| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inden folk får gode idéer, så vil jeg gerne bekræfte, at det sæt højtalere magen til mine som er til salg på "KØB/SALG" på dette site IKKE ER MINE. Bare så vedkommende ikke så få ubehagelige henvendelser!.... bare lige for en sikkerheds skyld!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke lade være med at spekulere på om ikke alt det her med billedgallerier ansporer sådan nogle typer til at gå efter det "udstillede" - det ligner bestillingsarbejde __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Kan ikke lade være med at spekulere på om ikke alt det her med billedgallerier ansporer sådan nogle typer til at gå efter det "udstillede" - det ligner bestillingsarbejde |
|
|
Det kan du have ret i, men det er ikke hvad der er sket i DETTE TILFÆLDE... forløbet ses ved at læse tråden
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
Kan ikke lade være med at spekulere på om ikke alt det her med billedgallerier ansporer sådan nogle typer til at gå efter det "udstillede" - det ligner bestillingsarbejde |
|
|
Det kan du have ret i, men det er ikke hvad der er sket i DETTE TILFÆLDE... forløbet ses ved at læse tråden
|
|
|
Jo, jeg har skam læst tråden men jeg syntes en del efterhånden har fået deres grejer naflet og fælles for dem er at de har haft deres grej i billedgalleriet __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
Jo, jeg har skam læst tråden men jeg syntes en del efterhånden har fået deres grejer naflet og fælles for dem er at de har haft deres grej i billedgalleriet
|
|
|
Jamen generelt kan jeg godt se, hvor du vil hen af, men mit har aldrig være foto heride eller andre steder online. Men generelt kan man måske sige, at man også skal passe ¨på man ikke "ser spøgelser" alle steder. En ting er jo et billed herinde, en anden ting er folks adresser m.v 
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
Jo, jeg har skam læst tråden men jeg syntes en del efterhånden har fået deres grejer naflet og fælles for dem er at de har haft deres grej i billedgalleriet
|
|
|
Jamen generelt kan jeg godt se, hvor du vil hen af, men mit har aldrig være foto heride eller andre steder online. Men generelt kan man måske sige, at man også skal passe ¨på man ikke "ser spøgelser" alle steder. En ting er jo et billed herinde, en anden ting er folks adresser m.v  |
|
|
Taknen har også strejfet mig, men når man tænker på at der bliver begået 75.000 indbrud om året kunne det også være tilfældigt.....
En god alarm er guld værd __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt!!
Mine ht er fundet i forbindelse med en rensagning i et kælderrum. Desværre er de smadret eller godt ødelagt som politiet beskriver det... 
Jeg har snakket med forsikringen, har en kanon agent som lovede mig, fordi jeg ikke kunne påvise hvornår de var fra, at jeg ville få nyprisen for dem, som kompensation for at det var en "special udgave" jeg havde, som han udtrygte det... de var hvide, men det skal han da ikke høre noget for! 
I den anledning har jeg fået til opgave at finde ud af hvad nyprisen er i danmark, for "normal modellen", er der nogle som ved dét... Og fåes den i øvrigt endnu?
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 02:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Så er der nyt!!
Mine ht er fundet i forbindelse med en rensagning i et kælderrum. Desværre er de smadret eller godt ødelagt som politiet beskriver det... 
Jeg har snakket med forsikringen, har en kanon agent som lovede mig, fordi jeg ikke kunne påvise hvornår de var fra, at jeg ville få nyprisen for dem, som kompensation for at det var en "special udgave" jeg havde, som han udtrygte det... de var hvide, men det skal han da ikke høre noget for! 
I den anledning har jeg fået til opgave at finde ud af hvad nyprisen er i danmark, for "normal modellen", er der nogle som ved dét... Og fåes den i øvrigt endnu?
|
|
|
Tror du skal have fat i René/Vassago Hifi. __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aiai fantasktisk, så ender det jo måske med at du kommer ud af det med en lille slat gysser til yderligere invistering 
jeg fjerner lige "sticky" da vi nu har fået fundet tingene...
