Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2025 | 00:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hi-FI Klubbens pålidelighed igen svækket! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 17 December 2003 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

stjalke skrev:

Synnes i stadig mit krav om at få et par nye højttalere i erstatning for mine kvaler er uacceptabelt? (vi taler om godt 2.000 kroners tab for Hi-Fi klubben).

"Jammen du fik jo pengene tilbage, så er du jo kvit"

Som jeg ser det, har jeg betalt for en vare, men har ikke fået den. Så må det vel være op til Hi-Fi Klubbens side at levere varen.

"At levere varen" vil jo blot betyde at du skal have et andet sæt demo-højttalere, ikke et helt nyt sæt. At købe demo-varer er lidt lotteri, og man må forvente at varen ikke er ny. Jeg har selv været heldig med at købe en cd-afspiller til halv pris i en sjællands Hifi Klubben, også via telefon, og det gik hurtigt, og afspilleren levede op til mine krav. I dit tilfælde er det dog åbenlyst at du er blevet misinformeret om varens tilstand, det må man godt røgte sælger for.

stjalke skrev:

Jeg kalder en spade for en spade, og en skovl for en skovl.. Dette forum er vel ytrings-frit, så længe man ikke angriber enkeltpersoner?

Uenig. Man skal gerne kunne sige sin mening om både butikker og enkeltpersoner, men svine dem til skal man ikke blot for at få sit budskab frem.

stjalke skrev:

Dertil skal det lige siges at jeg ikk tror en meter på sælgeren da han i forvejen har løjet mig lige op i mit åbne ansigt, so to speak.. Om ikke andet, kunne han vel tage tid ud af sin fritid og sende mig mine spikes -- er jo ikke mig som har glemt at sende dem med..

Hvis jeg var sælger ville jeg nu også sørge for at komme på posthuset om muligt. Jeg havde fejlagtigt forstået at du ringede en fredag, og hvis han allerede har åbnet butikken, så kan han ikke komme på posthuset. Du ringer torsdag, så burde han kunne nå det fredag inden åbningstid, jeg mener der er lidt tid mellem posthusets og Hifi Klubbens åbningstid. Men det er sandt nok at han til tider er alene i butikken.

Jeg kan da komme med en sammenligning. Jeg købte for et par år siden en DVD-afspiller af en privatperson. Da jeg modtager den mangler strømkablet. Jeg ringer til sælger og be'r ham om at eftersende det, men han synes ikke han gider gå på posthuset med det, jeg kan da bare købe et nyt nede i Fona. Til sidst får jeg ham dog overtalt, men modtager aldrig kablet. Det er ikke en butik, men det viser at ikke alle personer er lige ærlige (heller ikke dem der står i butik), og at de nogle gange er ligeglade.

Men det er da godt at I nåede til enighed, og fint at de gav dig et delvist afslag, også at det ikke blev på højttalerne, men kablet.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 December 2003 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget den oprindelige sag igennem og mener, at der er så meget uklarhed, at sagen bør afgøres alene mellem klager og leverandør. Hvis klager stadig er utilfreds, må sagen føres videre hos forbrugerombudsmanden - ikke i et forum som dette, hvor debatten suser afsted på formodninger og følelser.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes