Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Toshiba HD-E1 i danmark nu ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BladeDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 December 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

8000kr er ikke dyrt for sådan en maskine, tænk bare på hvad de sørste dvdafspillere kostede, de var jo langt dyrer.

Iøvrigt er der masser af kunder til den dyre model. Jeg kender 3 personer der bare venter på den udkommer + jeg selv. Ydermere er der vel alene 10+ her på sitet der venter på den kommer. Bare se den tråd Bio-jensen har lavet

MVH WRONG

Selvfølgeligt vil der være folk der køber den, det ville der også være hvis den kostede det dobbelte ;) . Men i forhold til hvad jeg har set af priser i feks Tyskland, så er det 2000-3000kr dyrere i Danmark.
Til top Vis BladeDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BladeDK

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 December 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

BladeDK skrev:
[QUOTE=wrong]

Selvfølgeligt vil der være folk der køber den, det ville der også være hvis den kostede det dobbelte ;) . Men i forhold til hvad jeg har set af priser i feks Tyskland, så er det 2000-3000kr dyrere i Danmark.

Forskellen er vel bare, at forhandlerne dernede er begyndt at føre priskonkurrence på maskinen endnu inden den er på markedet, mens de herhjemme lader til at have sat cirka samme pris. Mon ikke det ændrer sig når den kommer på markedet, i hvert fald hvis forsyningerne er rigelige?

Eftersom den lille model kommer på markedet først (eller er den allerede landet?) bliver den muligvis testcase for det.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 29 December 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Hvornår komme storbroden til Toshiba HD-E1, på market ?

Skal man købe den i DK eller Tyskland og hvor ?

Storbroren skulle havde 1080p, HDMI 1.3 indbygget decoder for de nye lydformater plus analog 5.1 ud.

Ville tro at HD-DVD er det format der vinder, grund det er lette at lave dem på det udstyr man har til DVD prod. og det holder prisen nede, hvo i
mod at der skal køben nyt udstyr for at trykke Blu-Ray disk, plus at industrien har lært af SACD og DVD-Audio.

Det er grunden til at der komme flere HD-DVD fim ud på market end Blu-Ray film, så med Blu-Ray er man mere forsiktig for det ville koste mere
og man ville ende med noget prod. udstye man ikke kan bruge, så Blu-Ray har vel næste tabt, før at det rigtig er kommet i gange, måske kan
PS3 lave om på det, men igen PS3 er ikke den mest soldt spillemaskine men XBox med HD-DVD.
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:

PS3 lave om på det, men igen PS3 er ikke den mest soldt spillemaskine men XBox med HD-DVD.

Mener du at der er solgt mere end 1mio hd-dvd addon til xbox ?????

Det tror jeg nu ikke..

Jeg tror det i sidste ende bliver blue-ray der vinder. (har selv en hd-dvd addon)

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes