Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 11:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Falder LCD TV markant i pris efter nytår? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 16 December 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Takker for alt den gode respons.

AM-E> Tjaa, normalt er jeg heller ikke villig til at handle på nettet for så store beløb. Men alternativet er at give ca. 4k mere i en butik, og det føler jeg ikke for!

Naiera> Er det ikke et generalt problem ved online shopping(sry for fed skrift, det gjorde den auto! )

Janwa> Sårn er jeg desværre ikke, det tillader min samvittighed mig ikke

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet lidt i tvivl mht bestilling ved EasyShopping.dk :/

Søger flere personlige erfaringer med dem, levering, RMA osv osv :)

Googles svar har jeg læst :)

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 16 December 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Du kan også ønsker dig den i Jule gave, så skal du ikke tænke på prisen, og så er det sikker at den ikke skal byttes

Det må værre tid for svieremikaniken, at giver noget andet ende de hjemme strikket uldsokker
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 December 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:

Har du set : http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SONY_ KDL-32V2500_LCD_TV_Sortsoelv.htm

Besparelsen ved at købe på EasyShopping.dk er ikke ret stor, så hvis du ikke er tryg ved dem skulle du måske overveje hifiklubben. Andre forhandlere kunne måske også preses lidt på prisen.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

Helikopteren skrev:

Har du set : http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SONY_ KDL-32V2500_LCD_TV_Sortsoelv.htm

Besparelsen ved at købe på EasyShopping.dk er ikke ret stor, så hvis du ikke er tryg ved dem skulle du måske overveje hifiklubben. Andre forhandlere kunne måske også preses lidt på prisen.

Hmm, vil du mene at de kan presses lidt i pris?
For synes nu at 900kr forskel synes jeg er ret meget(og så er der ikke betalt porto). Men hifi-klubben er en KLAR fordel for mig, eftersom jeg har mulighed for at hente det selv :)

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 December 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:
Stanley skrev:

Helikopteren skrev:

For synes nu at 900kr forskel synes jeg er ret meget(og så er der ikke betalt porto). Men hifi-klubben er en KLAR fordel for mig, eftersom jeg har mulighed for at hente det selv :)

900 er ikke meget, når du tænker på al den bedre service du vil få. Ved du desuden om skærmene på EasyShopping er parallelimporterede?

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Helikopteren skrev:
Stanley skrev:

Helikopteren skrev:

900 er ikke meget, når du tænker på al den bedre service du vil få. Ved du desuden om skærmene på EasyShopping er parallelimporterede?
Det skal jeg ikke kunne sige om det er, hvad jeg lige kunne finde er; at der ikke følger dansk manual med(gør der heller ikke andre steder) men deres forklaring var noget med deres forhandler i Tyskland(forstod det ikke helt).

Men tror jeg køre til Aalborg og henter det, det er meget nemmere. Og så ved man hvad der skal ske hvis der skal laves en RMA og lign. Der er ingen problemer med forsendelse.

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:

Der står på deres side at der ikke er dansk brugsanvisning. Det var der til den KLV32V2000 jeg købte hos KT. Det kunne jo godt tyde på at det er parallelimport. Jeg ville nu også mene at besparelsen skulle være større end 900,- kr hvis jeg skulle købe den på nettet. Der er desværre ingen garanti for bedre service hos en alm forhandler, men hvis der er problemer, er det rart at man kan gå ned i butikken og tale med dem.

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 December 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
AM-E skrev:

Der er desværre ingen garanti for bedre service hos en alm forhandler, men hvis der er problemer, er det rart at man kan gå ned i butikken og tale med dem.

Det har du ret i, men nu ser jeg heller ikke HfK som en "almindelig forhandler". De er nogle af de få i branchen, som bl.a. giver 3 års garanti på TV. Desuden plejer der ikke at være problemer med deres service.

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Jeg tror bare jeg køber hos HfK, og hvis jeg får bekræftet pr. mail at de har nogle på lager, så henter jeg det mandag/tirsdag :)

Fl.D.P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006
Sendt: 17 December 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
bestilte et  42"pana pv 60 hos easy shopping i torsdags,hurtig respons på mine emails må jeg sige,men de skulle have en kopi af mit sygesikringskort da jeg betalte med dankort(begrundelsen var/er for meget dankort svindel).beløbet er hævet så det ligger i posten,har handlet der før uden problemer for mindre beløb dvs film olign,så jeg mener ikke der er grund til bekymring omring firmaet,bare lidt bøvlet med at taget et billede fra mobilen og sende det til dem,men det tager jo kun 5 min bare lidt besværligt.

Lidt en sjov begrundelse med sygesikringskortet,fordi hvis de nu forestiller sig at du havde stjålet det dankort,ja så ville man vel også være i besiddelse af sygesikringskortet !!! ......undskyld, men disse tiltag som forretninger laver har jeg  ret svært ved at forstå,medmindre man som forretning er dårligere stillet end en butik hvor man handler med dankort.Og så skulle man vel helt lade være med at handle online hvor man kan betale med kort!!!

Blot lidt tanker.

Til top Vis Fl.D.P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fl.D.P

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Stanley skrev:

Der er desværre ingen garanti for bedre service hos en alm forhandler, men hvis der er problemer, er det rart at man kan gå ned i butikken og tale med dem.

Det har du ret i, men nu ser jeg heller ikke HfK som en "almindelig forhandler". De er nogle af de få i branchen, som bl.a. giver 3 års garanti på TV. Desuden plejer der ikke at være problemer med deres service.

Vi er da helt enige, jeg ville normalt også forvente en bedre service hos en normal forhandler end hos en internetforhandler. Jeg håber da også at det stadig er sådan generelt. Når jeg skrev som jeg gjorde, skyldes det at jeg har handlet en del på internettet de sidste par år ( største køb var et digitalkamara til lidt over 3000,- kr ). Hver gang har jeg modtaget varerne meget hurtigt og helt uden problemer. Så foretog jeg for ca 1 måned siden en større handel hos KT i Odense, hvor der var en masse problemer med at få det jeg havde købt. Det endte faktisk med at jeg kørte ind til HifiKlubben og købte de sidste ting som KT havde glemt at tage med, da de kom med mine varer. Den slags oplevelser gør måske at man næste gang går efter billigste pris på nettet, for service får man jo ikke alligevel. Jeg har dog før handlet med KT hvor servicen har været helt OK. Jeg håber da også at det bare var et enkelt uheldigt tilfælde, da jeg principielt helst vil handle i specialbutikker hvor man har mulighed for at høre og se varerne inden man køber. Det kræver jo bare at butikkerne er klar over at de er nødt at behandle kunderne ordentligt, hvis de skal konkurrere med internetbutikkerne.

ps. Jeg har ikke selv haft dårlige oplevelser hos Hifiklubben, men jeg mener nu at jeg har læst om andre herinde der har. Dårlige oplevelser tror jeg desværre at man kan komme ud for ved mange forhandlere, også HifiKlubben.  

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Godt være jeg spørger dumt, men hvem er KT?

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 December 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:

KT radio

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:

KT-Radio i Odense, ikke at forveksle med KT Radio i København.

http://www.kt-radio.dk/

Det er fyns største Hifi-forhandler.

edit. Iflg deres hjemmeside er de faktisk Skandinaviens største.

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg er ved at blive senil, jeg kan ikke finde nogen ting de sælger derinde, prislister osv.
Kan kun finde nogle enkle ting, og der er ingen pris på

O'Brian
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 December 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Nej... Du er ikke alene. Jeg kan heller ikke se noget sortiment!
Til top Vis O'Brian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af O'Brian

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Nej, vi kan da hurtigt blive enige om at deres hjemmeside ikke er meget værd. Jeg tror faktisk at det er et bevidst valg fra deres side at de ikke er meget for at oplyse priser på deres varer. De kører generelt med høje priser ( vejl. priser ) og så skal man forhandle sig frem til nogle gode rabatter. Hvis de reklamerede med de høje priser på internettet, ville de skræmme kunderne væk.

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 18 December 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

" Falder LCD TV markant i pris efter nytår? "

Ja - ligesom de har gjort inden nytår!

Mao.: De falder konstant - og ingen kan forudsige næste større "hop"!

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 December 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Jeg tror på fald, her et par artikler med forventede priser (LCD 70"-80" 3000 USD i 2010?):

http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=technolo gyNews&storyID=2006-11-28T183224Z_01_N28231303_RTRUKOC_0 _US-RESEARCH-TELEVISION.xml&WTmodLoc=TechNewsHome_C1_%5b Feed%5d-7

Forventninger til det amerikanske marked meeen, vi burde også se fald i EU:

http://www.digitimes.com/displays/a20061218PD206.html

TIMES CHANGE   :

"Jeg har evt. mulighed for at købe et Philips PF9965, 32" plasma tv til 22.000 kr. Det er 9 mdr. gammel og der følger en 5 års ekstra garanti med."

"Prisen på de 22000 lyder meget billigt - der er jo faktisk ca. 10000 under normal salgspris, og med 5 år garanti så skulle du jo være godt dækket ind."

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6726&PN =296

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum