| Forfatter |
|
kasp Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser desværre ud til at jeg løber ind i samme problemer som dig. Han sagde at han allertidlist regnede med fredag, men nok mere sandsynligt en gang i næste uge
__________________ BenQ W5000
Anthem MRX300
Hegel H-100
Dynaudio Contour S1.4
Dynaudio Contour S C
MK Sound SS 150T
B&W PV1
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 377
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det træls. :(
Han har skrevet han har bedt en DFDS dame til at ringe til mig idag.. Men ingen har ringet endnu, savner min sub. :(
__________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
kasp Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg føler skam med dig!! Hvad skal DFDS folkene også bruge ferie til?
__________________ BenQ W5000
Anthem MRX300
Hegel H-100
Dynaudio Contour S1.4
Dynaudio Contour S C
MK Sound SS 150T
B&W PV1
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasp skrev:
Jeg føler skam med dig!!
Hvad skal DFDS folkene også bruge ferie til?
|
|
|
Ved ikke, men de skal dælme dulme ikke holde ferie før der står en SB-12 i min entre. Men fik kabler idag. :D Supra Coax, Component og sub kabel. Så venter spændt. __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
PeptoBizmo Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasp skrev:
lige min tanke... nu ved jeg ikke, hvor stor viden ud har indenfor området, men synes ivhertfald personligt det kan være rart at få noget info fra en der heller ikke selv ved så meget om alt det tekniske |
|
|
Det er altid rart med en anmeldelse uden alle de tekniske gloser. Lidt er man da ved at have lært, men det er nu befriende med en anmeldelse i menneskesprog  __________________ Jamo er nu slet ikke så ringe
|
| Til top |
|
| |
lars99 Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Proxi skrev:
kasp skrev:
| Det blev en SVS PB10 og ja den er STOR, men jeg kunne simpelthen ikke modstå alle de andmeldelser og gode lovord den har fået, så nu må jeg bare leve med at den er stor som bare pokker! |
|
|
Tror ikke du bliver skuffet!
Dog håber jeg ikke du bliver udsat for samme vente-helvede, jeg bestilte forige fredag (d. 1.) og har stadig ikke fået den. Jan siger dog den burde komme idag. Jeg savner den meget. 
Evt. nogen der ved hvornår på dagen DFDS ringer og spørger hvornår de skal komme med den? |
|
|
Jeg har også en sub på vej, der er blevet sendt den 1. Jeg må også tilstå jeg er ved at blive lidt halv utålmodig. Især når man ikke ved hvor lang man skal vente endnu. Jan har bedt DFDS give mig en melding, men det er ikke rigtig sket. Så jeg venter endnu. De 4-5 arbejdsdage holder dog ikke, selvom de nu skulle sende gennem et dansk datterselskab. Øv.  __________________ Mvh. Lars
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars99 skrev:
Jeg har også en sub på vej, der er blevet sendt den 1. Jeg må også tilstå jeg er ved at blive lidt halv utålmodig. Især når man ikke ved hvor lang man skal vente endnu. Jan har bedt DFDS give mig en melding, men det er ikke rigtig sket. Så jeg venter endnu. De 4-5 arbejdsdage holder dog ikke, selvom de nu skulle sende gennem et dansk datterselskab. Øv.  |
|
|
Jan kontaktede dem os for mig. Og har fået dette fra Jan:
Hi Philip,
According to Michael, you will get it soon this week. He will get in contact with you when it is ready to be delivered.
Så jeg får den snart i denne uge. :) __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars99 skrev:
Jeg har også en sub på vej, der er blevet sendt den 1. Jeg må også tilstå jeg er ved at blive lidt halv utålmodig. Især når man ikke ved hvor lang man skal vente endnu. Jan har bedt DFDS give mig en melding, men det er ikke rigtig sket. Så jeg venter endnu. De 4-5 arbejdsdage holder dog ikke, selvom de nu skulle sende gennem et dansk datterselskab. Øv.  |
|
|
Noget nyt ang din?  __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
DFDS kan være lidt tunge at danse med, det oplevede jeg selv 
Til gengæld er SVS værd at vente på - I kan godt glæde jer  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
TC har halv pris på DLS 3.10 til 3k! Meget billigt!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
lars99 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Til gengæld er SVS værd at vente på - I kan godt glæde jer 
|
|
|
Stadig ingen ting fra DFDS. Selvom Jan Ove har rykket dem to gange, det går fint. Det er mest irriterende fordi man ikke ved hvad der sker, og så går man jo og venter.
Jeg har købt en Plus/2 som jeg glæder mig en del til.
I øvrigt, hvordan er de fødder der følger med? Hvordan bliver de sat på? Og virker de også på tæpper? __________________ Mvh. Lars
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, jeg synes bare det er DÅRLIG service fra DFDS at de skal bruge mere end 10 dage på at levere.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars99 skrev:
MichaelWB skrev:
|
Til gengæld er SVS værd at vente på - I kan godt glæde jer 
|
|
|
Stadig ingen ting fra DFDS. Selvom Jan Ove har rykket dem to gange, det går fint. Det er mest irriterende fordi man ikke ved hvad der sker, og så går man jo og venter.
Jeg har købt en Plus/2 som jeg glæder mig en del til.
I øvrigt, hvordan er de fødder der følger med? Hvordan bliver de sat på? Og virker de også på tæpper?
|
|
|
På min var de monteret. Jeg ved ikke hvordan de virker på tæpper, men sikkert fint. De gør det lidt mere besværligt at flytte sub'en da man ikke kan skubbe den rundt. Der er ikke andet for end at løfte den og det kan godt være lidt besværligt, specielt med PB12-NSD den er ret stor at skulle løfte. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
kasp Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Proxi skrev:
| Okay, jeg synes bare det er DÅRLIG service fra DFDS at de skal bruge mere end 10 dage på at levere. |
|
|
Kunne ikke være mere enig!! __________________ BenQ W5000
Anthem MRX300
Hegel H-100
Dynaudio Contour S1.4
Dynaudio Contour S C
MK Sound SS 150T
B&W PV1
|
| Til top |
|
| |
lars99 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasp skrev:
Proxi skrev:
| Okay, jeg synes bare det er DÅRLIG service fra DFDS at de skal bruge mere end 10 dage på at levere. |
|
|
Kunne ikke være mere enig!!
|
|
|
Jeg er mest irriteret over at jeg ikke kender leveringstiden. Og især når nu det skulle gå stærkt og inden for 4-5 arbejdsdage. Så går man jo hver dag og venter. Tidligere tog det flere uger, så lige nu håber jeg bare den når at komme i denne uge. __________________ Mvh. Lars
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars99 skrev:
| Jeg er mest irriteret over at jeg ikke kender leveringstiden. Og især når nu det skulle gå stærkt og inden for 4-5 arbejdsdage. Så går man jo hver dag og venter. Tidligere tog det flere uger, så lige nu håber jeg bare den når at komme i denne uge. |
|
|
Ja, også fordi man hele tiden går klistret med sin mobiltelefon fordi jeg håber de ringer. Men også det at man hele tiden står på "standby" fordi jeg tænker "hvis nu de ringer nu, har jeg så mulighed for at komme hjem".. Kan godt være det kun er mig der er sådan, men jeg savner den sub. __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasp skrev:
Proxi skrev:
|
|
Kunne ikke være mere enig!!
|
|
|
Det er nu ikke DFDS, man får hvad man betaler for.
Jeg bruger DFDS over alt og har aldrig problemer.
Men som firma kan man lave flere aftaler om hvor hurtigt det det skal være fremme og det betaler man så også for.
næsten lige meget hvor jeg sender hen så går der max 4 dage for det meste kun 3 dage. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
| Det er nu ikke DFDS, man får hvad man betaler for.
Jeg bruger DFDS over alt og har aldrig problemer.
Men som firma kan man lave flere aftaler om hvor hurtigt det det skal være fremme og det betaler man så også for.
næsten lige meget hvor jeg sender hen så går der max 4 dage for det meste kun 3 dage. |
|
|
Synes da det er dårligt at de ikke kan levere min vare på under 10dage når jeg har betalt 450kr for det. __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
StoneColdO Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lagt en bestilling på højtalere og receiver fra L-sound, og jeg går også og dels afventer bekræftelse på det er afsendt, dels at DFDS gerne skulle levere inden jul.
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt i sagen, jeg bedte Jan om at få DFDS til at kontakte mig fordi det jo ikke var hans fejl :)
Så nu har jeg fået en mail, hvor de skriver de mangler min adr og tlf. nr. Men har jeg så givet dem nu. Og de har sagt den bliver leveret i morgen d. 15 dec. mellem 8-16.
Og det har de bare af at gøre, om de så skal gå med den fra Horsens til Hobro.
|
| Til top |
|
| |