Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 09:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Efterlysning Wilson Benesch HT stjålet! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 25 November 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hvor er det fedt at læse at din forstærker dukket op!!Så krydser jeg fingre for at højttalerne også dukker op.Tro på det....

Fiddoo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 25 November 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Skønt at høre at den allerede er dukket op. Bare den ikke har lidt overlast.

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 25 November 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Det var sq heldigt Rattan

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 25 November 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:

Ja, hvis man følger med i debatterne her på sitet, og man også kan finde mandens rigtige navn og adresse, såhhh... ved man aldrig, hvad der kan ske.

Hvordan kan de det ?

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Sendt: 25 November 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

havde inbrud for et år siden.det er sku ubehageligt.specielt når man har børn,de bliver virkelig urolige.Men det er åbentbart sæson for det.i det område jeg bor har der været 80 indbrud de sidste 3 uger,kun iweekenderne mellem 4 0g 6 om aftenen.jeg fik dog installeret alarm sidste år.Men det eråbentbart blivet sådan at samme øjeblik man går hjemmefra ,så er ens hjem blivet forvandlet til en ta selv butik
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 27 November 2006 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Alle de der ØST kriminelle er sgu skummelt!...

De ved sgu havd de går efter oftest, nogle går efter biler, andre elektronik grej af forskellig art, pc, tv,dvd, mobli telefoner mm. og ikke mindst hifi.

Og lur mig om ikke disse mennesker ved precist hvad der er værd at gå efter..

Det er uhyggeligt, for så er det nemt for dem at afsætte grejet, der hjemme i deres lovløse og korupte øst lande, og ikke som "lokale" tyve der skal afsætte det lokalt og derfor nemmere kan fanges.

Svine held at grejet blev fundet før det forsvandt i en container eller en lastbil / varebil og ud af landet og østpå.

Lader så til at ht. måske allerede er "rejst"    men du kan da håbe at de ikke er nået så langt endnu og atadig kan findes?+

Sikke en historei! uha!....   halv happy ending dog... mangler bare lige den anden halvdel!!...

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 27 November 2006 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  

Godt at høre mht. forstærker....bedre end ingenting

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 27 November 2006 kl. 07:02 | IP-adresse registreret  

så holder jeg øje med resten af verden, specialt afrika, der er meget hifi lige for tiden( af den sorte slags)

Scherer skrev:
Fusk det er jeg ked af at høre!

Sikke nogen bumser der har gjort det....jeg skal holde øje med nordjylland

Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 27 November 2006 kl. 07:03 | IP-adresse registreret  

Øst vest hifi er bedst!!!!!!!!!!!!!!

miju skrev:

De ved sgu havd de går efter oftest, nogle går efter biler, andre elektronik grej af forskellig art, pc, tv,dvd, mobli telefoner mm. og ikke mindst hifi.

Det er uhyggeligt, for så er det nemt for dem at afsætte grejet, der hjemme i deres lovløse og korupte øst lande, og ikke som "lokale" tyve der skal afsætte det lokalt og derfor nemmere kan fanges.

Svine held at grejet blev fundet før det forsvandt i en container eller en lastbil / varebil og ud af landet og østpå.

Lader så til at ht. måske allerede er "rejst"    men du kan da håbe at de ikke er nået så langt endnu og atadig kan findes?+

Sikke en historei! uha!....   halv happy ending dog... mangler bare lige den anden halvdel!!...

mvh.

Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 27 November 2006 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

mvh.

Vi kunne ikke være mere enige, tror også det bedre end så mange andre ved hvad de går efter, bestillingsarbejde... og det som de så ikke lige har en bestilling på, smider de så på et "lager" et eller andet sted, som det er sket med min Pathos og så meget andet, efter hvad jeg kunne forstå på betjenten. Jeg fik en opringning fra politiet i aftes, efter de havde været ved at gennemgå det som de havde fundet. Man var ikke længere i tvivl om at forstærkeren var min, så den kommer de med idag engang, samtidig MENTE MAN at højtalerne også var fundet samme sted, men desværre var de beskadiget, så dem ville de tage med ved samme lejlighed så jeg kunne se om det ér mine eller hvad det er, så nu må vi se. I det hele taget ser det positivt ud

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 November 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

miju skrev:

mvh.

Vi kunne ikke være mere enige, tror også det bedre end så mange andre ved hvad de går efter, bestillingsarbejde... og det som de så ikke lige har en bestilling på, smider de så på et "lager" et eller andet sted, som det er sket med min Pathos og så meget andet, efter hvad jeg kunne forstå på betjenten. Jeg fik en opringning fra politiet i aftes, efter de havde været ved at gennemgå det som de havde fundet. Man var ikke længere i tvivl om at forstærkeren var min, så den kommer de med idag engang, samtidig MENTE MAN at højtalerne også var fundet samme sted, men desværre var de beskadiget, så dem ville de tage med ved samme lejlighed så jeg kunne se om det ér mine eller hvad det er, så nu må vi se. I det hele taget ser det positivt ud

Vi håber det bedste....

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Sendt: 27 November 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

De skulle have en tur med et godt kraftigt kabel

Og ja,ja... Man må ikke opfordre til vold... Men har selv haft indbrud for nogle år siden, og man bliver noget arrig!

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

mesteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 27 November 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Surt! Jeg føler med dig, hvis dine ht'ere er smadrede..... Har selv fået et par hjem fra Skotland, af disse små perler (selvom de skal udskiftes), og bare det at nogle kan finde på at fragte rundt på dem uden emballage, siger lidt om deres natur
Til top Vis mesteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mesteren

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 November 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Har du fået grejet igen?

Hvor slemt stod det til?

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 November 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:

Har du fået grejet igen?

Hvor slemt stod det til?

Politiet var her med forstærkeren for en times tid siden - I kasse og det hele, hvor de så end har fået den fra .

Jeg har ikke fået den sat til endnu, men der er ingen ydre skrammer eller ridser at se på den, så jeg tror at jeg er sluppet heldigt. Højtaleren som de havde med til mig var desværre ikke mine, men et sæt Dali et eller andet. Tror betjenten havde misforstået mig med hensyn til navnet på dem, så der er sikkert en anden der bliver glad nu, hans/hendes højtalere er fundet også. De har ryddet hele skidtet derude og da mine egne ht ikke er fundet derude, må man desværre formode at de er "rejst".

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 27 November 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:

Har du fået grejet igen?

Hvor slemt stod det til?

Politiet var her med forstærkeren for en times tid siden - I kasse og det hele, hvor de så end har fået den fra .

Jeg har ikke fået den sat til endnu, men der er ingen ydre skrammer eller ridser at se på den, så jeg tror at jeg er sluppet heldigt. Højtaleren som de havde med til mig var desværre ikke mine, men et sæt Dali et eller andet. Tror betjenten havde misforstået mig med hensyn til navnet på dem, så der er sikkert en anden der bliver glad nu, hans/hendes højtalere er fundet også. De har ryddet hele skidtet derude og da mine egne ht ikke er fundet derude, må man desværre formode at de er "rejst".

Lad den stå et par dage ved stuetemp. så du ikke får problemer med kondens-vand.

Hvis den har stået i en kold lade og kommer ind i en varm stue...

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 27 November 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hej Rattan

Har også prøvet at have uventet gæster, og det er sku skrækeligt at tænke på at nogen har været i ens hjem og rode i ens sager.....

Godt at du har din forstærker hjemme igen og lad os håbe at den ikke har lidt overlast da den jo har stået i en lade, formentlig uden varme.

lad os håbe at dine ht. kommer hjem også, ellers går der vel de obligatoriske 30 dage før der bliver udbetalt forsikringspenge til et nyt sæt.

Som du selv skriver så er det mest surt med de arve ting da de ikke kan skaffes mere. Har de fundet nogen af dem i laden?

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 November 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej Rattan

Har også prøvet at have uventet gæster, og det er sku skrækeligt at tænke på at nogen har været i ens hjem og rode i ens sager.....

Godt at du har din forstærker hjemme igen og lad os håbe at den ikke har lidt overlast da den jo har stået i en lade, formentlig uden varme.

lad os håbe at dine ht. kommer hjem også, ellers går der vel de obligatoriske 30 dage før der bliver udbetalt forsikringspenge til et nyt sæt.

Som du selv skriver så er det mest surt med de arve ting da de ikke kan skaffes mere. Har de fundet nogen af dem i laden?

Det ved jeg ikke helt endnu, de havde fundet en masse smykker derude, men skulle lige have set "sagerne" igennem for at finde ud af hvad der tilhører hvem og så vil jeg komme til at høre nærmere

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 27 November 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

så fedt at de har fundet den forstærker!! de højtaler ska da også nok dukke op tror du ikk??
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 November 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
så fedt at de har fundet den forstærker!! de højtaler ska da også nok dukke op tror du ikk??

Håber da, for jeg tror de bliver svære at finde ude på "markedet" men nu må vi se. ellers dækker forsikringen og så får jeg mulighed for at prøve nogle andre i stedet.

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes