| Forfatter |
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 17 December 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godnat copman og sov godt, selfølig en God Jul
Husk til en ande gang at bliv til trådens indhold
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 18 December 2006 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at oprette en poll på et B&O forum om hvad der er bedst: B&O eller NAD.
Eller en poll på et BMW forum: BMW vs. Audi.
Eller en poll på et windowsforum: Windows eller Linux?
Get the point?
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann du er på vildspor
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg synes netop at Vilmann har forstået hvad problemet med denne tråd er: Det er jo komplet åndssvagt at spørge om "vores" side er bedre end en anden. Jeg har tit hørt spydige kommentarer om hifi-musik.dk herinde. Jeg synes denne tråd bør lukkes, for selvom meningen uden tvivl var god og konstruktiv, vil sådanne tråde kun bidrage til en rivalisering/fjendtlighed mod hifi-musik.dk. Jeg har prøvet det før - jeg var på et forum hvor et udbredt samtaleemne (tro det eller ej) var, hvor dårlig en lignende side var. Desværre lukkede den side jeg var medlem af, af den grund at de havde indgået et samarbejde (på en eller anden måde) med den rivaliserende side. Det var ikke sjovt! __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Begge sider ligner efterhånden hinanden.......de er de samme emner der bliver postet begge steder.
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har i en kort periode fulgt med i skriverierne på hifi-musik.dk, som til min store forundring handler meget om hvad der sker på hifi4all. Det får desværre i mine øjne meget af den fornuftige debat til at ryge i bagrunden. Samtidigt synes jeg at der her er mere plads til dem som ikke har HIFI stereo delen som primære område.
Men hvorfor skulle der ikke være plads til Lille og store Klaus __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan sige sin mening og tale frit fra leveren på hifiogmusik...
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
dane skrev:
| man kan sige sin mening og tale frit fra leveren på hifiogmusik... |
|
|
Med andre ord man får lov til at være ubehaglig over for andre uden der er nogen der skrider ind. Er det en god eller dårlig ting? __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Der er for mange "hvad synes du, er bedst" tråde... |
|
|
Når der er rigtigt mange brugere, så er det altså nu engang det, der er at forvente. Det er jo ikke alle man kan regne med, sidder i rundkreds og klapper i takt til deres nye 35.000 kr. pladespiller mens de tilbeder en bestemt producent, og eftersom det er "Hifi4all", er man også, som en af de "etablerede" brugere nød til at være large og tage imod de nye folk der hele tiden kommer til. Siden sigter bredt, og ikke - som nogle tror/ønsker - kun efter en bestemt gruppe.
Hvis det kun var de samme 15-20 folk der hele tiden var toneangivende, ville det også være umådeligt kedeligt!
Og istedet for at irritere sig over bestemte ting/emner, kan man jo bare lade være med at klikke hen på dem. Ingen fora har, mig bekendt, endnu haft udelukkende tråde som alle gider læse __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
urte skrev:
dane skrev:
| man kan sige sin mening og tale frit fra leveren på hifiogmusik... |
|
|
Med andre ord man får lov til at være ubehaglig over for andre uden der er nogen der skrider ind. Er det en god eller dårlig ting?
|
|
|
trolls lever af respons - ignorer dem og de dør af underernæring.
man kan iøvrigt være ret så ubehagelig på mange måder uden nogen skrider ind her på sitet! ingen nævnt ingen glemt.
|
| Til top |
|
| |
Morpheus Lukket konto

Dobbeltprofil
Bruger siden: 05 November 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor svært kan det være? Hvad kan du bedst lide? A eller B??? Så tag dog at slappe lidt af, og lad være med at fluekneppe/navlepille alt! Jeg kan bedst lide HIFI4ALL! Nemt ikk!!
__________________ Hvad laver han dog nu??????
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
dane skrev:
|
man kan iøvrigt være ret så ubehagelig på mange måder uden nogen skrider ind her på sitet! ingen nævnt ingen glemt.
|
|
|
Brug denne her hvis du oplever det - uanset hvilken form det har. Vi kan ikke læse alt i forum og ønsker det heller ikke, men alle rapporter bliver der kigget på så hurtigt som muligt.
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
dane skrev:
|
|
|
|
Brug denne her hvis du oplever det - uanset hvilken form det har. Vi kan ikke læse alt i forum og ønsker det heller ikke, men alle rapporter bliver der kigget på så hurtigt som muligt.
|
|
|
jeg har aldrig udtrykt ønske om at rapportere nogen for noget,hvilket jeg skulle mene fremgår tydeligt af mine få indlæg i emnet her.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
dane skrev:
Zorglub skrev:
dane skrev:
|
|
|
|
|
|
|
jeg har aldrig udtrykt ønske om at rapportere nogen for noget,hvilket jeg skulle mene fremgår tydeligt af mine få indlæg i emnet her.
|
|
|
Det er dit valg, men du skrev at der ikke blev skredet ind - og her er løsningen altså at bruge rapport funktionen om man så vil eller ej.
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi4All er klart bedst. Folk bliver meget hurtigt ubehagelige overfor hinanden på Hifi-Musik. Der er alti en eller anden der skal "angribe" dem der skriver noget der kunne være bare en smule kontroversielt.
Så hellere et meningsundertrykkende site som Hifi4All(i deres øjne).
