur r... Øv for pokker da. Man skal snart have en fæstning omkring ens hjem. De går jo også ind hos folk selvom de er hjemme. De render måske ikke ligefrem med det tunge grej, men frække, det er de.

Men lad os se nogle billeder her, hvis du har nogle...

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

Nej nej nej! pis da!

Har du nogle billeder af dine HT? de er jo lidt specielle - så ret dit første indlæg til så vi kan se dem. Post også gerne serie NR mv.

Jeg "nailer" lige tråden tråden her i forum så den bliver hængende i et stykke tid.

Tillod mig at rette emne overskriften til "Efterlysning! Wilson HT + Pathos stjålet!" så klikker ham der ved noget måske på den lidt hurtigere.

Jeg har desværre ikke et billed af mine egne, da jeg jo ikke havde haft dem ret længe. Men jeg har fundet et billed af nogle tilsvarende, dog er mine som er stjålet højglans hvide i bag

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Fusk det er jeg ked af at høre!

Sikke nogen bumser der har gjort det....jeg skal holde øje med nordjylland

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Zorglub skrev:

Nej nej nej! pis da!

Jeg har desværre ikke et billed af mine egne, da jeg jo ikke havde haft dem ret længe. Men jeg har fundet et billed af nogle tilsvarende, dog er mine som er stjålet højglans hvide i bag

har fundet et link til dem, men igen de ligner ikke helt http://www.wilson-benesch.com/arc/arc3.html

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

stakkels dig

Har prøvet det selv, og med hensyn til forsikring (codan) så er de ligeglade med hvad du har givet og hvor det er købt bare du kan dokumentere at det er dit , billeder kvitering etc.etc.

Det jeg fik erstattet var fuld og nyværdi, minus en procentsats for hvert år grejet var , og som taktsatoren sagde " fordi du har gjort en god handel skal du ikke straffes for det "
så det er danske listepriser der gælder.

ps, post lige de serienummer herinde

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:

stakkels dig

Har prøvet det selv, og med hensyn til forsikring (codan) så er de ligeglade med hvad du har givet og hvor det er købt bare du kan dokumentere at det er dit , billeder kvitering etc.etc.

Det jeg fik erstattet var fuld og nyværdi, minus en procentsats for hvert år grejet var , og som taktsatoren sagde " fordi du har gjort en god handel skal du ikke straffes for det "
så det er danske listepriser der gælder.

ps, post lige de serienummer herinde

`

Lyder godt at det er "danskerpriser" som gælder. Jeg har samme selskab, så mon ikke den "går" endnu. Havde også regnet med det, men det er altid godt at få det bekræftet. Serie nummer kommer en af dagene, papirene ligger i banken og jeg kan ikke nå derop idag.

no-limit
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Sendt: 24 November 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

En anden ting er at det jo ikke "bare" er noget udstyr man "bare" har købt, det er jo omhyggeligt udvalgt og har stor affektionsværdi. Der er ikke noget mere ærgeligt 

Det samme gælder selvfølgelig dine arvegenstande - som er uvurderlige - men det er selvfølgelig ikke hifi

Morten

Til top Vis no-limit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af no-limit

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

no-limit skrev:
En anden ting er at det jo ikke "bare" er noget udstyr man "bare" har købt, det er jo omhyggeligt udvalgt og har stor affektionsværdi. Der er ikke noget mere ærgeligt 

Det samme gælder selvfølgelig dine arvegenstande - som er uvurderlige - men det er selvfølgelig ikke hifi

Morten

Helt ærligt er jeg mest ked af det med arvekenstandene, de er som du siger uerstattelige. Forstærkeren kan sagtens findes igen, uden problem. Det er staks lidt værre med højtalerne tror jeg, men nu må vi se.

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 November 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Burde tråden ikke hedde noget med Wilson Benesch HT?

Wilson HT alluderer mere til Wilson Audio.

Stor medfølelse herfra.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

CHEFEN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2005
Sendt: 24 November 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

kunne det være denne model

http://prestige.pveditions.com/be-pav/be-pav.php3?id=1160#

Allan

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne