Emne: Hvad er mest rigtigt hifi i mine øre? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 02 Januar 2004 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er så hård herr Maskinmester
Der sker vist også enkelte udslip i århusområdet..
Mvh. Lyttepost-redaktøren.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 02 Januar 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
att. Andre!
Så må vi jo ringe til PODA manden.
Men glem ikke at der er 2 sider af hegnet, en kan holde inde og en kan holde ude.
Dog mener jeg ikke at kunne spore nogen form for indlevelse i dine indlæg, det er som om du ønsker at pisse din lygtepæl af uden argumenter, og her er det jo altid lettest at køre smudsning - dig om det.
Dog glæder det mig at min gamle medbornholmer Mike har forstået lidt af hvad der skrives så er det hele ikke spildt.
Bare for sjov - hvor mange har egentlig nogen viden om hvorledes det SKAL lyde? Det er nok begrænset, men vi har alle en holdning til hvorledes vi mener det skal lyde, dette er tro, hvis troen er stærk nok så må man vel også være i stand til at TRO på outputtet fra en pc eller transistorradio er helt fint.
Jeg har da bemærket at foden går op og ned under afspilning af mp3, jeg kan sågar finde på at spille på lufttromme til transistorradioen - se det giver en positiv oplevelse med musik.... Er det ikke det at formidling drejer sig om? At det kan lyde bedre på en anden afspille er da muligt, men ikke sikkert.
Med venlig hilsen - Morten der lytter til musik på anlæg, transistorradio, pc'en, i bilen, live og synger i badet - og alt er godt! Musik er godt!
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 02 Januar 2004 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må du have mig undskyldt.Men det var dig selv der slog tonen an,
i dit første indlæg.Mit første indlæg syntes jeg selv var rimeligt afdæmpet,
i forhold til din provokation.
MVH
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 02 Januar 2004 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
duck64 skrev:
|
ML. & Revel er en katastrofe kombi, det er synd for ML. grejet!
vh.
Morten.
|
|
|
Ja må man sige , så dårligt er ML heller ikke at de fortjener de speaker 
|
| Til top |
|
| |
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 02 Januar 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidste indlæg herfra, desangående.
Glæder mig at du ser provokationen, dog mener jeg ikke at der er noget i min tone der er skelsættende. Essensen af det jeg vil hen til er jo det faktum at uden cd'en ingen musik, uden musik intet anlæg.
Jeg har haft talrige diskussioner med Mike J vedrørende det odiøse i at analysere musik med det formål at se om anlægget er korrekt. Han og jeg er ikke altid enige, men så'n er det - jeg husker stadig med gru midt 80'erne hvor Mike J spillede på en enorm integreret Denon forstærker, AV3 og noget sølv Van den Hul kabel, det var så emaljen sprak på tænderne, men Mike J mente at det var vejen, han har dog senere sadlet om Jeg spillede på det tidspunkt på B&W og Aura, en noget anden lyd. Men vi kunne altid mødes oven en flaske og diskutere verdenssituationen, ikke om musikken var rigtig eller forkert, musikken fik bare det hele til at flyde - se det var tider (ingen langtids koner eller børn at tage hensyn til).
Så ser jeg her i forummet gennem nogen tid, at der er forskellige fraktioner, med mere eller mindre rabiate holdninger (Tak til Jonas Bojer for den megen underholdning, den herre er fuldstændig sporet af) og det hele ender ud i ingenting. Derfor undres jeg, lytter folk slet ikke til musik? Er det forskelle der er det bærende element (citat JB). For mig ligger det i musikken, er der ikke forskelle, dynamik, rum o.s.v jamen så er det ikke musik, altså ikke noget at høre på - færdig!
Glemmer aldrig at mig og Mike sat og lyttede på also sprach zarashusta gennem nogen tid fordi at denne DG indspilning rummede enrom dynamik - bare ærgeligt at pladen var enormt kedelig at lytte til, tror aldrig vi kom mere end 2,5 min ind i den - min holdning til denne plade har i øvrigt ændret sig markant gennem årene.
Hvilket bringer mig til en anden forundring, folk herinde må have en kanon hukommelse, hvordan bærer i jer ad med at huske dem OBJEKTIVT fra hinanden? Husker i også forudsætningerne, anlægskonstallationerne, havde konen PMS på lyttedagen o.s.v personligt har jeg meget svært ved at entydigt sige at dette er bedre end det, med mindre det står foran mig. Respekt for jeres hukommelse. Jeg har desværre kun 2 tilstande Godt! eller færdig og efterhånden er det svært at finde helt klare Færdig produkter, standarden er generelt ganske god.
Til Andre - der var ingen personrettet provokation til eder, men når det først kører så kører det...
Hav det Herligt med musikken!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun sige at jeg må give morkaj / Morten-J. ret!..
Det er og bliver MUSIKKEN! det drejer sig om... og om man kan lide det man høre, om det giver en musik oplevelse og eller en oplevelse af troværdighed!...
hvad og hvor meget der her til skal??? det er subjektivt og individuelt!...
For mig i dag! er det ikke et spørgsmål om mest, flest, størst! men et spørgsmål om en troværdig helhed som i mine øre blot lyder godt og rigtigt...
Hvis man ikke fornæmmer at der mangler noget eller er noget galt, er der ingen grund til at lede efter fejl!! for hvis helheden lyder overbevisende og troværdigt og der umidelbart ikke mangler noget! så er det hifi!! og man kan henkaste sig til det det hele drejer sig om!! musik nydelse!.. og hvor store forskelle og hvor mange detaljer, der her i er kan være lige meget!.. også hvad der har størst og flest og mest!!
Selvfølgelig vil jeg gerne have det så godt som muligt!.. og vide at der er mest muligt af hvad der så end er på plade med!... dette er jeg dog ganske overbevist om at man får med langt det meste kvalitets top hifi og highend!.. mere end nok til mine øre!!... så for mig er det mere klangbalance der tæller!.. og om denne er i overensstemmelse med hvad jeg opfatter som værende rigtigt!.. forskelle og detaljer, dynamik og perspektiv samt rum er der rigeligt af i det meste udstyr!....
Selvfølgelig er der som regel lidt mere af det hele jo dyre grejet bliver!... SOM REGEL!! men der er undtagelser hvor relativ billig udstyr følger det dyre til "dørs!! men i de respektive prisklasser hvor jeg nu "ligger" og "roder" så er der sgu rigeligt af det hele i det meste grej!.. og jeg går ikke så meget mere op i hvad der har mest, flest, størst!! men om det lyder overbevisende i helheden og har en klang jeg kan lide og finder i overensstemmelse med det klang idial jeg har, baseret på min opfattelse og erfaringer af hvordan en sådan er og skal være på forskelligt musik!..
Så hvis nogen står og tuder op om at ... æv bæv!! jeg har flere forskelle end dig!!!!! så er jeg ret KOLD! over for dette! hvis ikke udstyrer iøvrigt klinger som det jeg har og som jo er valgt udfra eat det netop har den klang og lyd jeg går efter! ( eller så tæt på det idial jeg nu har!.. inden for de økonomiske rammer jeg har )
Når jeg finder at eks. Marklevinson lyder GODT! og rigtigt i mine øre!... så er jeg ret kold over for at eks. jonas mener at han kan høre flere forskelle med sit Linn... det kan jeg ikke bruge til noget!! og de ekstra eller tydligere forskelle er jeg ret ligeglad med! da hans udstyr IKKE! ellers klinger rigtigt og derfor ikke godt i mine øre!..
Her er jeg så rørende enig med det Morten- T har skrevet om nogenlunde det samme, da Jonas kommenterede på hans udstyrs konstelation under hvad vi nu har af hifi udstyr her inde...
DER ER FOR MIG OG FLERE JEG KENDER SOM SAGT IKKE ET SPØRGSMÅL OM FLEST, MEST OG STØRST!! MEN OM DET KLINGER GODT OG RIGTIGT!... og disse ting er ikke nødvendigvis de samme eller behøver at have noget med hinanden at gøre!..
EKS!! rør grej!... her kan man ikke tale om lavest forvrængning, bedste data, og i mange tilfælde ( der er dog undtagelser!!) størst opløsning, detajlering og dynamik samt kontrol mm. dette er somregel!.. områder hvor transistor forstærkere mm. er langt stærkere! MEN!! her drejer det sig om for tilhængerne af disse "stenalder levninger" KLANGEN!!! denne opleves blot meget mere rigtig og god i derse øre!... ( samme kan siges for og imod vinyl!... )
Så alt snakken om flest, mest , størst og tydligst mm. er ikke andet end hvem pisser længst konkurance.... eller æv bæv!!! min pik er længere end din!!... til det kan man sige f**k! det!!... hvis konen er tilfreds!.. og den er lang nok!!
Jeg kan også grine på samme måde af bil nørder der går meget op i hvem der kan køre hurtigst!.. æv bæv!! min kan køre 255 din kun 220!!!!
1) Man må kun køre 90 - 130 alt efter hvor!!..
2) Ingen af dem er Michael Schumaker!.. og vil formodenlig hurtig køre galt hvis de leger for meget med de hastigheder!! for DE KAN SGU IKKE STYRE SKIDTET ALIGEVEL NÅR DET KOMMER TIL STYKKET!! selv om de måske er så dumme at det tror det!!... eksempler ses på dette desverre næsten hver uge!!
Så kan det køre lidt over 130 og er optrækket ok! og er bilen pen og lækker!.. behagelig at køre og får dig tør og lun fra A til Z??? så er det sgu ok!!.. resten er gejl!!.. størst og hurtigst! kan være pisse ligemeget!!...
Havde jeg milioner!! ville jeg hellre have en fed lækker Mercedes der kan køre lidt over 220 - 250 eller Astonmartin end jeg ville have en Lambogini eller Farari!! til samme pris!.. der kan køre over 300!! jeg kan aligevel ikke udnytte den kraft og fart de sidst to kan yde!.. ( uden at risikere at komme rigtig galt afsted!!) jeg kan eller vil ( må ) ikke engang udnytte det Mercedesen har helt 100%!...
MEN!! DET ER SÅ BLOT MIN SMAG! OG STIL OG OPFATTELSE!!
Lidt det samme kan siges om hifi!!... opfylder det behovet for troværdighed og der igennem en god musik oplevelse!??? så er det FINT! og godt HIFI!!!... ( inden for respektive pris grupper og individuelle begrensninger!!)
OG IGEN!! SÅ ER DET BLOT MIN OPFATTELSE OG MENING SAMT FORHOLD TIL HIFI!!..
Når jeg bedømmer hifi udstyr!.. gør jeg det ikke alene! alt det med mest , flset og størst, er jeg ikke så godt til!..
Jeg kan sagtens høre hvis der er MARKANT! forskel! og som regel hvis man sammenligner noget til 10000 med noget til det dobbelte eller her over osv... men inden for de samme pris/ kvalitets grupper er disse forskelle efter min opfattelse ret begrensede!..
Alle har stærke og svage sider.. hvor disse ligger er så spørgsmålet!.. ligger de på en måde i forhold til hinanden og er balanceret på en måde så at summeringen er aceptabel i ens øre eller ej!?? DET ER DET!!..
Så jeg går blot efter hvad jeg syntes lyder mest rigtigt!.. og hvad jeg fornæmmer måske har lidt mere her og der i forhold til andet! på de steder jeg vægter, og har en balance der tiltaler mig i henhold til min opfattelse af hvordan nogst skal bedst tilnærmes sig det efter min opfattelse rigtige!..
Og her er flest , størst og mest ikke altid det afgørende!....
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skriver :Det er og bliver MUSIKKEN! det drejer sig om... og om man kan lide det man høre, om det giver en musik oplevelse og eller en oplevelse af troværdighed!...
DER ER FOR MIG OG FLERE JEG KENDER SOM SAGT IKKE ET SPØRGSMÅL OM FLEST, MEST OG STØRST!! MEN OM DET KLINGER GODT OG RIGTIGT!... og disse ting er ikke nødvendigvis de samme eller behøver at have noget med hinanden at gøre!..
HØRT! 
Her har du så evigt ret, jeg kunne ikke sige det bedre, det glæder mig at du omsider har lært noget og kommet det vidre.
Jonas har engang berørt emnet "Hifi helvedet" og "sjasket" dette i hovedet på flere, samt div. beskyldninger om detalje lytteri mm. sjovt nok er han og flere andre på denne gale vej, alt han / de skriver er om flest forskelle og størst, mest, højst samt flest. Hvis ikke det er detalje "rytteri" og lir samt mere hifi lytteri som de slev har negativt omtalt og beskrevet som et "fy" ord, så ved jeg sgu ikke hvad?
Det er MUSIKKEN der tæller og om denne lyder rigtigt i forhold til den eneste rette referance der er IRL. Jonas kender intet til musik og forholder sig til hvad han TROR er på pladen, derfor ved han intet, og har ingen vej, andet end den til hifi helvede og sjask, slask og farvelade. Det drejer sig ikke om disse forkætrede begreber, mest, flest og størst mm. det drejer sig om balance og korekthed i forhold til IRL. Som andre så klogt har sagt, hvor mange detaljer og forskelle er der IRL? opfattes det samme tilnærmelselsvis reproduceret, med en balance og en klang der er som den skal være på div. instrumenter under givende forhold, ( og dette ved faktisk kun "musik mennesker") så er det rigtigt NOK.
Alt andet er gøjl & lir, flue knæpperi samt gætværk og netop hifi lytteri og vejen til hifi helvede.
vh.
Morten-T __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget enig med dig Morten, MEN! nu har du jo en baggrund som musiker!!
Ikke alle har dette og derfor kan de ikke bruge IRL sammenligningen til så meget, da selv om man ofte høre live musik så er forholdene som regel ikke sådan at man kan bruge en sammenligning til noget...
Og den akustiske hukommelse er ganske kort og bliver hurtig subjektiv, da den er påvirklig af sinds tilstand, andre oplevelser samt romanticering, og påvirkning fra andre referancer, oplevelser samt ens underbevisthed.
Når du som musiker der hver dag høre instrumenter og næsten dagligt får calibereret din akustiske hukommelse, er det noget nemmere at lave en vurdering og sammenligning, du har også en dybere liggende viden og indsigt i musik, dennes væsen og opbygning mm.
Noget som de fleste alm. mennesker ikke har, mig selv inc.
derfor kan de færeste rent faktisk efter min mening i virkligheden afgøre hvad der er DEN RIGTIGE klang og lyd, men kun hvad de husker og i sin tid på et og andet tidspunkt, og ved en og anden situation har hørt og husker af dette.
Mange danner referancer 100% ud fra reproduceret musik, og nogle top, super highend anlæg der "skulle" være det mest rigtige!.. men i virkligheden findes der jo ikke det helt rigtige!! og hvilke anlæg kommer så nærmest???..
Derfor bliver langt de fleste menneskers hifi valg subjektivt og udfra deres egen opfattelse og smag...
Dette er der jo ikke noget galt ved!... sådan har jeg også haft det altid!..
Nu har du så hjulpet mig lidt og lært mig hvad man skal lytte til og hvordan instrumenter nu også lyder og klinger.. men stadig er meget af min opfattelse da ganske subjektiv.. og vi er jo heller ikke 100% enige i hvad der er det der lyder mest rigtigt / godt...
Jeg skal være den første til at overgive mig og siga at du nok ved dette noget bedre end jeg!!... MEN!! så vil jeg sige at i de tilfælde hvor det trods dette faktum ikke for mig lyder GODT!! og mest troværdigt!! så er det for mig ligegyldigt om det så er mindre "rigtigt" i forhold til IRL. end DIN! løsning!...
For hvis jeg ikke kan lide det! så er det ikke troværdigt for mig og så opnår jeg ingen hifi og derigennem musik nydelse! og vi er jo begge enige om at det jo er DET! det hele drejer sig om!..
Mest , flest, størst, tydligst, højst samt hvor rigtigt i forhold til en og anden virklighed er jeg ret ligeglad med!!... så længe det i MINE! øre lyder godt!! og RIGTIGT! og ikke mindst troværdigt, så jeg her igennem får en positiv og god musik oplevelse!!..
IRL kan jeg ikke bruge til noget hvis det lyder a H til!!!..
Det var så RENT TEORETISK!! min holdning!!..
Nu forholder det sig jo trods alt sådan at hvad jeg opfetter som godt og rigtigt og der igennem troværdigt mm. ikke divergere væsentligt fr det du gør!!.. og derfor hvad jeg er overbevist om ( efter hvad du har vist mig ) IRL.
Men jeg vil dog forsvare at hifi begræbet er subjektivt!!
Altså at hvornår noget er troværdigt og overbevisende og derfor kan give en god musik oplevelse for den enkelte og derfor ER HIFI!! er subjektivt og i højgrad afgjort af de øre der lytter og den opfattelse / hukommelse mm. af virkligheden denne person nu har..
At du så har din overbevisning af hvad der er DET RIGTIGE!! og hvorden IRL. lyder og skal gengives!! ( og at jeg ikke er væsentlig uenig i dette) DET! er så en anden sag! og din / vores personlige opfattelse der ikke nødvendigvis deles af andre!! og derfor ikke nødvendigvis for andre behøver at være det rigtige!!..
Du har din opfattelse gennem dine øre og din hjerne af hvordan en guitar lyder når du spiller & andre gør det under mange forskelleige forhold!! jeg står vedsiden af og lytter! og opfatter det samme dog måske en anelse divergerende og husker det ligeledes en anelse divergerende!! uanset hvor mange gange det gentager sig!... andre har det på samme måde!.. derfor vil vi måske enes om hvad udstyr der er rigtigst samt hvilke højtalere! men fin tuningen via kabler mm. vil derfor ( som den gør) divergere lidt!.. og den summerende lyd vil være en lille anelse anderledes om end med store fælles træk!...
Hvem har så ret??
Tjaaa...?????????
Du ved med dig selv at DIN! er rigtig ( for dig) og jeg ditto!!..
Men!! hvordan ved vi om VORES!! opfattelse hver i sær af IRL er den rette???
DET ER HER!! DET SUBJEKTIVE KOMMER IND!!...
Og derfor er der så mange meninger og hifi mærker / løsninger!. og alle på råber sig den rette løsning / lyd!!...
Hvem har ret???
Det kan kun den enkelte afgøre for ham / hende SELV!!...
Det er subjektivt!!..
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
duck64 skrev:
|
Jonas kender intet til musik og forholder sig til hvad han TROR er på pladen, derfor ved han intet, og har ingen vej, andet end den til hifi helvede og sjask, slask og farvelade.
|
|
|
Gaaabbbbb ALLE kan lytte musik og ALLE er lige dygtige til det du er musiker og det er en meget STOR ulempe for du vil gerne have det lyder i din retning og det er forkert for forskellige musiker bruger forskellige udtryk og former derfor kan du ikke benytte din vide til noget som helst.
Forskelle dem går man ikke galt i byen med og jeg har jo læst at du er lige glad med forskelle blot det lyder rigtigt efter dine øre og VUPTi du falder i gruppen under smags folk og ikke HIFI folk og godt du har indrømmet det så er du og dine meninger i HIFI sammenhæng nemlig helt ligegyldige for det er jo en smagssag og det dur ikke.
Men dine erfaringer med teste forskellige anlæg kan jeg godt bruge til noget i lyset at jeg nu ved du bruge din tilfældige smag.
Ps og nej med det udstyr du kan du ikke kende Musikalske forskelle for det kan dit udstyr slet ikke både folk med Densen, naim og Linn falder om af grin over så lidt musik der kan komme ud deraf.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhh hvor dejligt. Gentagelser på gentagelser og så lidt tilsvininger af hinandens grej, så kender vi JB og granitmafiaen igen.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Ahhh hvor dejligt. Gentagelser på gentagelser og så lidt tilsvininger af hinandens grej, så kender vi JB og granitmafiaen igen. |
|
|
Åhh pjat han skriver jo im samme toner til mig så han kan holde til det
|
| Til top |
|
| |
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas : Gaaabbbbb ALLE kan lytte musik
JA.
og ALLE er lige dygtige til det
NEJ! langt fra.
du er musiker og det er en meget STOR ulempe for du vil gerne have det lyder i din retning
NEJ! jeg vil ikke have at det lyder i "MIN" retning, jeg vil ha at det lyder som det gør, ikke andet. ( og jeg VED hvordan det lyder det gør DU ikke.)
og det er forkert for forskellige musiker bruger forskellige udtryk og former
JA og hvad så? hvad kender du til det? tror du ikke jeg ved det? og ved lidt mere om det end dig? hvis ikke så er du decideret DUM!
TILFÆLDIGE SMAG? siger du om mig og min opfattelse af musik.
Hvem af os er musiker og har beskeftiget sig med MUSIK, professionelt i mere end 20 år?

Hvad er din erfaring? 
Jeg vil skide på hvad Densen & Naim mener, ( samt Linn ) hvad gør DEM til eksperter i hvad der er mest musikalsk og rigtigt og dette mere end så mange andre producenter? ( Marklevinson, Sony, Denon mf. bare for at nævne nogle af de jeg selv har produkter fra, og så er der 1000 vis af andre)
Jeg siger ikke at jeg ikke går op i og er ligeglad med visning af forskelle eller detaljer mm. ( som altid skal du dreje det rundt og bruge det ude af sammenhænge ) det jeg siger er at jeg ikke går op i mest, flest, størst, og alt det der gejl.
Dette er ikke ensbetydende med at omtalte parametre om det så er detaljer, opløsning, dynamik og visning af forskelle ikke skal være der i riglige mål.
Og det mener jeg at det er i det grej jeg har ( og i så meget andet ) men jeg siger at hvis du skulle have en forskel eller to tydligere i dit, så kan det ikke bringe mit pis i kog, da der er riglige med forskelle i mit, samtidigt med at det lyder mere rigtigt "overall" end dit.
Og jeg falder ikke i nogen gruppe af smags folk, det er DIG der gør det med det udstyr DU har, JEG VED HVORDAN DET SKAL LYDE, det gør du IKKE! så atter hælder du l**t ud af ørene mod bedre vidende.
Jeg vad at mit anlæg gengiver eks. en guitar så tæt på som den nu lyder, jeg VED! det udfra min erfaring med rigtig musik og rigtige instrumenter.
Noget du langt fra har, så hvad ved du? 
Nothing! 
vh.
Morten-T __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Granit mafiaen!!!?? 
he he.. den var god!!..
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vad at mit anlæg gengiver eks. en guitar så tæt på som den nu lyder, jeg VED! det udfra min erfaring med rigtig musik og rigtige instrumenter.Citat duck64
Hvorved du fra at Jonas ikke ved hvordan en guitar skal lyde.Man behøver vel
ikke være musiker for at for at vide det.
Så vil jeg nødigt være den du kaster dig over ,hvis dine krobsvæsker skulle
komme i kog.
MVH
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|