Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Orden i dvd-filmene (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 23 December 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

sigaard skrev:

Jeg bruger også dette program.. (efter at have læst denne tråd).. Men hvordan registrerer I at I har udlånt en film.. Det kan jeg ikke rigtig se man kan nogen steder??

sigaard

Jeg har skiftet skin i mit program, jeg køre et der hedder "Details" og i det er der et lille felt over billedet hvor man kan sætte ind hvem der har lånt filmen.

Du kan skifte skin ved at gå op under menu "Wiew" via skin kan du hente en masse forskellige og finde lige det der passer dig

Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 December 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Alle mine film står i nummer orden alt efter hvor når jeg har købt/fået dem, hvis jeg så vil se en film i en hvis genrer så bruger jeg de filter der er i DVD Profiler til at søge og så kan jeg nemt via af nummeret på filmen finde den i min samling, som blandt andet står på 7 hjemme lavet hylder i dørkplade

ribergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 December 2006 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har købt 2 vitrineskabe hos Daells Varehus i Odense og så er DVD'erne sat i alfabetisk orden. Før er filmene sat i orden. Dernæst har musikdvd'erne fået en hylde i alfabetisk orden også. Og til sidst har kærestens stand-up shows fået en hylde ligeledes i alfabetisk orden. Istedet for et program har jeg lavet mit eget system i Excel hvor jeg både har sat billeder ind og skrevet en lille tekst til hver film som har fået hver sin fane i bunden af programmet. Ved godt det er et knoklearbejde uden lige iforhold til diverse nævnte programmer her i tråden, men jeg synes det var spændende at arbejde med:)

Ribergaard

PSSO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
KaZZ skrev:

Jeg bruger Dvd profiler til at holde styr på mine. Men det er mest så jeg ikke køber de samme

Opbevaring er der ikke så meget styr på endnu. Da jeg mangler noget til at gemme dem lidt væk. Men er der nogen, der ved om man kan få ---> http://www.discsox.com/cd-dvd-storage-cabinet-3dr.htm noget alla det i danmark?!?

Husk du kan bestille Discsox produkter via deres EU hjemmeside. Du kan bare købe et almindeligt (kompakt) skab og så bruge Discsox "splittere". De kan sættes fast i skabet, så du kan inddele skabets rum alt efter behov. Jeg har selv overvejet det samme, da mine cd-samling er ved at tage overhånd

Er der nogen der "erfaringer" med Discsox produkter ?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes