| Forfatter |
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det fedt at læse at din forstærker dukket op!!Så krydser jeg fingre for at højttalerne også dukker op.Tro på det.... __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skønt at høre at den allerede er dukket op. Bare den ikke har lidt overlast.
__________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var sq heldigt Rattan
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Graffo skrev:
Ja, hvis man følger med i debatterne her på sitet, og man også kan finde mandens rigtige navn og adresse, såhhh... ved man aldrig, hvad der kan ske.

|
|
|
Hvordan kan de det ?
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde inbrud for et år siden.det er sku ubehageligt.specielt når man har børn,de bliver virkelig urolige.Men det er åbentbart sæson for det.i det område jeg bor har der været 80 indbrud de sidste 3 uger,kun iweekenderne mellem 4 0g 6 om aftenen.jeg fik dog installeret alarm sidste år.Men det eråbentbart blivet sådan at samme øjeblik man går hjemmefra ,så er ens hjem blivet forvandlet til en ta selv butik
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle de der ØST kriminelle er sgu skummelt!... De ved sgu havd de går efter oftest, nogle går efter biler, andre elektronik grej af forskellig art, pc, tv,dvd, mobli telefoner mm. og ikke mindst hifi. Og lur mig om ikke disse mennesker ved precist hvad der er værd at gå efter.. Det er uhyggeligt, for så er det nemt for dem at afsætte grejet, der hjemme i deres lovløse og korupte øst lande, og ikke som "lokale" tyve der skal afsætte det lokalt og derfor nemmere kan fanges. Svine held at grejet blev fundet før det forsvandt i en container eller en lastbil / varebil og ud af landet og østpå. Lader så til at ht. måske allerede er "rejst"  men du kan da håbe at de ikke er nået så langt endnu og atadig kan findes?+ Sikke en historei! uha!.... halv happy ending dog... mangler bare lige den anden halvdel!!... mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at høre mht. forstærker....bedre end ingenting __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 07:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
så holder jeg øje med resten af verden, specialt afrika, der er meget hifi lige for tiden( af den sorte slags)
Scherer skrev:
Fusk det er jeg ked af at høre!
Sikke nogen bumser der har gjort det....jeg skal holde øje med nordjylland |
|
|
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 07:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øst vest hifi er bedst!!!!!!!!!!!!!!
miju skrev:
Alle de der ØST kriminelle er sgu skummelt!...
De ved sgu havd de går efter oftest, nogle går efter biler, andre elektronik grej af forskellig art, pc, tv,dvd, mobli telefoner mm. og ikke mindst hifi.
Og lur mig om ikke disse mennesker ved precist hvad der er værd at gå efter..
Det er uhyggeligt, for så er det nemt for dem at afsætte grejet, der hjemme i deres lovløse og korupte øst lande, og ikke som "lokale" tyve der skal afsætte det lokalt og derfor nemmere kan fanges.
Svine held at grejet blev fundet før det forsvandt i en container eller en lastbil / varebil og ud af landet og østpå.
Lader så til at ht. måske allerede er "rejst" men du kan da håbe at de ikke er nået så langt endnu og atadig kan findes?+
Sikke en historei! uha!.... halv happy ending dog... mangler bare lige den anden halvdel!!...
mvh.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
De ved sgu havd de går efter oftest, nogle går efter biler, andre elektronik grej af forskellig art, pc, tv,dvd, mobli telefoner mm. og ikke mindst hifi.
Det er uhyggeligt, for så er det nemt for dem at afsætte grejet, der hjemme i deres lovløse og korupte øst lande, og ikke som "lokale" tyve der skal afsætte det lokalt og derfor nemmere kan fanges.
Svine held at grejet blev fundet før det forsvandt i en container eller en lastbil / varebil og ud af landet og østpå.
Lader så til at ht. måske allerede er "rejst" men du kan da håbe at de ikke er nået så langt endnu og atadig kan findes?+
Sikke en historei! uha!.... halv happy ending dog... mangler bare lige den anden halvdel!!...
mvh.
|
|
|
Vi kunne ikke være mere enige, tror også det bedre end så mange andre ved hvad de går efter, bestillingsarbejde... og det som de så ikke lige har en bestilling på, smider de så på et "lager" et eller andet sted, som det er sket med min Pathos og så meget andet, efter hvad jeg kunne forstå på betjenten. Jeg fik en opringning fra politiet i aftes, efter de havde været ved at gennemgå det som de havde fundet. Man var ikke længere i tvivl om at forstærkeren var min, så den kommer de med idag engang, samtidig MENTE MAN at højtalerne også var fundet samme sted, men desværre var de beskadiget, så dem ville de tage med ved samme lejlighed så jeg kunne se om det ér mine eller hvad det er, så nu må vi se. I det hele taget ser det positivt ud 
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
miju skrev:
mvh.
|
|
|
Vi kunne ikke være mere enige, tror også det bedre end så mange andre ved hvad de går efter, bestillingsarbejde... og det som de så ikke lige har en bestilling på, smider de så på et "lager" et eller andet sted, som det er sket med min Pathos og så meget andet, efter hvad jeg kunne forstå på betjenten. Jeg fik en opringning fra politiet i aftes, efter de havde været ved at gennemgå det som de havde fundet. Man var ikke længere i tvivl om at forstærkeren var min, så den kommer de med idag engang, samtidig MENTE MAN at højtalerne også var fundet samme sted, men desværre var de beskadiget, så dem ville de tage med ved samme lejlighed så jeg kunne se om det ér mine eller hvad det er, så nu må vi se. I det hele taget ser det positivt ud 
|
|
|
Vi håber det bedste.... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
De skulle have en tur med et godt kraftigt kabel
Og ja,ja... Man må ikke opfordre til vold... Men har selv haft indbrud for nogle år siden, og man bliver noget arrig! __________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
mesteren Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Surt! Jeg føler med dig, hvis dine ht'ere er smadrede..... Har selv fået et par hjem fra Skotland, af disse små perler (selvom de skal udskiftes), og bare det at nogle kan finde på at fragte rundt på dem uden emballage, siger lidt om deres natur
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du fået grejet igen?
Hvor slemt stod det til? __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
|
Har du fået grejet igen?
Hvor slemt stod det til?
|
|
|
Politiet var her med forstærkeren for en times tid siden - I kasse og det hele, hvor de så end har fået den fra .
Jeg har ikke fået den sat til endnu, men der er ingen ydre skrammer eller ridser at se på den, så jeg tror at jeg er sluppet heldigt. Højtaleren som de havde med til mig var desværre ikke mine, men et sæt Dali et eller andet. Tror betjenten havde misforstået mig med hensyn til navnet på dem, så der er sikkert en anden der bliver glad nu, hans/hendes højtalere er fundet også. De har ryddet hele skidtet derude og da mine egne ht ikke er fundet derude, må man desværre formode at de er "rejst".
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:
|
Har du fået grejet igen?
Hvor slemt stod det til?
|
|
|
Politiet var her med forstærkeren for en times tid siden - I kasse og det hele, hvor de så end har fået den fra .
Jeg har ikke fået den sat til endnu, men der er ingen ydre skrammer eller ridser at se på den, så jeg tror at jeg er sluppet heldigt. Højtaleren som de havde med til mig var desværre ikke mine, men et sæt Dali et eller andet. Tror betjenten havde misforstået mig med hensyn til navnet på dem, så der er sikkert en anden der bliver glad nu, hans/hendes højtalere er fundet også. De har ryddet hele skidtet derude og da mine egne ht ikke er fundet derude, må man desværre formode at de er "rejst". |
|
|
Lad den stå et par dage ved stuetemp. så du ikke får problemer med kondens-vand. Hvis den har stået i en kold lade og kommer ind i en varm stue...  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rattan
Har også prøvet at have uventet gæster, og det er sku skrækeligt at tænke på at nogen har været i ens hjem og rode i ens sager.....
Godt at du har din forstærker hjemme igen og lad os håbe at den ikke har lidt overlast da den jo har stået i en lade, formentlig uden varme.
lad os håbe at dine ht. kommer hjem også, ellers går der vel de obligatoriske 30 dage før der bliver udbetalt forsikringspenge til et nyt sæt.
Som du selv skriver så er det mest surt med de arve ting da de ikke kan skaffes mere. Har de fundet nogen af dem i laden? __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hej Rattan
Har også prøvet at have uventet gæster, og det er sku skrækeligt at tænke på at nogen har været i ens hjem og rode i ens sager.....
Godt at du har din forstærker hjemme igen og lad os håbe at den ikke har lidt overlast da den jo har stået i en lade, formentlig uden varme.
lad os håbe at dine ht. kommer hjem også, ellers går der vel de obligatoriske 30 dage før der bliver udbetalt forsikringspenge til et nyt sæt.
Som du selv skriver så er det mest surt med de arve ting da de ikke kan skaffes mere. Har de fundet nogen af dem i laden?
|
|
|
Det ved jeg ikke helt endnu, de havde fundet en masse smykker derude, men skulle lige have set "sagerne" igennem for at finde ud af hvad der tilhører hvem og så vil jeg komme til at høre nærmere
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fedt at de har fundet den forstærker!! de højtaler ska da også nok dukke op tror du ikk??
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
| så fedt at de har fundet den forstærker!! de højtaler ska da også nok dukke op tror du ikk?? |
|
|
Håber da, for jeg tror de bliver svære at finde ude på "markedet" men nu må vi se. ellers dækker forsikringen og så får jeg mulighed for at prøve nogle andre i stedet.
|
| Til top |
|
| |