Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
Anderz skrev:
Den her har altid været i min mening styg. Min onkel Nis P Jørgensen udgav denne i '70rne med Kurt Trampedach som cover artist eller noget i den retning.
Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
Sendt: 11 Januar 2010 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
carcass skrev:
Dèt er fandme også kikset
På ingen måde! :D
Næste gang der er nogen der poster et så godt eksempel på et death-metalcover, er jeg nødt til at give jer en forelæsning. Og tro mig, det ønsker I ikke!
Men, prøv at få fat i filmen "Headbang i Hovedlandet" og se historien om Infernal Torment, Illdisposed (og Goat) samt Nidhug.
Skøn film, siger jeg bare I øvrigt er sangen "Motherf**k" fra netop dét album ret fed!
Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
Sendt: 11 Januar 2010 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
Cpt. Weirdo skrev:
carcass skrev:
Dèt er fandme også kikset
På ingen måde! :D Næste gang der er nogen der poster et så godt eksempel på et death-metalcover, er jeg nødt til at give jer en forelæsning. Og tro mig, det ønsker I ikke!
Men, prøv at få fat i filmen "Headbang i Hovedlandet" og se historien om Infernal Torment, Illdisposed (og Goat) samt Nidhug. Skøn film, siger jeg bare I øvrigt er sangen "Motherf**k" fra netop dét album ret fed!
Her er et grimt et til samlingen:
Det skal da lige tilføjes at Infernal Torment´s musik da slet ikke fejler noget
__________________ The world is watching America...and America is watching tv.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum