Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 20:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Avid - Volvere Sequel Turntable (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 30 November 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Jaa - måske jeg skal slette mine foto .... så kan Jensmarius sende nogle foto af sit anlæg
Nu har jeg absolut ikke noget behov for at sende nogle billeder af mit anlæg. Men skulle det forholde sig sådan, tror jeg såmænd der er masser af plads til det, også selv om du ikke sletter dine
Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 November 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
king skrev:
Jaa - måske jeg skal slette mine foto .... så kan Jensmarius sende nogle foto af sit anlæg
Nu har jeg absolut ikke noget behov for at sende nogle billeder af mit anlæg. Men skulle det forholde sig sådan, tror jeg såmænd der er masser af plads til det, også selv om du ikke sletter dine

find dig dog et andet indlæg og genere!! dig og alle dine sure opstød!! hvis man vil kalde sin plov for en plov så er det da det(hva har retten over den, hvem har betalt den??)!!! må jeg heller ikke kalde min audi en gammel øse??? min far en gammel gnier?? king du ska endelig bare poste noget mere...
Dette sku om ikke nogen så være siden hvor man skriver/ poster lidt billeder af sit hifi!!! ik???
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 01 December 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Dr. Lyd skrev:
Selvfølgelig gør den det, jeg driller også bare, men den eneste forskel på 300 og 600 er lejerne og malingen i en anden farve (700 afløser den) Men prøv et godt tweak:  prøv at nulstille nåletryksindstillingen ved at sætte den på 3 (så løsner den sig) og derefter stille nåletrykket med kontravægten, ligesom 250, så skal du bar høre løjer. Et ganske gratis tweak.

Ser en Rega RB300 og RB600 sådan ud - tror du ikke der er lidt mere forskæld ?

Åh ja, jeg kan se at der er en lille forskel i måden antiskatingen er udført på, men ellers ligner det nu ganske godt en Regaarm. Du er glad for armen kan jeg læse ud af dine indlæg, så fred være med det. 

Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 December 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Altså King..først Divaén og nu dette monster, hvor skal det dog ende

Virklig lækker "plov" Tillykke med den

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 December 2006 kl. 06:10 | IP-adresse registreret  

Tak Bjørn b
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 December 2006 kl. 07:21 | IP-adresse registreret  

Misundelse er en grim ting.
Tillykke med spillen.

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 December 2006 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Gnik.

For mig virker som om at du er besat af en sygdom der hedder STORHEDSVANVID.Bare den linie et par indlæg oppe " Men nu skal king heller ikke have ny plov de næste 40 år" mener jeg i den grad bekræfter min formodning. Så kalder du den gudhjælpme for en plov, er det for at spille smart, eller ved du bare ikke bedre? Men ok, man kan gøre opmærksom på sig selv på mange måder, du har så valgt at gøre det igennem noget du kalder en plov. Jeg har faktis lidt ondt af dig

@jensmarius: Dårlig dag - eller er du bare så p***e irriterende fra naturens hånd?

@King:

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 01 December 2006 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant skrev:
jensmarius skrev:

Gnik.

For mig virker som om at du er besat af en sygdom der hedder STORHEDSVANVID.Bare den linie et par indlæg oppe " Men nu skal king heller ikke have ny plov de næste 40 år" mener jeg i den grad bekræfter min formodning. Så kalder du den gudhjælpme for en plov, er det for at spille smart, eller ved du bare ikke bedre? Men ok, man kan gøre opmærksom på sig selv på mange måder, du har så valgt at gøre det igennem noget du kalder en plov. Jeg har faktis lidt ondt af dig

@jensmarius: Dårlig dag - eller er du bare så p***e irriterende fra naturens hånd?

@King:

Det sidste er jeg bange for. For det er altid bræk af samme kaliber han kommer med.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Managuense
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Sendt: 01 December 2006 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Kanon flot Vinylfræser  .

Tillykke med den !!!

mvh

Til top Vis Managuense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Managuense

Monolake
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 15 August 2006
Sendt: 01 December 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Hej King lækker plov gætter på du er en glad mand , hvad var duit første lytte indtryk.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Monolake skrev:
Hej King lækker plov gætter på du er en glad mand , hvad var duit første lytte indtryk.

Hejsa Monolake

Denne Avid den kan spille plader - jeg har aldrig hørt sådan et åben lydbilled fra en pladespiller med så meget ro og headroom

Selv i bassen ligger der gemt noget som jeg aldrig har hørt før - uha ... det her er fedt

Og den har super stram dyb bas som på store tunge pladespiller og rhythm and Timing som på dyre fjedere pladespiller

Her høres der ting som man ikke høre på andre pladespiller - men det skal nok først opleves inden man kan snakke med om det

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 December 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
JoeConsultant skrev:
jensmarius skrev:

Gnik.

@King:

Det sidste er jeg bange for. For det er altid bræk af samme kaliber han kommer med.

Hej der....

Det er en skam at Jensmarius ødelægger et ellers dejligt og glimrende indlæg. På den anden siden er det nok mindst så kvalmende at min ven brian7500 har rygklapperehuen på igen. Lad dog King forsvare sig, det gør han jo fint .

Kulturen i nogle kredse er at gererer man en, så skal alle rygklapperne også skrive et sympati-indlæg. Det tror jeg ikke fremmer nogen pointe, blot fremme hvem der er "inde i varmen" hos nogle grupper - ganske klamt og gennenskueligt. Jeg vil tro Jens Marius er såvidt på vej ud af forumet. Det klarer han ganske fint uden hjælp fra Brian eller andre.

Hvad Jens Marius har så ondt i røven af ved jeg ikke, men jeg havde engang en hemoride som ikke var særlig sjov....... ......flammer i rumpen.   

Iøvrig synes jeg det ligner en rigtig fin pladespiller King. Måske er det bare mig, men interessen for pladespillere synes at "boome" for tiden.....fedt med lidt fokus på de simple ting: en pladespiller! Nu har jeg så mange CDer og to Madonna LPer......men lysten til at købe en plov er såmen voksende. Måske bliver en plov mit næste indkøb?

God weendend

Bradman

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 01 December 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:
Brian7500 skrev:
JoeConsultant skrev:
jensmarius skrev:

Gnik.

@King:

Iøvrig synes jeg det ligner en rigtig fin pladespiller King. Måske er det bare mig, men interessen for pladespillere synes at "boome" for tiden.....fedt med lidt fokus på de simple ting: en pladespiller! Nu har jeg så mange CDer og to Madonna LPer......men lysten til at købe en plov er såmen voksende. Måske bliver en plov mit næste indkøb?

God weendend

Bradman

Ja dem jeg kender i tyskland de siger de har aldrig solgt så mange som endtil nu i år og hvorfor ? ja hvem ved det.

Måske er det forbi cd er blevet et flob i sidste ende.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Inka
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tidligere niklasthedolphi

Bruger siden: 25 November 2006
Lokalitet: København
Sendt: 01 December 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at det er en flot pladespiller.
Jeg tror dig når du siger den spiller godt.
Jeg håber du får mange glædesoplevelser med musik afspillet på den.

Hvad spiller den så sammen med?

venlig hilsen inkamanden
Til top Vis Inka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Inka

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Inka skrev:
Jeg synes at det er en flot pladespiller.
Jeg tror dig når du siger den spiller godt.
Jeg håber du får mange glædesoplevelser med musik afspillet på den.

Hvad spiller den så sammen med?

venlig hilsen inkamanden

Hejsa Inka  

Mit setup !!

Rouge Audio M-150 rørmono amp - Avid Volvere Sequel Turntable S2 med Rega RB700 arm og Dynavector XX-2 pickup og Luxman E-03 riaa/MC - Vienna Speaker - Mingda rørforforstærker med Mullard rør !

Og jeg har ingen Cder

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Sendt: 01 December 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:
Brian7500 skrev:
JoeConsultant skrev:
jensmarius skrev:

Gnik.

@King:

Hej der....

Det er en skam at Jensmarius ødelægger et ellers dejligt og glimrende indlæg. På den anden siden er det nok mindst så kvalmende at min ven brian7500 har rygklapperehuen på igen. Lad dog King forsvare sig, det gør han jo fint .

Kulturen i nogle kredse er at gererer man en, så skal alle rygklapperne også skrive et sympati-indlæg. Det tror jeg ikke fremmer nogen pointe, blot fremme hvem der er "inde i varmen" hos nogle grupper - ganske klamt og gennenskueligt. Jeg vil tro Jens Marius er såvidt på vej ud af forumet. Det klarer han ganske fint uden hjælp fra Brian eller andre.

Hvad Jens Marius har så ondt i røven af ved jeg ikke, men jeg havde engang en hemoride som ikke var særlig sjov....... ......flammer i rumpen.   

God weendend

Bradman

Umiddelbart har jeg vel lige så meget ret til at ytre min mening som alle andre. Så hvis du ville gøre mig den tjenenste at blande dig udenom ville det være overordentligt rart.

Jeg anser ikke mig selv som rygklapper eller klam eller noget andet. Så vær rar at holde slige bemærkninger for dig selv i fremtiden.

Og så til sidst. Lad være med at omtale mig som din ven. Det er vi ikke. Og med din attitude er det nok også temmelig tvivlsomt om vi nogensinde bliver det.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Monolake
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 August 2006
Sendt: 01 December 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

hej king så har man sgu kommet til at købe lidt vinyl guf, hmm kan sgu ikkke lade vær...

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Oki - hvad nyt ?

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 December 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Bradman skrev:
Brian7500 skrev:
JoeConsultant skrev:
jensmarius skrev:

Gnik.

@King:

Hej der....

God weendend

Bradman

Umiddelbart har jeg vel lige så meget ret til at ytre min mening som alle andre. Så hvis du ville gøre mig den tjenenste at blande dig udenom ville det være overordentligt rart.

Jeg anser ikke mig selv som rygklapper eller klam eller noget andet. Så vær rar at holde slige bemærkninger for dig selv i fremtiden.

Og så til sidst. Lad være med at omtale mig som din ven. Det er vi ikke. Og med din attitude er det nok også temmelig tvivlsomt om vi nogensinde bliver det.

Hej Brian...

Det er helt korrekt. Vi er ikke venner og bliver det nok aldrig. Du har fået en PB som gøre rede for hvad jeg helt konkret mener i denne situation. Jeg beklager hvis du havde håber vi var venner. Det var ikke min mening at give falske intentioner om fremtidigt venskab...undskyld. Alligelvel mener jeg vi bør skrive pænt i forummet, jeg oplever du er unødig grov, og det synes jeg du skulle lad være med fremad rettet.

Du kender selv konsekvenserne ved at opføre sig grimt.

Mvh

Bradman

PS: En stor undskyldning til King som igen har fået plettet et indlæg med helt unødigt fnidder.

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Oki - så stopper vi med alle de bemærkninger i min tråd

Jeg ville gerne vise min nye pladespiller - så hvis i har nogle spøgsmål så kom med dem ..... og ikke alt det pjat !

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes