Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 21:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: MAN SKAL HOLDE FAST...... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
msquared
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 December 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

quad skrev:
brok skrev:
Kvinder kan nu osse lave gode lyde. De skal bare hjælpes lidt

Men desværre sjældent i stereo.

Haha... hmmm... vil slet ik vide hvordan 5.1 lyder

Til top Vis msquared's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af msquared

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 December 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Hvis man heller vil have et stort skrummel af et anlæg til at stå, end at have en dejlig dame med store pa***r og en dejlig r*v til at rende rundt og nusse om en så har man fandme ikke noget (sex)liv.

Så fylder HiFi'en sku for meget i ens liv.

Bare min mening.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 December 2006 kl. 05:18 | IP-adresse registreret  

Må tilslutte mig koret af dem der er heldige at have en hifiQuinde.

Dog var der en lille kompro(mis) da hun flyttede ind for godt 2 år siden - den væg hvor anlæget stod det var MIN samt 2 meter ud, resten af huset, ja der kunne hun gøre hvad hun ville.

Det kom endda så vidt at hun kunne høre forskel på lyden, når jeg skiftede noget ud, samt at hun syntes at mine nautilusser var flotte , dog syntes hun at jeg skulle skifte dem til 800 i stedet - men det var før det hele brændte - nu er hun bare interesseret i at jeg får mit anlæg igen , alt andet kommer i anden række.

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 December 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Hvis man heller vil have et stort skrummel af et anlæg til at stå, end at have en dejlig dame med store pa***r og en dejlig r*v til at rende rundt og nusse om en så har man fandme ikke noget (sex)liv.

Bare min mening.

jeg vil sku da ikke bare bøje mig og være under tøflen under en kvinde der tror hun ved mere om lydanlæg end mig... Så kan jeg sku finde en ny...
   Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sagt det. Det bliver IKKE anlægget der ryger ud. Det bliver Dig hvis du har så meget som et lille problem med det. Så ved du ligesom det... Ellers må du lave om alt det du vil i resten af huset. Men Anlægget. Nallerne væk...

Til top Vis dennis nordjyll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dennis nordjyll

dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 December 2006 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

min kvinde plejede at flytte lidt på gulvhøjtalerne når hun støvsugede men jeg kunne se det når jeg kom hjem. Jeg forklarede roligt men bestemt at det måtte hun jo ikke når nu de lød bedst som de stod da jeg placerede dem.. Ja ja Jo det... men hun gjorde det igen og igen.
Resultat.: Jeg eksploderede en dag og råbte højt om hun var interesseret i at smutte for sådan blev det hvis hun ikke holdt nallerne væk og respækterede det anlæg der stod langs den væg der...
  Efter et par gange hvor hun så havde prøvet at flytte dem tilbage men jeg alligevil havde opdaget det , lærte hun det sku... idag står de iøvrigt på en sten så de ikke nemt lader sig flytte
   Har hende stadig... Nu ved hun osse en smule om anlæg og er interesseret. lærer stadig
Til top Vis dennis nordjyll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dennis nordjyll

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Sendt: 09 December 2006 kl. 08:32 | IP-adresse registreret  

Jaaa.....de kan oplæres til meget.
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 December 2006 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Min kæreste er fuldstændig ligeglad med hvormeget Hi-Fi jeg har stående på værelset... Men nu bor vi jo heller ikke sammen!  Selvom vi kun har været sammen i 2½ år, har vi da aftalt at jeg må få alt det Hi-Fi jeg vil, bare hun så for penge til tøj! 

Desuden ang. det under nissetøjet, så må der sammen med lak og læder også gerne være et par gode forlygter! Ligesom en rigtig bil...

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 09 December 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Kan folk ikke se, hvor nørdet det lyder at sige, "hvis hun ikke kan lide mt hi-fi, må hun bare smutte, for jeg skal nok finde én, som kan"?? 

Hvad er det for nogle forhold hifi4alls brugere er i, siden de hellere vil skille sig af med kvinden end grejet, og man ikke kan finde et kompromis??

Tænker faktisk på, om nogle herinde har brug for lidt terapi hos en psykolog...

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 December 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

jo indrømmer da gerne jjeg er nørd... Derfor tester jeg altid hende fra starten om hun vil acceptere mig og mine interesser... for de er jo en stor del af mig. Dem kan jeg ikke bare over night glemme fordi man er forblændet i en...
hva så når man en dag vågner op og indser at det der bose livestyle satelitter alligevel ikke er helt det samme som dengang man havde gulvhøjttalerene

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 December 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

dennis nordjyll skrev:
min kvinde plejede at flytte lidt på gulvhøjtalerne når hun støvsugede men jeg kunne se det når jeg kom hjem. Jeg forklarede roligt men bestemt at det måtte hun jo ikke når nu de lød bedst som de stod da jeg placerede dem.. Ja ja Jo det... men hun gjorde det igen og igen.
Resultat.: Jeg eksploderede en dag og råbte højt om hun var interesseret i at smutte for sådan blev det hvis hun ikke holdt nallerne væk og respækterede det anlæg der stod langs den væg der...
  Efter et par gange hvor hun så havde prøvet at flytte dem tilbage men jeg alligevil havde opdaget det , lærte hun det sku... idag står de iøvrigt på en sten så de ikke nemt lader sig flytte
   Har hende stadig... Nu ved hun osse en smule om anlæg og er interesseret. lærer stadig

Ved ikke om du selv syntes at du lyder sej når du skriver sådan. Men du lyder som en eller anden der skulle sættes fast med en spændetrøje.