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Mine ht er fundet i forbindelse med en rensagning i et kælderrum. Desværre er de smadret eller godt ødelagt som politiet beskriver det...  |
|
|
Man skulle da ellers tro at når de halunker havde gjort sig besværet med at hente ens ting ville de også behandle dem ordentligt, men ikke engang dét kan de finde ud af.
"Ups, der gik højttalerne sgu' i stykker, de kunne ikke tåle at blive kastet med" - "Nåh, ja det var ikke så godt, så må vi jo bare tage en tur mere".
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Taknen har også strejfet mig, men når man tænker på at der bliver begået 75.000 indbrud om året kunne det også være tilfældigt.....
En god alarm er guld værd[/QUOTE]
2 sæt barberblade er bedre (her mener jeg dem med 4 ben) Har igennem tiderne forhindret 2 indbrud
Men godt at de blev fundet (godt nok ødelagt) men sådan at Rattan kan få erstatning __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiddoo skrev:
rattanhuset skrev:
|
Så er der nyt!!
|
|
|
Tror du skal have fat i René/Vassago Hifi.
|
|
|
Jeps det vil jeg prøve 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
2 sæt barberblade er bedre (her mener jeg dem med 4 ben) Har igennem tiderne forhindret 2 indbrud |
|
|
En slags fælde der skærer tyven i stykker?  Morten
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
Scatcat skrev:
2 sæt barberblade er bedre (her mener jeg dem med 4 ben) Har igennem tiderne forhindret 2 indbrud |
|
|
En slags fælde der skærer tyven i stykker? 
Morten
|
|
|
Nej nej. Dem der siger VOV VOV. Meget højt. 
Kunne ikke drømme om at skære tyven i stykker. Overlader det til hundene.
"Jeg kan ikke tåle at se dyr sulte"  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har da noget som kan sige vov og som garanteret er bedre end så mange andre underlige foranstaltninger, men desværre var hun sammen med mig og derfor ikke hjemme da det skete.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Jamen generelt kan jeg godt se, hvor du vil hen af, men mit har aldrig være foto heride eller andre steder online. Men generelt kan man måske sige, at man også skal passe ¨på man ikke "ser spøgelser" alle steder. En ting er jo et billed herinde, en anden ting er folks adresser m.v 
|
|
|
En god alarm er guld værd |
|
|
Meget muligt at en god alarm er guld værd, bare ikke en Falck securitas....ser tyven sådan et skilt på døren ved han at han har 20 min. til at tømme bulen i - så langsomme er de . En hund er den bedste løsning, især en schæfer vil de ski' ikke ind til __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fornemt! Tilykke rattan!
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taknen har også strejfet mig, men når man tænker på at der bliver begået 75.000 indbrud om året kunne det også være tilfældigt..... En god alarm er guld værd |
|
|
Meget muligt at en god alarm er guld værd, bare ikke en Falck securitas....ser tyven sådan et skilt på døren ved han at han har 20 min. til at tømme bulen i - så langsomme er de . En hund er den bedste løsning, især en schæfer vil de ski' ikke ind til |
|
|
Eller Pitbull terrier, som bekendt kan den låse kæben. Så er det bare at gå efter "mand med hund i hasen"
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan få installeret en røgkanon den gør at tyven ikke kan se en skid
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Acer skrev:
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
rattanhuset skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taknen har også strejfet mig, men når man tænker på at der bliver begået 75.000 indbrud om året kunne det også være tilfældigt..... En god alarm er guld værd |
|
|
Meget muligt at en god alarm er guld værd, bare ikke en Falck securitas....ser tyven sådan et skilt på døren ved han at han har 20 min. til at tømme bulen i - så langsomme er de . En hund er den bedste løsning, især en schæfer vil de ski' ikke ind til
|
|
|
Eller Pitbull terrier, som bekendt kan den låse kæben. Så er det bare at gå efter "mand med hund i hasen"
Mvh. |
|
|
WRONG!
En pittbull kan ikke låse noget som helst og slet ikke kæberne...det er en gammel skrøne!
En Boerboel er den rigtig løsning på en hund, den er lavet til at vogte og er en dejlig familiehund
|
| Til top |
|
| |