| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det billed er vist bedre end det som jeg selv havde fundet, men jo... det kunne meget let være dén, bare med hvid bag i stedet for sort.
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Det billed er vist bedre end det som jeg selv havde fundet, men jo... det kunne meget let være dén, bare med hvid bag i stedet for sort.
|
|
|
Ergo kan det ikke være den
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
Ergo kan det ikke være den
|
|
|
Modellen er vist den samme, men farven en anden 
|
| Til top |
|
| |
Bumle Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bittert.  Du må have dig en ikke godkendt hjemmebygget rørforstærker nu, så de bliver ristet hvis de forsøger at løbe med den. Højttalerne skal være så tunge, at de kræver en sækkevogn, for at tage dem med. Utroligt at man ikke kan have noget i fred nutildags. De GPS sporingsenheder man kan bygge ind i sit hifi, er måske noget man bør overveje. Så kommer de ikke så langt med grejet.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bumle skrev:
Bittert. 
Du må have dig en ikke godkendt hjemmebygget rørforstærker nu, så de bliver ristet hvis de forsøger at løbe med den.
Højttalerne skal være så tunge, at de kræver en sækkevogn, for at tage dem med. Utroligt at man ikke kan have noget i fred nutildags.
De GPS sporingsenheder man kan bygge ind i sit hifi, er måske noget man bør overveje. Så kommer de ikke så langt med grejet.
|
|
|
Tanken om "sporingen" har stræfet mig i dagens løb. Tror jeg skal finde ud af hvordan og hvorledes, hvis jeg enten får mit grej hjem igen, eller får noget tilsvarende af forsikringen. Lad det være en god idé til andre!
|
| Til top |
|
| |
Bumle Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du kan få detaljer om det, på din lokale politistation. De er meget glade for at snuppe tyveknægte på den måde. Forsikringsselskaberne vil måske endda give rabat, hvis man har sådan noget installeret.  Station 2 viste vist noget om, hvordan de fandt et større lager af tyvegods, på den måde.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frederik Carøe skrev:
|
Burde tråden ikke hedde noget med Wilson Benesch HT?
Wilson HT alluderer mere til Wilson Audio.
Stor medfølelse herfra.
|
|
|
Rettede lige lidt i den... håber den er intuitiv nok nu.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha, Rattan, jeg fik helt hjertebanken, for ... ja, vi havde også sådan nogle fordømte langfingrede bastarder på besøg i august (se tråden). Oplevelsen er temmelig tæt på, så det er foruroligende let at forstå hvordan du har det.
Gal og samtidig ked af den manglende respekt fra den slags mennesker. Hvad i hede hule bilder de sig ind?! Men man er én blandt mange og tyveri er en svøbe, som samfundet ikke kan vriste sig fri af - desværre. Uacceptabelt naturligvis, men reelt kan vi kun håbe, at vi "går fri". Det mest irriterrende ved sådan et besøg alt det besvær, der følger med opklaring af, hvad man mangler og genanskaffelsen af det ... ventetid, ventetid ... og atter ventetid. Først over 2 måneder på ny skærm, endnu ingen afregning fra forsikringen (lang kø ...!) og først i denne uge blev et ødelagt vindue udskiftet.
Håber du kommer flot af skærene og at der bliver plads til glæden, når anlægget atter er komplet.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Bumle skrev:
Bittert. 
Du må have dig en ikke godkendt hjemmebygget rørforstærker nu, så de bliver ristet hvis de forsøger at løbe med den.
Højttalerne skal være så tunge, at de kræver en sækkevogn, for at tage dem med. Utroligt at man ikke kan have noget i fred nutildags.
De GPS sporingsenheder man kan bygge ind i sit hifi, er måske noget man bør overveje. Så kommer de ikke så langt med grejet.
|
|
|
Tanken om "sporingen" har stræfet mig i dagens løb. Tror jeg skal finde ud af hvordan og hvorledes, hvis jeg enten får mit grej hjem igen, eller får noget tilsvarende af forsikringen. Lad det være en god idé til andre! |
|
|
Ja det er sgu rimelig smart, og det kan da heller ikke være sindsygt dyrt med sådan en bette GPS chip? Morten
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Puha, Rattan, jeg fik helt hjertebanken, for ... ja, vi havde også sådan nogle fordømte langfingrede bastarder på besøg i august (se tråden). Oplevelsen er temmelig tæt på, så det er foruroligende let at forstå hvordan du har det.
Gal og samtidig ked af den manglende respekt fra den slags mennesker. Hvad i hede hule bilder de sig ind?! Men man er én blandt mange og tyveri er en svøbe, som samfundet ikke kan vriste sig fri af - desværre. Uacceptabelt naturligvis, men reelt kan vi kun håbe, at vi "går fri". Det mest irriterrende ved sådan et besøg alt det besvær, der følger med opklaring af, hvad man mangler og genanskaffelsen af det ... ventetid, ventetid ... og atter ventetid. Først over 2 måneder på ny skærm, endnu ingen afregning fra forsikringen (lang kø ...!) og først i denne uge blev et ødelagt vindue udskiftet.
Håber du kommer flot af skærene og at der bliver plads til glæden, når anlægget atter er komplet. |
|
|
Ja, det medfører i den grad en masse besvær. Da jeg havde indbrud sidste år, gik det heldigvis meget hurtigt med forsikringsselskabet.
Det, som derimod tog lang tid, var at få udbedret skaderne. Håndværkere er ikke til at få fat på, og dem jeg endelig fik fat på, tog sig godt tid med arbejdet.
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der lidt glæde i det lille hjem. Betjenten som var med ude og se på "skaderne" havde åbenbart ret, da han sagde, at de havde en idé om hvem det kunne være jeg havde haft besøg af!
Politiet har lige haft ringet, min Pathos er fundet igen, sammen med en masse andet grej i en lade et "ubestemmeligt sted" som det hedder sig. Så der er nok mange som får deres grej hjem igen inden længe. Efter hvad jeg kunne forstå, uden at de ville sige for meget, så har det fundet en masse grej og deribland min forstærker. Desværre havde man ikke fundet min højtalere så dem har de enten placeret et andet sted eller har nået at afhænde. Men alene det at min forstærker er fundet synes jeg er rigtig dejligt. Jeg har fået afvide at jeg kunne hente den på mandag, så nu kan weekenden kun gå for langsomt!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt at høre
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej rattanhuset det er rigtig rart at høre at du får din forstærker igen
Jeg håber for dig at det så også gælder dine højttalere.
De havde ikke taget dine signalkilder el. hvad?
Venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
|
hej rattanhuset det er rigtig rart at høre at du får din forstærker igen
Jeg håber for dig at det så også gælder dine højttalere.
De havde ikke taget dine signalkilder el. hvad?
Venligst
|
|
|
Nej signalkabler havde de ikke taget, da den bare var "koblet til" computeren, da jeg var ude og der er 25 meter kabel, men ht kablerne havde de taget mig. computeren havde jeg heldigvis med, så de har sikkert enten ikke vist hvad de lange kabler var godt for, eller os har de haft travlt.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan! one down one to go...
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor offentligøre man aldrig navne og adresse på sådan nogle svin jeg kan ikke se at de er vær at holde hånden over.
Men godt at forstærkeren er fundet tillykke med det
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa skrev:
|
Hvorfor offentligøre man aldrig navne og adresse på sådan nogle svin jeg kan ikke se at de er vær at holde hånden over.
Men godt at forstærkeren er fundet tillykke med det
|
|
|
Tror det er meget sundt for vedkommende, at politiet er "loyale" overfor den slags mennesker
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Sad faktisk og tænkte det samme - nogen har vist du havde det setup..."
Ja, hvis man følger med i debatterne her på sitet, og man også kan finde mandens rigtige navn og adresse, såhhh... ved man aldrig, hvad der kan ske.
__________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Graffo skrev:
Ja, hvis man følger med i debatterne her på sitet, og man også kan finde mandens rigtige navn og adresse, såhhh... ved man aldrig, hvad der kan ske.

|
|
|
Præsis. Men som sagt har de fundet en masse andet i den lade, så det er nogle som ikke laver andet end at "indsamle" grej forskellige steder fra. Politimanden kom til at "lufte" at det var øst europæer.. Dem kender jeg sg ingen af 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Jan Graffo skrev:

|
|
|
Præsis. Men som sagt har de fundet en masse andet i den lade, så det er nogle som ikke laver andet end at "indsamle" grej forskellige steder fra. Politimanden kom til at "lufte" at det var øst europæer.. Dem kender jeg sg ingen af  |
|
|
Polak!  Morten
|
| Til top |
|
| |