Selvfølgelig skal hun akseptere ens interresser men prøv nu lige at komme ned på jorden igen.

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Sendt: 09 December 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Der er ikke noget "nørdet" i at sige fra!

Folk får børn og køber hus eller lejlighed, selv om forholdet for længst burde være slut, når de så sidder der med 2 unger (ja man skal jo kører tingene helt ud) og hus, så går de først fra hinnaden!

så er det nemmer at sige fra med det samme, og så respekterer de ting der betyder noget for begge partner, det er så såre simpelt, men så svært i praktisk, men en ting man bare skal lære hvis man skal have et godt liv.

Vores ekstra (musik) stue er hun blivet helt vild med, selv om hun aldrig havde drømt om at skulle have sådan en, og jeg nyder da osse hendes værelse med alt muligt ting og sager, interserer mig ikke, men respekterer det og nyder at hun er glad for hvad der interserer hende.

Ja resekt og sige fra så er man på rette vej!

Det handler bare om respekt for hinnaden.

Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1

dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 December 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hi Sonny Fi...  Du var måske så utroligt heldig at hun allerede inden hun mødte dig havde smag for store Cervin Vega højttalere...
Jeg er meget firkantet på det område, ja det indrømmer jeg gerne...
  Interessen kan være svær at forstå for mange kvinder. Mange af mine venner bøjer sig for kvindens krav for satelitter... Det er i nuværende stund ikke lige mig...
Vil i høre noget sjovt
Okay
Min Svigermors mand skildte sig af med et par gamle gulvmodeller og fik et surround sæt til 1000kr...  Men så var den gal. de fik nye reoler og der skæmmede de små satelitter da sørme alt for meget , så det er endt med at de to fronter står oven på dvdèren på hver side af centeren klemt sammen. Meget bedre mener hun.. jeg har prøvet at foreslå hende at stille noget foran sattelitten istedet for så den ikke ses på reolen men nej... hva fanden skal han stille op... hun er ikke opdraget af ham og nu er det vidst for sent

Han bliver selvfølgelig drillet af mig det klart, og når hun er hjemme ved mig så får højttalerne altid en kommentar at de er store(dali850)
Så det hvad jeg skal kæmpe imod.
Man er vel nød til at være lidt principfast ellers kan det da ende som ham hvis i ved hvad jeg mener...

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 December 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Har ikke kæreste PT. Men det har nu heller ikke været et problem indtil videre med mine små B&W 805s.

Tror måske det vil gå galt når jeg får mit nye projekt op at køre (CLS 215) så kan det måske være at jeg får problemer med at finde en pige.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 09 December 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har personligt sejret af helvede til. Min kære broder, anskaffede sig dette rædsels fulde snurrerundt anlæg. Naturligvis under kraftig indfyldelse af han s kære viv.

Efter at have fortalt ham, ved en hver given lejlighed, at det der er da  syndt for dig. Er det blevet til det her.

Så kan hun lære det, kan hun  .

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Sendt: 09 December 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Har samme mening som trådstarteren.

Alt for mange mænd er nogle nosseløse vatpikke der ikke tør sige fra over for deres kæreste/kone.

Herhjemme var den ikke gået, min kæreste var fra starten helt klar over min lidenskab og store viden om emnet så her er det mig der bestemmer hvor anlægget skal stå. Dog er hun ikke helt tilfreds med hvor meget det fylder, især ikke subben, men hun er blevet ret vild med den gode lyd, hun siger ihvertfald tit, at det lyder godt. Selv subben er hun blevet ret vild med efterhånden.

Mænd stå FAST og KÆMP for jeres hifi lidenskab og andre interesser for den sags skyld.

Der er intet værre og mere ynkeligt end en tøffelhelt.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 09 December 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Bare min mening.

Enig. Godt nok er hifi vigtigt - også for mig. Men i al beskedhed, så er biler, hifi, penge....alle døde og såvidt ligegyldige ting. Det vigtigste for mig er relationen imellem andre mennesker. Skulle jeg vælge imellem hifi´en og kvinden i mit liv, så vælger jeg kvinden i mit - any time. Er der nogen som så siger "hifi´én er kvinden i mit liv", så er det jo et valg...eller fravalg. Man kan lave sjov med det, men jeg synes det er sørgeligt at man er ude i den slag prioriteringer. Nogle mænd kan ikke skabe et liv med kvinder fordi de er nogle egoister eller socialt ikke særlig ret velfungerende. Det kan nok ramme mange på forumet her, men sådan kan livet også se ud.   

Mvh

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Sendt: 09 December 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Hvorfor kan man ikke få begge dele, hifi OG kvinden i sit liv?

Hvorfor skal man vælge imellem de 2 ting?

Jeg har begge dele...........

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 09 December 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

msquared skrev:

Men 2.1 kan nu lyde rigtig godt.  Bare fordelingen er rigtig

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 December 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
msquared skrev:

Men 2.1 kan nu lyde rigtig godt.  Bare fordelingen er rigtig

Hørt!!

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 December 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

hmm min sidste kæreste havde overhoved ikke noget problem med at fyren havde et stort lækker anlæg for som hun sage "min musik lyder meget bedre på dit anlæg"

nogen der vil ha hindes nummer??? hun lder efter en ny kæreste

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum