Sendt: 18 Februar 2004 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der gået nogle dage, siden jeg modtog nogel ekstra Bayonet Plug.
Jeg vil til at begynde med efterkomme nogle ønsker fra deltagerne i dette panel.
De Bayonet Plug, jeg har prøver er af kobber, og mit setup og kabler er:
Forforstærker Cayin DP6EX slutforstørker Cayin D 1205.1 A forbundet med Bullet Plugs monteret på Supra EFF-I i semi-balancering og HT-kabler Supra Rondo 4x2,5
Jeg har ved en demostration hørt Supra EFF-I kablerne med WBT og Bullet Plugs, og sidstnævnte lød klart bedst.
Tilbage til Bayonet plug: Jeg kan ikke umiddelbart kunne høre nævneværdig forskel, hvis der er nogen, på om kablerne er sat direkte i HT terminalerne eller om der er påsat Bayonet Plug, jeg har også i mellemtiden monteret en stump ledning mellem 2 af terminalerne, HT er Audiovector M3 Sign, og er 3 vajs, så der skal forbindes mellem to af indgangene, og der blev en forbedring i forhold til de messingstænger eller skinder, som jeg senere fik udleveret.
Bayonet Plug stikkene har jeg nu flyttet til forstærkerterminalerne for baghøjtalerne, da forstærkerens terminaler er af lidt ringe standard,(der kan praktisk kun tilsluttes bananstik) og det er her, der kommer den største forskel ved brugen af Bayonet Plug.
Jeg tænker på, hvis der findes terminaler af kobber, må det være der den yderligere forbedring vil kunne hjøres.
|