Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAHAHA! Det her er dog den lammeste tråd jeg til dato har set! Bygget på en som har set forkert, og skynder sig at lave en hade tråd mod jensen... Håber snart den bliver lukket og glemt....
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Acer skrev:
Brok brok brok, folk kan altid finde et eller andet at brokke sig over her op til jul - Jan Graffo skyl dog den grimme smag ned med en iskold Rød Aalborg  |
|
|
Hva' nu, Acer?
Hvorfor er det altid mig der skal trampes på? Come on, det kan du ikke selv gætte? 
mvh
brok |
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Acer skrev:
Brok brok brok, folk kan altid finde et eller andet at brokke sig over her op til jul - Jan Graffo skyl dog den grimme smag ned med en iskold Rød Aalborg  |
|
|
Hva' nu, Acer?
Hvorfor er det altid mig der skal trampes på? 
mvh
brok
|
|
|
Ups, det var skam ikke meningen Hr. brok  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
HAHAHA! Det her er dog den lammeste tråd jeg til dato har set! Bygget på en som har set forkert, og skynder sig at lave en hade tråd mod jensen... Håber snart den bliver lukket og glemt....  |
|
|
Yep, lad os få den lukket - det er sgu for langt ude __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg melder mig også lige med at dette er den lammeste tråd EVER!
Hvilket beløb skulle der ellers stå? Der er jo mange beløb i den samme så jeg fatter bare nada her!
Men sådan er det jo efterhånden. Der skal hele tiden være en tråd igang med et eller andet brokkeri. Det næste bliver vel noget med at Witzel ødelægger HIFI4ALL med sin julestemning.
|
Til top |
|
|
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bumle skrev:
janwa skrev:
Lov er lavet for at blive holde, selv købs loven, eller skal man gå ind i politik 
Det bliver spænde om han gør det, han har hvis love på sin side, ikk 
Denne tråd, kan gå hen og bliver ret intressat 
|
|
|
Der er vist noget med, at købeloven beskytter kunden, hvis han er i god tro, når han vurderer tilbudet.
Er man i god tro, hvis man tror at man kan købe en stor tung bil, hos Jensen, for nogle få tusinde? (et andet eksempel, som er lige så godt som dit)
Dette er en stor bil, som Jensen vist sælger mange af, i sin shop. Eller er det nu også det?
Hvis du overfor forbrugerrådet kan argumentere for, at du er i god tro, når du læser prisen på kr. 0,- så har du måske en sag. Men beviser du at du er i god tro, så kan det også være at du kommer under offentlig administration, et sted hvor folk går med hvide kitler.
|
|
|
Det er nemlig lige præcis rigtigt, står du inde i radio/tv forretningen og der er faldet et papskilt med skriften 200 kr. ned fra hylden ovenover og er landet ned ved fladskærmen til 15.000 kr. så skal forretningen IKKE sælge til 200 kr. Kunden kan nemlig ikke siges at have været i god tro.
Så ifølge loven er der ikke noget som helst at komme efter her. Annoncen kan umuligt misforstås og det er i bund og grund det det handler om.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er færdig af grin, hold da kæft hvor ondt i røven har man lige lov til at have.....
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neej, lad den nu køre over mindst 52 sider. Ka' være den ka' slå Apollo-tråden 
Nu vi er igang, kunne vi jo osse riste alle de forhandlere, som i Tilbudsavisen(!) annoncerer såvel vaskeægte tilbud som varer til ganske almindelige listepriser?
Og hvorvidt witzel ødelægger julestemningen, afhænger jo helt og aldeles af morgendagens kalenderlåge 
mvh
Brok, aka Flemming Røvkrøl, iflg. http://www.hommer.dk/numerologimaskinen.html __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Neej, lad den nu køre over mindst 52 sider. Ka' være den ka' slå Apollo-tråden 
Nu vi er igang, kunne vi jo osse riste alle de forhandlere, som i Tilbudsavisen(!) annoncerer såvel vaskeægte tilbud som varer til ganske almindelige listepriser?
Og hvorvidt witzel ødelægger julestemningen, afhænger jo helt og aldeles af morgendagens kalenderlåge 
mvh
Brok, aka Flemming Røvkrøl, iflg. http://www.hommer.dk/numerologimaskinen.html
|
|
|
Tjah, jeg har i hvert bedt ham om det, for det her ødelægger min julestemning. 
Simpelthen for langt ude....
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gaaaaaaab! __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 13 December 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så stopper I! jeg ødelægger ikke julestemningen med min låge imorgen..  meen, den her tråd er måske lige langt nok ude. Har man et problem, eller spørgsmål til annoncerne på siden. Så er man meget velkommen til at tage kontakt til enten annoncøren eller redaktionen. Det kan gøres meget nemt, klik herind: http://www.hifi4all.dk/kontakt.aspDenne tråd lukkes inden den udvikler sig til yderligere fnidder.
|
Til top |
|
|