| Sendt: 26 December 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O siger I 
Tjahhh - jeg har en bror der har sådan en 42" B&O fætter til (sid ned eller hold fast i noget) 85.000 gode danske skattebelagte kroner, nå ja lidt rabat kan man jo forhandle sig til. Nu har jeg jo set det nogle gange og det er da meget nydeligt, men det kan da heller ikke gøre noget ved at lidt skidt signal, men via hans Selector HD er det flot - der er så lige det problem at de to DVI-indgange intet viser når man putter signal ind den vej - helt ærligt gode folk i Struer - det er ganske enkelt så ringe at jeg vil undlade at sætte ord på. De har heller ikke fattet at man normalt anvender HDMI, men OK prisen er jo uden lyd så kan man vel godt bruge et par DVI-stik istedet. Jeg ved godt at Selector HD ikke har en fungerende HDMI udgang, men skærmen forbliver også sort hvis hans Sony HDD recorder tilsluttes. En anden interessant detalje er at man ikke kan vælge hvilken indgang man vil se signal fra på skærmen - den viser blot den indgang der modtages noget på?!? Hvad så hvis PS3'en køre og man lige skal bruge Sony HDD'en til at indstille en optagelse ...
Næ nej - DET ER EN OM'er kære B&O især til den pris - så skal der f..... g.... være kvalitet der bare virker. __________________ /Peter
|