For mig virker det som om dem der kun er på Hifi-Musik, er det i trods, fordi de ikke fik nok opbakning til deres måde at skrive på herovre. Så jeg kan sgu godt lide vores grænser her på sitet
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morpheus skrev:
Hvor svært kan det være? Hvad kan du bedst lide? A eller B??? Så tag dog at slappe lidt af, og lad være med at fluekneppe/navlepille alt! Jeg kan bedst lide HIFI4ALL! Nemt ikk!!
|
|
|
Du opfordrede netop selv til at vi skulle begrunde vores meninger. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor kan man ikke svare at de er lige gode (ringe).
Kvaliteten af begge fora er stærkt vigende som en følge af diverse "elementer" som finder det fornøjeligt at ødelægge debatten med deres personfnidder.
Et andet element er berøringsangsten for branchemedlemmerne, der efterhånden har meget stramme regler for hvad de kan udtale sig om ... Helt ærligt - de fleste af de branche medlemmer der er herinde er jo folk der har valgt at gøre deres hobby til en levevej, og således også har meget at byde på. Det er da også klart at en del af dem importerer det udstyr de synes er godt - og efter min mening er der da ikke noget problem i at de promoverer dette udstyr - når bare man ved at de er importører. Man kunne jo f.eks. tilføje hvad man importerer i sin signatur.
Det er da langt værre med dem der (uden kendt eller erkendt branchetilknytning) bevidstløst promoverer et bestemt produkt - og ja jeg tænker her bl.a. på den reklame der fra tid til anden dukker op om en dansk højttaler - der ind imellem lyder som første linie af Oles nye autobil.
Hvis ikke man får hævet kvaliteten meget snart så vil dette ende som en børnehave med fokus på surround til 3000 kr - for hele dynen inkl. projektor!
Bundy
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
AM-E skrev:
| Der er for mange "hvad synes du, er bedst" tråde... |
|
|
Når der er rigtigt mange brugere, så er det altså nu engang det, der er at forvente. Det er jo ikke alle man kan regne med, sidder i rundkreds og klapper i takt til deres nye 35.000 kr. pladespiller mens de tilbeder en bestemt producent, og eftersom det er "Hifi4all", er man også, som en af de "etablerede" brugere nød til at være large og tage imod de nye folk der hele tiden kommer til. Siden sigter bredt, og ikke - som nogle tror/ønsker - kun efter en bestemt gruppe.
Hvis det kun var de samme 15-20 folk der hele tiden var toneangivende, ville det også være umådeligt kedeligt!
Og istedet for at irritere sig over bestemte ting/emner, kan man jo bare lade være med at klikke hen på dem. Ingen fora har, mig bekendt, endnu haft udelukkende tråde som alle gider læse |
|
|
Argh, come on, Ronin!  Mit svar var henvendt til "Janwa" - inkl. en smule sarkasme. Hvis du ser hans historik, vil du lægge mærke til, at han har oprettet ca. 137 tråde med den strålende overskrift: "Hva syns du er best" (no offence Janwa). Og jeg er fuldstændig enig med Al Bundy - branchemedlemmerne tør jo næsten ikke at komme med (konstruktive) bemærkninger mere - disse opfattes netop tit som "reklame gøgl". Det er lidt synd. Man bør som forbruger/forumbruger være lidt selvkritisk og kunne indse om det pågældende produkt/udtalelse er skidt eller kanel.__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd er inde på det rigtig nemlig at "Begge sider ligner efterhånden hinanden.......de er de samme emner der bliver postet begge steder.",
Derfor denne tråd.
Til AM-E hvad er der problemet med "Hva syns du er best", det er netop for at finde ud af hvor man skal starte, og her er hifi4all´s forum et godt
sted at starte, husk at jeg hjælper i andre tråde, så come on, AM-E.
Der er fleste bruger af anlæg til 3000,- kr. der er bruger dette forum, fordi at de ville gerne komme fra begynder anlæget til et ny og dyre anlæg,
så hvad er problemet med det, jeg hjælper gerne.
OG HVORFOR SKAL TRÅDE HER, ALTID ENDE MED PERSON ANDGREB, HUSK DER ER EN GODT AT BRUGE PERSONLIG PB.
Alle kan ikke mene det samme som andre, der er forskel der gør det spænde at være til.
Eller må man lave en ny side der hedder HIGH-END4all.
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Janwa,
Anlæggets pris er ikke interessant, det er interessen for god lyd/billede der er afgørende. Når det er sagt, så er forudsætningen for at dem med et anlæg til 3000 inkl. projekter kan få udbytte af dette forum, at der er nogen tilbage der kan/må inspirere til forbedringer.
Som det er nu så er de fleste der ved noget enten på vej væk fra de danske fora - eller også må de ikke skrive noget, fordi de er branchemedlemmer - og således ikke må nævne egne produkter.
Jeg tror desværre at den danske debatkultur ikke egner sig til WEB-fora der ikke er meget hårdt modereret med hensyn til personfnidder. Desværre har fokus i høj grad været på branchemedlemmernes reklame, som jeg i virkeligheden føler er et velkomment input - de fleste er nok så kloge, at de kan skille reklame og informationer fra hinanden.
Erfaringerne viser jo desuden, at der er, og særligt har været, mange branchemedlemmer, der har melet deres kage i det skjulte ... ved at deltage i debatten og beskyldt konkurrenter for det ene og det andet, samt promoveret særlige produkter. Hvis det er lovligt at lave reklame ... så har man vel alt andet lige mindre grund til at skjule sig!
Og hvorfor skriver jeg så her ... jo synes det er surt man ikke kan have/lave et dansk forum, hvor man på linie med de svenske fora kan føre en nogenlunde normal tone ...
Bundy
|
| Til top |
|
| |