Måske skulle i bare tage det roligt gutter og det kan godt være jeg er dårlig til at forklare mig
Og jeg ved godt at ice power modulerne de er til salg til dem der vil bruge dem og de er jo helt med fremme med klasse d teknikken osv.
Men det der undre mig er at de ikke sider i flere produkter end de gør når man tænker på hvor lang tid siden det er de kom frem hvis det havde været et firma i Japan så ville det nok være mere udbred
De plejer at være lidt hurtigere til at sætte ting i produktion end firmaer her hjemme <af og så er der nok også bedre kontakt i mellem japser
Selvfølge er det logisk nok at de sider i de nye b&o produkter og ikk de gamle det tager jo tid at udvikle nyt
Men som jeg husker det så kom b&o vist nok ud og sagde noget med vi har det ice power her og det er skide godt osv. Mener de sagde de havde et færdigt produkt og alt det her var for omkring 5-6 år siden så vidt jeg husker men det er så længe siden nu og det kan da også være jeg har taget fejl
Eller os var det noget man sagde bevist fordi man viste at der var andre firmaer der var næsten lige så langt eller længer med udvikling
Men det ved jeg ikk noget om
Jeg ved bare det er en smart måde at tjene penge på det gælder jo om at være først
Men det er mere aktie spekulation
Men sådan noget ved jeg ikke noget om og jeg ved slet ikke hvordan man havde bygget firmaet op osv.
Men se på oticon de var jo smarte med deres digitale høreapparater
Men alt sådan noget ved jeg ikke en skid om og jeg har intet baggrund for hvad jeg skriver
Men jeg ved da lidt o hvad der forgår i firmaer har været udvikler som lærling i et lille firma og der for man jo lidt indblik og ser det kan tage lang tid at få noget i produktion i sær hvis man opdager fejl!
Men som sagt ved jeg ikke en skid om hvad der forgår internt i b&o så det er kun noget jeg kan gisne om
Til sidst vil jeg sige at jeg er glad for min ice power men om den er bedre end de andre det ved jeg ikk har aldrig haft mulighed for at sammenline med andre
Håber i forstår mig lidt fordi jeg er ikke skide god til at forklare mine tanker