| Forfatter |
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 17 Januar 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan jeg få fat i den henne af?
__________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
Niko Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan ikke få fat i den før klubben får rettighederne på plads og sætter den til salg. JEg har desværre ikke numrerne på den. Men her er hvad Dali demonstrations-cd 1. indeholder.
DALI STEREO DEMONSTRATION CD
1 HENRY MANCINI PINK PANTHER 2 NILS LOFGREN KIETH DON´T GO 3 HUGH MASEKELA STIMELA 4 BEN WEBSTER GENTLE BEN 5 SAFRI DUO SAMB ALEGRO 6 DICK HYMAN PLAY FATS WALLER 7 KEB MO EVERY MORNING 8 CHEIFTAINS WITH SENÉAD Ó CONNER THE FOKIE 9 DADAWA CANTON STORY 10 JOSELIN B. SMITH WHEN I NEED YOU 11 ROGER WATERS AMUSED TO DEATH 12 TERRY EVANS TELL ME YOUR LIES 13 MERCEDES SOSA MISA CRIOLLA 14 ELVIS PRESLEY FEVER 15 JOHN CAMPBELL WAY DOWN IN THE HOLE
__________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
| Til top |
|
| |
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde engang en stereo test cd fra bladet - HiFi og elektronik. Med den kunne man teste alt muligt mærkligt på sit anlæg. Det er kun ved hjælp af lyde
Måske er det sådan en du søger? Der er ikke tale om en nydelses cd, men udelukkende til opsætning af anlæget.
Ingen der kan huske den? Kan desværre ikke finde min mere
|
| Til top |
|
| |
tbbv Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 177
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
NickyD skrev:
Jeg havde engang en stereo test cd fra bladet - HiFi og elektronik. Med den kunne man teste alt muligt mærkligt på sit anlæg. Det er kun ved hjælp af lyde
Måske er det sådan en du søger? Der er ikke tale om en nydelses cd, men udelukkende til opsætning af anlæget.
Ingen der kan huske den? Kan desværre ikke finde min mere |
|
|
Hej
Var det den med: Løvebrøl, frøkoncert, billyde, tordneskrald, regnvejr, forsellige testtoner? Derudover var der musik som: Also Sprach Zarathustra, et klaverstykke på et specielt flygel vor tangenter gik dybere end normalt + andre.
Den har jeg et eller andet sted i kælderen.
__________________ Thomas
Mit link
QLN, HTPC, PS3, Onkyo TX-SR805og Panasonic TH-42PX70E
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
Du kan ikke få fat i den før klubben får rettighederne på plads og sætter den til salg. JEg har desværre ikke numrerne på den. Men her er hvad Dali demonstrations-cd 1. indeholder.
DALI STEREO DEMONSTRATION CD
1 HENRY MANCINI PINK PANTHER 2 NILS LOFGREN KIETH DON´T GO 3 HUGH MASEKELA STIMELA 4 BEN WEBSTER GENTLE BEN 5 SAFRI DUO SAMB ALEGRO 6 DICK HYMAN PLAY FATS WALLER 7 KEB MO EVERY MORNING 8 CHEIFTAINS WITH SENÉAD Ó CONNER THE FOKIE 9 DADAWA CANTON STORY 10 JOSELIN B. SMITH WHEN I NEED YOU 11 ROGER WATERS AMUSED TO DEATH 12 TERRY EVANS TELL ME YOUR LIES 13 MERCEDES SOSA MISA CRIOLLA 14 ELVIS PRESLEY FEVER 15 JOHN CAMPBELL WAY DOWN IN THE HOLE |
|
|
Dejligt, så kan man vidst selv hitte den ;-)
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Niko Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep
2. og 11. kender alle vel. Men ellers er 3. også et rigtigt fedt nummer __________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
| Til top |
|
| |
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
tbbv skrev:
NickyD skrev:
|
Ingen der kan huske den? Kan desværre ikke finde min mere |
|
|
Hej Var det den med: Løvebrøl, frøkoncert, billyde, tordneskrald, regnvejr, forsellige testtoner? Derudover var der musik som: Also Sprach Zarathustra, et klaverstykke på et specielt flygel vor tangenter gik dybere end normalt + andre.
|
|
|
Nej det er ikke den! Den jeg snakker om består kun af mærkelige lyde, måske fra en synth.. Der er signaler inden for alle hørbare frekvenser, som kører langsomt fra det dybeste til det allerhøjeste hørbare område. Jeg mener den starter med højre så venstre kanal for at se om du har sluttet højttalerne rigtigt til osv. Den var rigtig GO
|
| Til top |
|
| |
Brisse Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der en CD med frekvens-sweeps i L, R, L/R fase, modfase osv. samt f.eks hvidstøj og lign. så kan du lave en selv med en PC og en CD-brænder. Det burde være til at klare.
|
| Til top |
|
| |
frjd Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
Hej Var det den med: Løvebrøl, frøkoncert, billyde, tordneskrald, regnvejr, forsellige testtoner? Derudover var der musik som: Also Sprach Zarathustra, et klaverstykke på et specielt flygel vor tangenter gik dybere end normalt + andre.
|
|
|
Den "Also Sprach Zarathustra" blev spillet på et eller andet vist italienst kirke orgel, såvidt jeg husker kører der en konstant 20 Hz tone gennem dette nummer. Desværre har jeg ikke den mere, syndes ellers den var god.
|
| Til top |
|
| |