Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 11:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad er mest rigtigt hifi i mine øre? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 16 December 2003 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=jensen]

Hm noget jeg ikke kan forstå.

Er du er til lyden fra classe og gryphon og jaa ML .

1 gryphon og JM lap køre slet ikke godt sammen alt for pumpet bund med en top der bliver ja ikke til at holde ud .

Enig!! jeg sæter heller ikke Gryphon & JMLab sammen!!

Men  jeg sætter det sammen med Coltrane! der om noget er meget stram og korekt!.. på noget grej endda tynd!...

ML og JM lap kan gå , ML har en fast og god bund som passer godt til JM lap .

Dette er nok en af de mest korekt og samtidig utrolig analytiske set up jeg har hørt!.. lækkert!!.. men det udlevere bare mindre gode indspilninger totalt, og gør disse en smule triste at høre på i længden!.. og desverre findes der meget god musik på mindre gode inspilninger!!..  ( men ok! med nogle lidt opblødende kabler såååå... ) 

Classe skal have en meget stram speaker især i bunden .

Derfor fungere det ikke helt optimalt med mange af B&W`s højtalere!! derfor går hifi klubben lidt galt i byen når de laver demo af disse mærker sammen!....

Jeg har selv syntes at det lød ganske imponerende med Classe og et par 800 N. MEN!! bassen blev for tung i længden!..  så her ændrede jeg lidt mening..

JMLab finder jeg på ingen måde slappe i bunden eller tunge!!..  de spiller ganske afhængigt af udstyret!!..  og JA!! jeg tror IKKE! at de vil fungere med JMLab!.. da Gryphons lidt fyldige karakter nok vil tage overhånd..

Gryphon har det bedst med højtalere med en meget stram og i nogle tilfælde lidt tilbageholdende bas..

Men med Classe går det ganske fornuftigt!...   men sån helt korekt!! vil Coltrane nok også gå fint med Classe.. ( dette har jeg dog ikke hørt!)

Det har dog efter min overbevisning kontrol nok i bunden til at køre helt ok! med JMLab..

Har DU! hørt Utopia  BE?? så`n RIGTIGT!!  ( det har jeg!! de setup jeg har beskriver har jeg faktisk lagt øre til!!!...  jeg vil også lige spørge Jonas om det samme! hvor mange af disse højtalere har du hørt??  RIGTIG! hørt!!)

JM lap er født til rør i den gode ende .

Det ku jeg tænke mig!..  med den høje følsomhed og dynamik samt gode bund ( for et besrefleks system at være!!)  så skal det nok fungere rigtig fint!!.. nu er rør i mine øre ikke det helt rette!.. men det er da ganske charmerende og jeg kan godt forstå de der falder for denne lyd!!..

Mange af dem der køber ind i den ende køber bare i blinde , og tro mig , det er noget jeg ved noget om , så en dag går det op for dem de har valgt forkert .

Det skulle ikke undre mig!!.. man skulle tro at hvis man laver en udskrivning på over 100000 + på et par højtalere samt grej i samme prisklasse at man virklig tager tid til at matche det!! og rejser hvor langt det så end kræves for at lytte til det!..

Jeg har rejst en del ( i arbejdes medfør) og på dette grundlag har jeg haft mulighed for at rundt om høre grej det ellers er svært at finde her hjemme, jeg har gennem nogle andre bekendte også forbindelse til folk med seriøst tungt grej rundt om kring, både lokalt, over på den anden side hos "jer" samt ikke mindst i Norge og Sverige samt Tyskland.. ( hvor jeg i øvrigt  har arbejdet )

Så jeg går ikke blot og udtaler mig om tungt grej på hvad jeg har hørt på en mæsse eller læst om eller tror, og baseret på løst grundlag!.. men jeg har faktisk hørt grejet!!.. ( og i mange tilfælde dybtgående og med egen referance musik som jeg kender godt )

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 December 2003 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

QUOTE=Jonas bojer

Classe det fatter jeg slet ikke har hørt det flere gange nu og det lyder jo direkte tarveligt og øreskadende her holder jeg altså med Jensen.

Lad mig gætte!! du har KUN! hørt Classe over B&W!??

det lyder kun rimelig godt!! B&W fungere næsten KUN!! godt sammen med Electrocompaniet og især 801N SKAL!! mindst have et par nemo mono trin for at folde sig ud!! ( efter min mening!!)

Jeg har lyttet classe på flere topmodeller også B&W sig i klubben i kbh og nøj en oplevelse det var meget GRIMT selv min kammy som er tidligere hifiklub mand måtte holde sig for ørerne.

Det er så din mening!!  jeg syntes det lyder ganske flot, blot det at bunden langt fra er så stram og komtroleret samt neuanceret som den burde være!! hvilket farver helt op i nedre mellemtone!.. og giver en ikke helt så korekt gengivelse!!

derfor er jeg også efter et stykke tid kommet til den konklusion at disse produkter ikke fungere optimalt sammen!..

MEN!! den måde du udtaler dig kan jeg ikke genkende!!..  det er efter min mening langt ude!!..

Hvis i ikke kan høre dette så er det intet håb. Et lille regaanlæg med Dali diva spillerde meget bedre i samme lokale her var det musik og ikke LARM.

Ja ja den er god med dig Jonas!!...

JM-lab er meget fremadrettet og hård og sammen med classe kunne jeg forestille mig det vil gå helt galt men har dog ikke hørt dette.

Har du HØRT!! JMLab Utopia?? så`n.. RIGTIGT!! seriøst og med flere end ET anlæg???? og hvilke?? og hvilke kabler??

JEG HAR!!...  og genkender IKKE!! det du der snakker om!!...

mvh.

thomas_ls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 December 2003 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg ganske ny i dette forum, men jeg kan tydeligt mærke, at der også er masser af følelser i debatten her inde.

Hvis man tror på alt det, som bliver skrevet, så bliver man grundigt snydt.

Kan du smage forskel på en rødvin til kr. 500 og en til kr. 2000. Måske, vi kan sikkert smage forskel, men er den også bedre.

Det samme gælder inden for hifi, uanset om man vil være ved det eller ej, jo mere vi betaler for vores udstyr, jo mindre får vi pr. krone. Der er naturligvis nogle fysiske love, som ikke er til at omgås, som f.eks. større højttalere kan spille mere bas og passer bedre til større rum osv.

Men når vi kommer et vist niveau for et setup (om det er 30.000 eller 50.000 ved jeg ikke) så bliver det til bedrag om det er bedre eller bare anderledes. Vi kan ganske enkelt ikke styre vores sanser så præcist.

Men hvis vi virkelig tror på, at noget er bedre end andet, så er det måske den subjektive oplevelse vi har. Fint med mig, brug bare de sidste kroner på ingenting.

Men sandheden er jo, at mange bliver fascineret af teknik, materialer og priser. Derfor mister vi dømmekraften. Og forhandlerne og producenterne gør hvad de kan for at påvirke denne proces.

Det er naturligvis også spændende at læse og handle, det gør jeg selv, men når jeg hører nogle af de flittige debattører herinde, så tænker jeg, lad dem bare. Det er jo fedt at være fascineret, men det har ikke noget med virkeligheden at gøre.

Til top Vis thomas_ls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas_ls

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 December 2003 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

thomas_ls skrev:

Nu er jeg ganske ny i dette forum, men jeg kan tydeligt mærke, at der også er masser af følelser i debatten her inde.

Jada , selvfølgelig er der følelser når det er musik vi taler om.......

Hvis man tror på alt det, som bliver skrevet, så bliver man grundigt snydt.

Nu har jeg ikke lavet statistik på indlæggene , men en stor del bærer præg af af egen erfaring med forskellige produkter , og jeg tror ikke de føler sig snydt......tvært imod er mange ganske grundige og selektive...........

Kan du smage forskel på en rødvin til kr. 500 og en til kr. 2000. Måske, vi kan sikkert smage forskel, men er den også bedre.

Det samme gælder inden for hifi, uanset om man vil være ved det eller ej, jo mere vi betaler for vores udstyr, jo mindre får vi pr. krone. Der er naturligvis nogle fysiske love, som ikke er til at omgås, som f.eks. større højttalere kan spille mere bas og passer bedre til større rum osv.

