Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Super Flatline mkII - Haster! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 December 2003 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er det Van Den Hul og Furukawa som gør sig godt i Søren N's. setup.

Bojer-drengen er jo system-mand så gæt  tre gange på hvad han bruger af kabel ... Linn !  ... yep du gættede rigtigt.

-og det lader til at fungere godt i deres setup ... hvor andre har en anden tilgang til emnet, hvor det er Nordöst som gøre sig godt, sådan er det jo så forskelligt.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

helmuth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 December 2003 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er det Van Den Hul og Furukawa som gør sig godt i Søren N's. setup.

Bojer-drengen er jo system-mand så gæt  tre gange på hvad han bruger af kabel ... Linn !  ... yep du gættede rigtigt.

-og det lader til at fungere godt i deres setup ... hvor andre har en anden tilgang til emnet, hvor det er Nordöst som gøre sig godt, sådan er det jo så forskelligt.

Ok, jeg spørger fordi jeg selv lige har skiftet til NO og har nu spillet med dem en uges tid. En ting er sikkert - anlægget spiller noget mere "lyst" og det er jeg ikke sikker på jeg kan lide. Havde ellers haft lånt et sæt inden køb og mener ikke at kunne huske dem spille så "lyst".  Prøver at give dem lidt mere tid ellers ryger mine gamle kabler sku på igen.

Til top Vis helmuth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af helmuth

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 December 2003 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Jeg har også selv prøvet Nordöst, det var Flat Line, Red Dawn, Blue Heaven -og jeg kunne ikke finde mig tilrette med de kabler.

Jeg husker at det var på mit Mission Cyrus TWO m/ PSX og DAD3 player, jeg spillede iøvrigt på KEF C80, men jeg havde aldrig oplevelsen af at det blev en god kombination så jeg droppede naturligvis projektet, sidenhen har jeg ikke afprøvet Nordöst, men det betyder naturligvis ikke at det kan fungere for andre i en anden kombination.

Pt. Bruger jeg Madrigal GEL (XLR) og Renaissance Audio Silver Blue Standard (RCA) og Clear (RCA), GEL'ne skal måske skiftes til Renaissance Silver Blue Standard XLR.

Jeg har ellers kørt med Blue Standard hele vejen men efter jeg har skiftet til en anden forstærkerkombination som er balanceret så må jeg se igennem fingerene med en blanding af GEL og Renaissance Audio, men det virker faktisk ret godt pt.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 December 2003 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Hey Folks!

OK! var nok lidt grov i tonen omkring disse NO kabler.
Det er jo ret tydeligt, at det for tiden er disse der gør sig. Åbenbart er de det eneste saliggørende kabel i dette land.
Det der virker lidt, eller meget om jeg så må sige, anstødende ved NO er pris/ydelses forholdet. 80-90% af det man betaler for de dyre modeller er avance og moms. Det levner ikke meget til produktion og udvikling.
Dernæst er der lyden fra dem, som Alex og Helmuth og også Jonas har iagttaget. Det klinger lyst - ganske enkelt. Det har jeg skrevet hvorfor de gør, og det kan man desværre ikke rigtigt komme uden om. Basgengivelsen fra disse kabler kalder jeg ukontrolleret. High Fidelity skrev " at man ligesom føler, at anlægget ånder" læs "basmembranerne er udenfor enhver kontrol" Et anlæg skal ikke ånde, det skal tie helt stille med mindre der er en CD i spillen.
Hvis så ellers lyden var ren, så var der måske ét eller andet man kunne bruge dem til, men nej, heller ikke det er tilfældet. Sybillancen er helt gal, Sér og Tér lyder som et svejseapparat, der har klumper i acetylenflasken.

Nå men nok om disse fladslanger, det var ikke meningen at jokke nogen over noget, men det Jonas skriver, må jeg nok langt hen ad vejen give ham ret i, men faktisk har Jonas skrevet således før jeg nogensinde hørte Valhalla. Så hans mening er ikke noget jeg har haft med at gøre, om nogen havde den idé.

Min pointe er, prøv andre kabler før man besvimer over disse NO kabler, de ville trætte mig til døde ret hurtigt, og jef tror mange ville følge efter.

Hvis man tager en tur ind foran et rigtigt instrument, så vil man ret hurtigt finde ud af, at energimæssigt drejer lyden omkring en akse der ligger i grundtoneområdet (ca. 400Hz - give or take). I samme øjeblik dynamikken begrænses bare en smule, så går det hårdt ud over dette område. Og det er hvad der sker, når Valhalla kommer på, grundtoneområdet får en ordentlig én på frakken og rejser sig ikke igen. at det øvre område så ikke er rent, hænger igen sammen med, at ma ikke kan kontrollere membraner med masse gennem disse tynde ledere.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 December 2003 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Ja , du/i var lidt grove. Det er ganske udmærket at have sine meninger om Nordost , men at udråbe købere/tilhængere som en flok lallende idioter, er bestemt ikke værdigt.............................

Din konklusion på "det at ånde" ,skulle være basmenbraner uden kontrol , er bestemt ganske subjektivt. Måske ønsketænkning . Det er ihverttilfælde ikke det bladet på nogen måde konkluderer. Tvært imod er konklusionen, at de ikke mindes " at have hørt et kabel så neutralt og rigtigt som Valhalla" + " super-analytisk med både varme og musikalitet" etc.  etc..............

Mht. at prøve andre kabler inden man vælger NO, er der kun at sige: Naturligvis.......... vi er selvfølgelig alle istand til at vurdere , og vi vælger selvfølgelig efter grundig test og overvejelse........................

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 December 2003 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da også lige tilføje at jeg pt. ikke har lyttet til Valhalla så derom har jeg ingen mening om dette kabels egenskaber.

emilius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Sendt: 21 December 2003 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Hej Rune-Nielsen,

Vedr. terminering af NO. Jeg har op til flere gange lyttet på forskel mellem fabriksterminerede NO kabel og NO kabler termineret af forhandlere mv. De fabrikterminerede lyder klart bedst...

Jeg stiller mig meget uforstående overfor en del af den kritik som både Jonas Bojer og Kurt Kubik har når det drejer sig om NO kablerne.

Kurt Kubik indlæg vedr. avancer på NO kabler tyder på i den grad manglende indsigt i normal  forretning. Den dyreste del af et produkt's pris er ikke hverken udvikling eller produktionsomkostninger, det er derimod markedsføringsomkostningerne. Det gælder ikke kun for kabler, det gælder også for alle andre produkter. Jeg har fået fortalt at Nordost kun er istand til at produksere mellem 6-7meter i timen af Valhalla.. Det er meget langsomt sammenlignet med et masseprodukseret kabel, hvor man let kan produksere en 6 til 7 kilometer af i timen. Dette betyder at et Valhalla kabel, det er utrolig dyrt at produksere samtidig med at markedsføringsomkostningerne pr meter kable også er det..

Det samme gælder jo også for en Porche GT2 ....

Jeg købte for 2 år siden et komplet set-up af Valhalla til mit system.. Det er den bedste investering jeg har foretaget mig igennem mange år.. Valhalla er utrolig musikalsk, detaljeret og dynamisk.. Et helt ufatteligt godt produkt- og

Både Jonas Bojer og Kurt Kubik's forbehold er iden grad iforhold til mine erfaringer total ude fa proportioner...

Jonas Bojer siger at NO kablerne tilføjer noget ekstra til lyden som ikke er på pladen. Siden hvornår kan et kable gøre dette, et kable er et filter på grund af induktans, kapacitans og impedans.. Så alle kabler filtrerer mere aller mindre!!

Det er her Valhalla er unikt: Det tilbyder dig både meget lav induktans og extrem lav kapacitans, tillige med en relativ lille impedans..  Det betyder egentligt at det filtrer væsentligt mindre end f.eks. Linn K400 kabel.. Så vidt jeg har lært betyder mindre induktans og kapacitans mere båndbrede, hvilket betyder flere informationer går i gennem kablet..

Jeg har tidligere haft et indlæg vedr. kabler brugt som toneregulering.. Det synes at Linn's systemer generel lyder tonalt bedst, når man bruger Linn's egne kabler.. da disse primært bruges som TONEKONTROLLER....

Vedr. Kurt's indlæg vedr. DC-modstanden's store indflydelse er på godt engelsk " bull sh*t ". Vi bruger jo ikke kabellængder på adskellige hundrede af meter i vores anlæg..

Ved almindelig hovedregning kan man jo hurtigt regne sig til at Valhallahøjttaler kablet kan handle selv meget store strømstyrker.. ( 40 ledere x 0.5mm2 )..

Med dette indlæg forsøger ikke at overtale nogen til at købe sig et Nordost kable eller ej.. det er helt op til den enkelte at vurdere hvor man vil lægge sine penge..

Men i samme øjeblik at du påtænker at bruge et kabel som toneregulering, så er du startet på at kompensere.. hvis du gør det har du allerede tabt, fordi du er startet med at filtrere...

Med venlig hilsen

Emilius

Til top Vis emilius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilius

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 December 2003 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

emilius skrev:

Vedr. Kurt's indlæg vedr. DC-modstanden's store indflydelse er på godt engelsk " bull sh*t ". Vi bruger jo ikke kabellængder på adskellige hundrede af meter i vores anlæg..

Ved almindelig hovedregning kan man jo hurtigt regne sig til at Valhallahøjttaler kablet kan handle selv meget store strømstyrker.. ( 40 ledere x 0.5mm2 )..
Ærligt talt Emilius - læs på lektien ¤40X0,5 = 20 Kvmm???
Der er max 2 kvmm og DC modstanden er meget høj - og tro mig om du gider, det er den og den mest betydningsfulde faktor i et HT kabel.

Og ja jeg har hørt dem - og nej det er ikke high end kabler og man KAN oG BØR stille krav til produkter der er prissat på den måde. Hvis de ikke er High -end - hvad er så.
Og det er her jeg vil hen, jeg vil nemt kunne finde kabler til 1/80 af prisen, som påvirker signalet mindre end Valhalla.

Emilius

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

X-centric
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 December 2003 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Kurt.

Nu satte jeg mig for at finde ud af det der med den høje modstand du siger der er i NO kabler. Jeg har tilfældigvis et måle apparat der er ny kalibreret og i stand til at måle lave impedanser temmeligt nøjagtigt. og tænk engang DC modstanden var på 3 meter valhalla Kabel lige nøjagtigt o.oo15 ohm. inclusive den kontakt modstand der er i påtrykningen af måle klemmer.

Hvis din opfattelse er at den modstand har betydning i forhold til en Emitter modstand på 0.22 ohm, On modstanden i udgangstrinets fetter elle bipolare transistorer,  kontakt modstande i lodninger samt ikke mindst den ringe spole som sidder i  middelmådige DALI højttalere, så må jeg beklage din viden er på niveau med en ikke udvokset skole dreng. Lad være med at udtale dig om ting du ikke aner og lad være med at foregøjle nogen at du aner noget som helst om hvordan valhalla lyder. Jeg tror gerne at kablet ikke bibringer dit anlæg forbedringer. Det kunne jo også være fordi at det simpelt hen afslørede nogle ubehagelige sanheder om det der nu var TEST bænken.  For mig er det underligt at stort set hele den skrivende presse er enige om at Valhalla er egetydigt bedre end de resterende kabler på markedet. Tror du virkeligt at Alle  magasiner er i lommen på  NO.

Til top Vis X-centric's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af X-centric

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 December 2003 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

X-centric skrev:

Kurt.

Nu satte jeg mig for at finde ud af det der med den høje modstand du siger der er i NO kabler. Jeg har tilfældigvis et måle apparat der er ny kalibreret og i stand til at måle lave impedanser temmeligt nøjagtigt. og tænk engang DC modstanden var på 3 meter valhalla Kabel lige nøjagtigt o.oo15 ohm. inclusive den kontakt modstand der er i påtrykningen af måle klemmer.

Hvis din opfattelse er at den modstand har betydning i forhold til en Emitter modstand på 0.22 ohm, On modstanden i udgangstrinets fetter elle bipolare transistorer,  kontakt modstande i lodninger samt ikke mindst den ringe spole som sidder i  middelmådige DALI højttalere, så må jeg beklage din viden er på niveau med en ikke udvokset skole dreng. Lad være med at udtale dig om ting du ikke aner og lad være med at foregøjle nogen at du aner noget som helst om hvordan valhalla lyder. Jeg tror gerne at kablet ikke bibringer dit anlæg forbedringer. Det kunne jo også være fordi at det simpelt hen afslørede nogle ubehagelige sanheder om det der nu var TEST bænken.  For mig er det underligt at stort set hele den skrivende presse er enige om at Valhalla er egetydigt bedre end de resterende kabler på markedet. Tror du virkeligt at Alle  magasiner er i lommen på  NO.

Jeg er målløs!
Fabrikanten af Eben - Danmarks kraftigste andekald har talt.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 December 2003 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
X-centric skrev:

Kurt.

Jeg er målløs!
Fabrikanten af Eben - Danmarks kraftigste andekald har talt.

Arh for pokker Søren N. det kan du gøre bedre end at komme med sådan en lav udtalelse, lev nu lidt op til den seriøsitet som du ellers besidder.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 December 2003 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Hej Alex!

I know!
Men hvis man gider forsøge at måle sig frem til en lav DC modstand i de Valhalla kabler, når man nu på NO´s hjemmeside kan læse, at den er MULTI MAX høj, så ved jeg ikke hvor man er henne.
Når man klasker de kabler på, så fjerner du enhver lighed med vor kære virkelighed. Hele grundtoneområdet svinder ind til ukendelighed og så har du blot plingeling tilbage med en tung og slasket bund på slæb.
Hvordan de lyder på et sæt Eben rager mig lidt, fordi jeg har efterhånden hørt disse HT ved flere lejligheder, og de er så plagede af plastlyd fra membranerne, at jeg ikke fatter en disse mere. De er tæt på at påføre lytterne høreskader i lighed med Dynaudio. Båååååååååååååååååååååt bååååååååååååååååååt og mere bååååååååååååååååååååt.
Prøv engang at lægge øre til disse og læg så mærke til, hvorledes èn tangent på et klaver, kan få disse HTér til nærmest at gå i selvsving. Ploing siger det, og trommehinderne er så småt på vej i kredsløb.
Det er virkeligt sandt - Peak, Dynaudio og også Eben har disse karakteristika, man måber over det. men de bliver bare ved og ved.
Og over disse speakers skal man så høre, at Valhalla er en velsignelse??

Ærligt talt disse NO kabler er ikke blevet testet. De er bare blevet kylet på. Indsættelse i stedet for erstatning is doing the trick.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 December 2003 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Hej Alex!

Det er fabrikanten af Eben højttalere og han er tillige involveret i importen af NordOst.

Jeg gider ærligt talt ikke argumentere med en klaphat.

Ja, ja, godt ord igen ... men jeg synes at se at debatten har taget en drejning som også fortjener en seriøs konklusion mht. modstand i Nordöst.

Iøvrigt ser jeg ikke nogen fare i at det er importøreren som svare for sig, mon ikke at han tager højde for risikoen ved at komme med urigtige konklusioner ?

X-centric
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 December 2003 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Hvad du mener om mine højttalere rager mig for så vidt en klaphat.

Men som du selv siger satte du et kabel ind og det virkede ikke. Altså er kablet noget l**t. Så det kan man bare tillade sig at sprede til højre og venstre. Det er sku ikke særligt videnskabligt.

Find venligst en side hvor der står at NO kabler har høj DC modstand.

Kablet består at 40 ledere på hver 0.8 mm De har hvert et areal på 0.5 kvmm Det giver et samlet areal på 20 kvadrat mm eller 10 kvmm hver vej. Lederne er forsølvet kobber som har en specifik modstand på 0.01678 (ohm*m/mm 2 ) nu er der  3 m kabel men jo også 10 kvmm til at bære det så det giver i min bog ed dc modstand for 3 meter Valhalla kabel på 0.01678*3:10 =0.005 Ohm. Altså lidt højere end det jeg målte, men stadigt ufatteligt lavt i forhold til alle de andre impedanser der er i et signalvejen. en god typisk spole som sidder i et basfilter har en ohmsk modstand på o.3-o.5 Ohm. Hvis de er supergode har de måske en modstand på 0.2 ohm. Svingspolen i en basenhed har en typisk en DC- modstand på 5-6 ohm.

NO kablet har præcis samme DC-modstand som alle andre kabler med et tværsnit på 10 kvmm. Forbered dig bedre og slyng ikke om dig med usandheder det er ikke troværdigt.

Til top Vis X-centric's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af X-centric

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 December 2003 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Hej Alex!

I know!
Men hvis man gider forsøge at måle sig frem til en lav DC modstand i de Valhalla kabler, når man nu på NO´s hjemmeside kan læse, at den er MULTI MAX høj, så ved jeg ikke hvor man er henne.
Når man klasker de kabler på, så fjerner du enhver lighed med vor kære virkelighed. Hele grundtoneområdet svinder ind til ukendelighed og så har du blot plingeling tilbage med en tung og slasket bund på slæb.
Hvordan de lyder på et sæt Eben rager mig lidt, fordi jeg har efterhånden hørt disse HT ved flere lejligheder, og de er så plagede af plastlyd fra membranerne, at jeg ikke fatter en disse mere. De er tæt på at påføre lytterne høreskader i lighed med Dynaudio. Båååååååååååååååååååååt bååååååååååååååååååt og mere bååååååååååååååååååååt.
Prøv engang at lægge øre til disse og læg så mærke til, hvorledes èn tangent på et klaver, kan få disse HTér til nærmest at gå i selvsving. Ploing siger det, og trommehinderne er så småt på vej i kredsløb.
Det er virkeligt sandt - Peak, Dynaudio og også Eben har disse karakteristika, man måber over det. men de bliver bare ved og ved.
Og over disse speakers skal man så høre, at Valhalla er en velsignelse??

Ærligt talt disse NO kabler er ikke blevet testet. De er bare blevet kylet på. Indsættelse i stedet for erstatning is doing the trick.

Hej Kubic

Jeg håber da ikke, at en hvis juledepression har lagt sig over hjemmet. Man kunne frygte ligeså med sådan en omgang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ok. med uenighed, men er seriøsiteten ikke på vippen i dette tilfælde?????

Chancen for at Eben skulle påføre høreskade, er vel ikke større end tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung - tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung - henslæbende dali-lyd.( for lige at bruge din facon).

Selvfølgelig er NO blevet testet, og det endda i hoved og r** af samtlige betydningsfulde hifi-medier. Og konklusionen er helt KRYSTAL klar: Valhalla er formentlig verdens bedste ht.-kabel. Og så er der hæftet alverdens positive superlativer på.............................................

Men derfor må du som tuningsexpert naturligvis mene det modsatte..........

Fortsat god jul

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 22 December 2003 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Tak til X-centric. Du har punkteret den grimme ballon Kubik og Jonas Supporter har blæst op omkring Nordost. For mig som er teknik/måleukyndig er det virkelig befriende at læse dine faktuelle opdagelser mht. målinger på Valhalla, som går fuldstændig på tværs af påstande fra Kubikken.

Det virker som om hans påstande er totalt grebet ud af den blå luft, men gentaget så mange gange at vi andre tror det er rigtigt. Og så er vi jo langt forbi at diskutere, så er vi ovre i smædekampagneafdelingen.

Hr. Kubik: Hvorfor smæder du Nordost produkter?

Der er så meget andet meget dyrt HIFI grej i denne verden du kunne angribe hvis det er prisen du harcellerer over.

Jeg tror "sandheden" altid vinder, om det er i argumenter eller i kabellyd. NO fortrænger støt og sikkert mange andre mærker, som må se sig alvorlogt slået.

Tilbage bliver kun de billige kabler fra et hav af producenter.

Mvh

Dige

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

emilius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Sendt: 22 December 2003 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

lige en kommentar til Kurt Kubik..

Raidho Acoustics er ikke importør af Nordost, det er Scandinavian Audio Systems..

og ærlig talt er dine ytringer og argumentation nu nede  under børnehaveniveau.

Hilsen

Emilius

Til top Vis emilius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilius

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 December 2003 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

Hi Dige! Det skyldes at 60% bruges på MF og udlevering af gratis kabler til alle der gider skrive om dem. Med samme fremgangsmåde kan en burger blive valgt til præsident, hvilket jo også er sket. At alle køber det er heller ingen garanti - der er sjældent musik på top 20 der er værd at høre på, gode bøger er ikke i butikkerne de skal skaffes hjem - osv. osv.

Bortset fra det har jeg ikke hørt NO og aner ikke hvad de gør og ikke. Og det er skrives i tråden gør mig nok ikke så meget klogere.

Men NO's fremgangsmåde har tændt mine advarselslamper og mistro, jeg lever jo i et land hvor der altid er halvmørke fordi vi har haft PH.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 22 December 2003 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Hovsa her går man på Plade lytte weekend når så går I helt amok.

Kurt husk du er medlem i Århus HIFI og musik klub og det du gør der var noget jeg blev smidt ud af da jeg skrev at Gamut ikke spillede mere musik end min clockradio, hvilket betød at Gryphon ikke vil mødes med klubben hvis jeg var med. Tror du nu at folkene bag Eben vil komme og møde klubben når du er med ?

Kurt du har vist mig nogle ting men det med modstanden er jeg lidt træt af at du ikke taler sandt om, lige som dengang du påstod at mit Linn ikke siger noget over 10.000hz og jeg fik det jo efterfølgende målt med en Brüel og K ting og det er helt lineært til 20.000hz.

Kurt kom med hvor du har det fra det med modstanden altså ?

Heldigvis har jeg mødt kurt 5 gange nu og han er MEGET flink og meget god til at vise ting i test. Hans udbrud her ser jeg stadig KUN som hans entusiasme der går over gevind som det også kan ramme mig.

Jeg har givet nogle pladeeksempler og hvad man f.eks. kan lytte efter, jeg siger test det og fortæl hvad i mener jer der har No kablerne måske de 4 anlæg jeg har lyttet NO på ikke var helt gode nok ?

Ellers god jul
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 December 2003 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Heldigvis har jeg mødt kurt 5 gange nu og han er MEGET flink og meget god til at vise ting i test. Hans udbrud her ser jeg stadig KUN som hans entusiasme der går over gevind som det også kan ramme mig.

Ærligt talt, så er jeg tæt på at være på vej ud i min baghave for at aflevere min ellers udmærkede morgenmad... Kurt K forstår da ellers at trække en bred og ildelugtende streg bestående af lysebrun afføring igennem de forskellige tråde som han mere eller mindre har ødelagt over weekenden .

At kalde Ole K. fra F3 en tonedøv klitoris....

At hævde at der skulle være risiko for høreskade hvis man underkaster sig et lyt til Eben..

- jeg kunne blive ved, men det tjener vist ikke noget formål.

Er der i det hele taget noget som duer??????

Det er skam respektabelt at have sin (stærke) mening, men at synke ned i fosterstadiet på den måde, Kurt, det er sku da for råddent!

Anyway, god jul - og Kurt, lad nu falsken blive inde i skabet sammen med pillerne

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes