| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbanlance:Nu lyder jeg måske som Methusalem,men jeg er altså kun lige rundet de 40  Nu nævner du den hårde cd-lyd kontra dine bånd.Bare tro mig når jeg siger at du bliver mest tilfreds,lydmæssigt,hvis du i alle henseender holder dig til analog lyd.Ikke at jeg ikke selv spiller cd,for selvfølgelig gør jeg det,men det er min 'svageste' lydkilde......selvom min cd-afspiller lyder adskilligt bedre end gennemsnittet(Tandberg TCD 3015 A- ca 19 år gammel).Digital lyd er og bliver digital.
Få fat i en GOD båndoptager(topmodel).Jeg har gjort det samme og jeg er imponeret over lyden i mine gamle TDK-bånd  Mine to båndoptagere(Tandberg TCD310 MkII og TCD 330) lyder begge bedre end noget som helst på cd!!Og det er ikke løwn!Også vinyl vil du opleve som værende cd-mediet klasser overlegent.Det eneste en cd har som ikke mange andre medier,er betjeningskomforten.
Det glæder mig meget at du har fået nye interesser.Du skal styre 100% udenom DLS.Helt ærligt.Hvis du er glad for god lyd,så er der meget andet grej der skal tjekkes end DLS.Jeg forstår ikke den 'hype' der er omkring DLS........ beklager gutter,men jeg er ikke til DLS.Den bliver den mest skuffende højttaler for mig i 2006. __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|