Dette er bestemt ikke entydigt

Men når vi kommer et vist niveau for et setup (om det er 30.000 eller 50.000 ved jeg ikke) så bliver det til bedrag om det er bedre eller bare anderledes. Vi kan ganske enkelt ikke styre vores sanser så præcist.

nu er det sådan at ganske mange gennem en årrække lytter og vurderer produkter , og vælger efter bedste overbevisning .Så bedrag er vel ikke den rigtige betegnelse.............når man over en årrække opgraderer , er det ikke bare for sjov , men fordi man ganske enkelt er stødt på produkter der gør tingene bedre...............

Men hvis vi virkelig tror på, at noget er bedre end andet, så er det måske den subjektive oplevelse vi har. Fint med mig, brug bare de sidste kroner på ingenting.

Jammen altså ....... du er galt på den ...man bruger ikke penge på ingenting..

Men sandheden er jo, at mange bliver fascineret af teknik, materialer og priser. Derfor mister vi dømmekraften. Og forhandlerne og producenterne gør hvad de kan for at påvirke denne proces.

Forhandlere gør hvad de er bedst til , men vi kender vel alle til "kejserens nye klæder"...............

Det er naturligvis også spændende at læse og handle, det gør jeg selv, men når jeg hører nogle af de flittige debattører herinde, så tænker jeg, lad dem bare. Det er jo fedt at være fascineret, men det har ikke noget med virkeligheden at gøre.

Jammen hvis du har noget der ikke er fedt , men samtidigt noget med virkeligheden at gøre , så er jeg helt sikker på at vi alle er meget interesseret..

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 17 December 2003 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Skal jeg personligt sammensætte UDSTYRET!!! der i mine øre lyder aller bedst!!.. ( igen rent subjektivt efter min opfattelse og overbevisning ) og som under alle omstændigheder nok er noget af det der kom til at pryde min stue / lytterum, skulle en MEGET!! fed! Lotto gevinst dukke op!!..

Højtalere : JMLab - Grande Utopia BE.

Forstærkere : Marklevinsom - ML.33 - Reference.

Forforstærkere : Marklevinson - ML.32-Reference.

CD : dCS Verdi La Scala med  Elgar + & Purcell.

(Kabler : Taralabs - The One.

Det er så`n set min "smag".....

mvh.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 December 2003 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Ja, lottoen kan man altid håbe på!

Har du haft lejlighed til at lytte til dCS-apparaterne?

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 17 December 2003 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har dCS Delius & Purcell 24/192  - DAC. & Upsampler. til låns pt.

Spiller fremragende!!

Bedre end Linn cd12 samt Marklevinson ML390S som jeg også har haft lejlighed til at prøve...

En bekendt ( : Morten = duck64 samt Kristian = krly ) har nogle ganske fantastiske forbindelser og har gennem tiderne skaffet det mest fantastiske udstyr til låns, som jeg ellers aldrig ville komme i nærheden af!...

Har også nogle ML332 effekttrin til låns!!  ( og et godt tilbud på disse! meeeen...  tror konen ville myrde mig!.. især nu med vores nyfødte og alt!!) de er gode!..  det er jo noget lidt andet end mine TheEnd trin, der selv om de er kanon gode til prisen og et godt stykke op mod selv disse ML trin, hvad angår store dele af ydelsen!.. så er det dog ikke nær det samme!!.. der er en helt anden total gengivelse og autoritet over ML trinene!! 

Men dCS kan anbefales!! med et godt drev får man noget der følger det meste til dørs!.. selv Linn`s 150000 kr. maskine! som set i lyset af dette setup´s ydelse langt fra er de penge værd!!... (men det er jo en relativ subjektiv vurdering! for syntes man det er det værd, og der ikke er andet alternativ?? sååååå...  men i mine øre NOOOOT!!)

Her er dCS langt det bedste!!

mvh.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 26 December 2003 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Jeg var til HiFi udstilling og var inde og höre Mark Levinson grej med Revel ht.(tror jeg) til flere 100.00 kr. Og flot var det da - vi fik forklaret at på näste skive kunne man höre at en af de gamle gubber der sang havde löse forlorne tänder. Og hvad så - det havde jeg sgu aldrig hört hvis jeg havde väret til stede da skiven blev optaget. Og det illustrerer havd der går galt med High End. Alt for mange sidder gud dödemig og lytter til latterlige detaljer som man aldrig ville höre hvis man sad ved siden af mikrofonen. Det er i mine öjne og örer ikke HiFi, men noget der kan interessere den der checker indspilningen i et lyd studie för udgivelsen. I jagten på detaljer skyller man simpelthen barnet ud med badevandet. Jeg har også hört B&W/Classe kombinationen . Og her er det også detaljefräs så man får ond i örer og hoved. En NAD/Dali kombination löd bedre. 

Lyt og lär - og husk at höre noget akustisk live ind imellem, det väkker altid til eftertanke.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Sendt: 28 December 2003 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

ML. & Revel er en katastrofe kombi,  det er synd for ML. grejet!

vh.

Morten.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 02:14 | IP-adresse registreret  

Som passiv læser gennem  længere tid må jeg nu til pennen - Jeg har det lidt med dette forum som jeg havde med tv-serien "livet er fedt" - jeg forarges.

De fleste af deltagerne her har ganske hæderlige anlægskonstallationer der burde kunne formidle et mindstemål af tilfredsstillende lyd, men alligevel vælger man af anvende tiden og fokus på at ævle-bævle om hvad der er rigtigt.

Nu kommer sandheden - der er ikke noget der er rigtigt - og sør'me alt er lige rigtigt. For mig at se er dette ikke andet en at folk skal have stivet deres valg af enheder af, dermed sagt at de er så usikre at der er behov for andres anerkendelse. Get a life.

Dog ville jeg ikke undvære dette forum, forargelse er en dejlig ting.

Med venlig hilsen - Morten der lytter til musik på anlæg, transistorradio, pc'en, i bilen, live og synger i badet - og alt er godt! Musik er godt!

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 02:23 | IP-adresse registreret  

Så må du vel hellere anskaffe dig en Edison fonograf.

For skulle dit ævl være sandt var vi ikke noget længere. 

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

"ikke noget længere" se nu kommer vi ud i en debat om eksistens, det er noget der vil noget.

Kære Andre, jeg beklager hvis din ligtorn sidder i vejen for min pen, men din meget saglige fremlægning af dit synspunkt er jo ganske sigende for mit indlæg.

Hvis du basere din eksistens på dit valg af apparater så er du kommet for langt ud. Søg hjælp!

Med venlig hilsen - Morten der lytter til musik på anlæg, transistorradio, pc'en, i bilen, live og synger i badet - og alt er godt! Musik er godt!

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

he he..

morkaj... din gamle slyngel!!  transisterradio & pc, bil og snag i badet!!....  jooo den er god med dig!...........

lad jer ikke nare af mokaj = Morten ( endnu en af dem!!..  )

Han har faktisk et rimelig habilt hifi anlæg stående!! og har haft en masse gedigent grej gennem tiderne!!.. sååååå....

Men derfor kan der være lidt om hvad han siger aligevel...

mvh.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Nu kommer sandheden - der er ikke noget der er rigtigt - og sør'me alt er lige rigtigt

Det er det ovenstående jeg mente var noget ævl.Nu er det jo altid svært

at diskutere med folk der har fundet sandheden.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Kære Andre.

Hvis du ikke mærker et spot af ironi vedrørende bemærkningen om sandheden - om ikke andet at udtalelsen i bedste fald er selvmodsigende - så gør du mig bekymret . At alt er rigtigt og samtidigt forkert er jo ikke særligt konkluderende.

Og jo jeg har fundet sandheden - Det er musikken der er vigtig, den kan aftastes på den ene eller den anden måde, det er for så vidt ligegyldigt, men hvis målet er at lytte i detailjer, lytte på forskelle og lignende så er man på vildspor.

Jeg er bekymret fordi at det er min faste overbevisning at hvis at musikken er tilstrækkeligt engagerende så er afspilleudstyret mindre væsentligt. Det er selvfølgelig rart at høre gengivelse på et overbevisende anlæg, men prøv at pil cd'en ud af dit drev og hør på "sandheden", kedeligt ikk'? tavst ikk'?

MVH

Morten

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Du får lige 5 ud af 6 klap for det!!!

Det er IKKE! et spørgsmål om MEST, FLEST, STØRST. TYDLIGST. mm. af...  what ever.. parametre der nu er!!

Men om det lyder godt, troværdigt og overbevisende!.. og om man her igennem får en positiv musik oplevelse..

Hvad og hvor meget der her til skal!??? det er individuelt!..

Lyder det godt og troværdigt i den enkeltes øre ( uanset hvad det er!!) så er det HIFI!!..

Personligt er jeg evigt ligeglad med : MEST, FLEST, STØRST. TYDLIGST!!  så længe klangbalancen og den generelle sound falder i "hak" med det der skal til før jeg opfatter det som troværdigt, overbevisende og medrivende og GODT! og for at dette skal ske skal nogle referancer og opfattelser jeg nu har rammes...

Hvor rigtige disse referancer og den opfattelse / hukommelse er???.. f**k knows!! Men det er DET! jeg har at gå efter og som styre om jeg kan lide hvad jeg høre eller ej og eller om det virker på mig troværdigt! og om de små "nakke hår" rejser sig når jeg lytter til mit favorit musik!..  og sker DET! er alt andet fjøjtende ligemeget!!

Hifi og rigtig klang er subjektivt..   

Undtagen lige med højtalere!!... hvor der faktisk ER! nogle rette snore og regler! hvis man ikke skal helt ud på vildspor og REN! smag & behag!!..

Her er så udpræget liniaritet som nu muligt med valgte enheder en nødvendighed!!.. 

( men inden for disse "rammer" er der dog trods alt ret frie tøjler med dagens opnålige teknik!)

Valg af enheder og deres klang / personlighed er ganske subjektiv!! 

For udstyrs vedkommende skal blot have så ren / uforvrænget og tabsfri gengivelse som muligt!..  og det opfylder det meste godt grej i dag aligevel i en grad.. så her er ikke meget at bekymre sig om!!

Tilbage er den generelle klang... lyder den rigtig eller ej!??? ( og er perspektivet overbevisende!??)

Resten er gejl og flue knæpperi!!...

For de forskelle og mest, flest, højst, tydligst bla bla bla!!! der er når vi er opp i det bedste hifi og highend grej.. er nemelig FLUEKNÆPPERI!!...

Lyt til musikken og HELHEDEN!!!  lyder den godt??? er det overbevisende og troværdigt???, er det med rivende???

Hvis JA???!!!  så GLÆM!! :  MEST, FLEST, STØRST. TYDLIGST... 

Jeg er så evig pisse ligeglad med om eks. Linn Klimax udstyr viser støre forskelle og tydeligere eller mere af et og andet end eks Marklavinson!!..  hvis marklavinson lyder bedst i mine øre klang mæssigt mm. SÅ ER DET BEDRE!!

Jeg er også skide ligeglad med om Linn og Marklevinson eller andet ( værende det Krell, Parasound, Rowland Reserch, Vitus, Burmester, Electrocompaniet, Audioreserch eller what ever??) har flere, tydligere detaljer og flere forskelle end mit Lc. grej!!... 

Hvorfor er jeg det???

Jo!!... fordi jeg aligevel ikke har råd til det udstyr!!

Og Lc. grejet ER DET JEG HAR!! RÅD TIL! og efter mine øre er det til DE! penge jeg har ofret der lyder BEDST!... og hvor MUSIK! nydelsen for mig er STØRST!!..

Og hvad der så nu må være af fejl og mangler mm. ( som jeg ikke kan tweake modificere og justere mig ud af ) abstrahere jeg net og hurtigt fra når først MUSIKKEN! spiller..

mvh.

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Mike.

Tænk at mødes her.... Du har slet ikke tid til at sidder her, du skal lave højttalere til mig .

Tumbs up!

MVH

Morten

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Er i gang!!!!  rolig nu!!... (du er ikke den eneste heller!!...  buisnis is booomin..)   

Du er jo så krævende med dine dimmensioner af disse at jeg lige skal gruple lidt over hvordan jeg skal kunne "fixe" det inden for gældende natur love!!!

Men tegninger er klare efter weekenden!!..........

mvh.

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Miju skriver : Personligt er jeg evigt ligeglad med : MEST, FLEST, STØRST. TYDLIGST!!  så længe klangbalancen og den generelle sound falder i "hak" med det der skal til før jeg opfatter det som troværdigt, overbevisende og medrivende og GODT! og for at dette skal ske skal nogle referancer og opfattelser jeg nu har rammes...

BRAVO! lige mine ord! 

Og den referance kan kun være IRL. rigtig levende musik og instrumenter.. og her må man ud og lytte eller selv spille.

Alt andet er gætværk og den forkerte "vej"

vh.

Morten -T.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Har der været hul i hegnet, på en anstalt på Bornholm.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes