| Sendt: 30 November 2006 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Jeg ser ikke ting sort/hvidt jeg er bare ikke sikker på at "fremskridt" som mp3-afspillere og Ipods og dertil hørende komprimerede formater er fremskridt - jeg bekagler hvis jeg har meldt for kategorisk ud - verden er naturligvis ikke sort/hvid - navlig ikke i november hvor den er mest grå |
|
|
Jeg synes du har helt ret i ovenstående, selvom det er SORT udenfor lige nu 
Jeg ser det selv lidt sådan, at det format som man vælger afspejler lidt det som man skal bruge det til og hvordan man lytter til musik. Er man typen som sætter sig i sin sofa i sweetspot med et glas rødvin for at lytte til alle nuancer på et stykke musik, så skal man naturligvis IKKE vælge pm3!
Er man derimod typen som jeg, der bare HØRER musik og har anlægget stående og "knurre" fra morgen til aften uanset hvad man laver hvornår, så kan mp3 være ganske udmærket.
Det har været fremme at harddiske efterhånden ikke koster så meget at det gør noget... I det er jeg enig, men hvis man som jeg efterhånden har omkring 4000 albums liggende på en computer, så vil jeg tro at det er ganske uoverskueligt at finde diskplads nok til det, hvis man vælger feks flac. Men igen, som jeg skitserere ovenfor, så vælg format efter hvad du er for en "type" lytter... og hvor meget plads du har. 
|