Forfatter |
|
SoundFreak Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 11 December 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake - Fair nok Har en personlig bekendt, som valgte den drastiske retning, uforståeligt for mit vedkommende; det ene udelukker jo ikke det andet!__________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 12 December 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig lækkert setup. Kan godt lige du har holdt det simpelt og enkelt med rigtig gode komponenter. Må være virkeligt velspillende og meget levende og lytte til  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen - Tak for rosen Hvad lyder angår har du helt ret (ville være mærkeligt hvis jeg mente noget andet ); stort lydbillede, varm og detaljeret, dynamisk. Glæder mig altid til at sætte musikken på, når arbejdsdagen er overstået.
Din udstyrsliste er ikke mindre imponerende! Må ligeledes sørge for vellyd Er det Mictor's Ragtime Blues ht-kabel du har investeret i? __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
SoundFreak skrev:
kennethjensen - Tak for rosen Hvad lyder angår har du helt ret (ville være mærkeligt hvis jeg mente noget andet ); stort lydbillede, varm og detaljeret, dynamisk. Glæder mig altid til at sætte musikken på, når arbejdsdagen er overstået.
Din udstyrsliste er ikke mindre imponerende! Må ligeledes sørge for vellyd Er det Mictor's Ragtime Blues ht-kabel du har investeret i?
|
|
|
Nope, det Mictor Visibility MkII... Godt med hul igennem. __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen - Tror jeg gerne, Mictor Sax signalkablerne er virkelig gode, planen er en udskiftning af mit nuværende Supra til et Mictor ht-kabel.
__________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
SoundFreak skrev:
kennethjensen - Tror jeg gerne, Mictor Sax signalkablerne er virkelig gode, planen er en udskiftning af mit nuværende Supra til et Mictor ht-kabel. |
|
|
Er ret glad for mit. Et af de bedst HT kabler jeg har haft inden for døren. Skifter snart mine bertram signalkabler ud med Mictors kabler. Så der lidt og se frem til. Ligger lige pt i hifi ombygning, som ik forventes færdig før engang til forårret 2007 . Men mere om det når det står klart. Man da røbe så meget, at der tale om snurrerundt, med 5 88watts klasse A rør monoblokke og Mahler som front....  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen - Lyder meget spændende. Får man nogle billeder at se på et tidspunkt?  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
SoundFreak skrev:
kennethjensen - Lyder meget spændende. Får man nogle billeder at se på et tidspunkt?  |
|
|
Kan godt ske he he  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Soundfreak Dejlig setup du har erhvervet. Skønt at se lidt andet gear end vanligt. Ska´du ikke have fat på et slags møbel til herlighederne? Så er det også nemmere at komme til med støvsugeren...  Mvjh.
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 14 December 2006 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik - Tak tak... Jo, hvis jeg kan finde det møbel jeg gerne vil have (buet ramme af massivt træ). Synes dog det ser stilet ud som det fremstår Ingen tvivl om at det kan være lidt upraktisk, men man må jo lide lidt for skønheden, hehe...  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|