Emne: Så kom testen!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Hurtig skrev:
|
Det er skam vores kære anmelder der har digtet denne historie... Gad vide hvilket motiv han har haft, for at brygge den slags usandheder sammen???
|
|
|
Og med ovenstående proklamerer du således, at dette skulle være grundlag på baggrund af en bestikkelse?
|
|
|
Jeg nævner på intet sted noget om bestikkelse!! Det er noget du selv tolker. Men jeg undres meget!!! Mildest talt! Til gengæld skriver Jeres anmelder flere ting i testen, som er direkte forkerte, og som han formentlig selv har brygget. Det behøver man slet ikke analysere og tolke teksten for at se. Det står letlæseligt og endda på dansk   
Du forstår vel godt at jeg undres, ikke?? Nu har H4A i flere år påstået at være 100% uafhængig af importører osv. Pludselig kommer en anmelder til at "tale over sig", og afsløre det flere af os har haft mistanke om, nemlig at importører osv har medbestemelse i anmeldelser (og hvorvidt dette er korrekt, behøver vi næppe diskutere mere). Nu har jeg så gentagne gange påpeget, at en konkret test på en meget direkte måde, giver 100% forkerte oplysninger, der tilfældigvis får Rotel til at virke MEGET længere fremme i skoen end tilfældet er. Den tilskriver endda Rotel æren for udviklingen af ICEPower, til trods for at det er en beskyttet teknologi, med Bang&Olufsen som rettighedsindehaver. Og nu skal man så blive ved og ved at diskutere, med en radaktion der på ingen måde vil gøre noget ved sagen, selvom der er MEGET håndfaste beviser.
Kan du forstå at det bringer en vis skepsis??? Hvorfor har I så stor modvilje til at fjerne informationer i en anmeldelse, når nu beviserne på informationernes usandhed er så store?? Vi snakker jo ikke omsubjektive holdninger til om noget lyder godt eller ej... Nej, vi snakker 100% veldokumenteret teknologi! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Hurtig skrev:
| Er det ikke pudsigt, at når ALT hvad der sidder i forstærkeren er 100% baseret på forstærker/strømforsynings-moduler fra Bang&Olufsen, så er Bang&Olufsen på INTET sted nævnt. |
|
|
Nu har jeg ikke selv haft skilt den nævnte Rotel forstærker ad, men jeg er temmelig sikker på at det er lige så forkert at hævde at "ALT hvad der sidder i forstærkeren er 100% baseret på forstærker/strømforsynings-moduler fra Bang&Olufsen" som det efter min mening er at hævde at Rotel tager æren for COM- og MECC-modulerne (ihvertfald ud fra den tidligere citerede tekst)
Som det blev nævnt højere oppe af en anden bruger er det vel ikke anderledes end at B&O bruger Samsung paneler i deres fladskærme - uden at deres materiale nævner et ord om det?
I 80'erne og 90'erne var det primært Philips kompenenter der sad mange steder i B&O anlæg og TV (bl.a. selve billedrørene) - ikke i sig selv noget galt i dette, men jeg husker ikke at der nogen steder blev gjort opmærksom på det..?
Hvori ligger forskellen?
|
|
|
Jeg kan blot konstatere, at der sidder 2 stk ICEPower xxxASP moduler og 5 stk ICEPower xxxA moduler. Meget andet er der IKKE! Og det er på disse moduler både ICEPower, COM og MECC teknologien sidder! Dermed IKKE noget Rotel har lavet. Desuden sidder der et print, der mest af alt ligner et input omskifter print osv, med de relevante stik for at connecte til Bang&Olufsen ICEPower modulerne.
Din sammenligning med 80'ernes Philips-komponenter i B&O, er det lidt at sammenligne æbler og pærer   . For det første har Bang&Olufsen ALDRG påtaget sig æren for udviklingen af egne billedrør! Der findes MEGET få producenter af billedrør i verden, vel med Philips og SONY som de 2 store markante af slagsen. De leverer til alverdens tv-producenter, der som sagt IKKE påtager sig æren for udviklingen. Kan du i øvrigt mindes en anmelder, der har påstået at Bang&Olufsen selv havde udviklet sine billedrør?? Jeg har IKKE??? Desuden skal du huske, at det i en periode i 80'erne var Philips der ejede meget af Bang&Olufsen. Dermed var det ret naturligt, at man benyttede sig af egenproduceret elektronik... ikke???
Det er i øvrigt en lidt kedelig argumentation du fører... Først benægter du totalt at der er noget galt, og siger at alt er helt OK. Når så beviserne bliver for solide, skifter du til at påstå, at det er OK at "snyde", fordi der også er andre der gør det... Måske du skulle se sandheden i øjnene, og ikke være så febrilsk for at forsvare tvivlsomme anmeldere... Bare en ide    __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Det er i øvrigt en lidt kedelig argumentation du fører... Først benægter du totalt at der er noget galt, og siger at alt er helt OK. Når så beviserne bliver for solide, skifter du til at påstå, at det er OK at "snyde", fordi der også er andre der gør det... Måske du skulle se sandheden i øjnene, og ikke være så febrilsk for at forsvare tvivlsomme anmeldere... Bare en ide    |
|
|
Gider du lige... 
1. Jeg har aldrig "benægtet totalt" at der skulle være noget galt. Jeg har tværtimod flere gange givet dig (delvist) ret i nogen af de ting du har nævnt. At du er så meget en enten/eller person at man enten er 100% enig med dig eller 100% uenig kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
2. Jeg kan ikke mindes at have sagt at det er ok at snyde (kan du lige smide et citat..???). Jeg har blot sagt at jeg ud fra den tekst du SELV citerede ikke kan se at Rotel hævder at have udviklet hverken COM eller MECC modulerne. Der står blot at de bruger dem. Hverken mere eller mindre.
3. Jeg synes ikke dine "beviser" er specielt solide, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle have behov for at skifte fra én holdning til en anden.
4. Jeg har ikke været "febrilsk" for at forsvare nogen som helst anmeldere. Det eneste jeg har udtalt mig om mht anmeldere har været at GIVE DIG RET i at der trænger til at blive strammet op på anmeldelser generelt, f.eks. med angivelse af anvendt udstyr/referencer osv. I tilfældet med Rotel forstærkeren har jeg på intet tidspunkt forholdt mig til selve anmeldelsen men alene den tekst du selv citerede, hvilket jeg hver gang har skrevet.
Så jeg synes helt ærligt du skulle kigge lidt på din egen argumentation - at du ikke er enig med folk er du i din gode ret til, men det er ikke specielt sagligt at debattere ud fra ting som DU tillægger folk at have sagt (eller skyde dem "suspekte" tilhørsforhold i skoene så snart de ikke er 100% enige med dig), istedet synes jeg det ville være mere på sin plads hvis du forholdt dig til hvad de RENT faktisk siger.
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man ser hvor få mennesker der har et ordentligt anlæg, undres man over hvor mange producenter der egentlig er af seriøst hifi. Konkurrencen må med andre ord være benhård.
Som seriøs hifiproducent kan man vel næppe gennem længere tid slippe afsted med at producere noget skrammel. Er det mon ikke derfor at de fleste produktanmeldelser er rimeligt positive?
Det siges at at man på "High Fidelity" sorterer meget fra - det når aldrig frem til at blive anmeldt.
Her anmelder man kun produkter man ved har nogle kvaliteter og prøver så at give en sober beskrivelse af dem. Nogen anmeldelser er meget overfladiske - ja nærmest blot omtaler, men det er vel redaktionens valg. Anmeldelserne er vel også blot tænkt som appetitvækkere (eller det modsatte) - "...er det noget jeg gider lytte nærmere på, eller kan jeg roligt gå videre..."?
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig - så søg dog her http://www.hifi4all.dk/job/
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
| Hurtig - så søg dog her http://www.hifi4all.dk/job/ |
|
|
He he he... Jeg har tilbudt det flere gange, men uden det har vakt interesse. Jeg har også direkte fået besked fra redaktionen om, at jeg ikke passer ind i rollen som anmelder (fordi jeg siger min mening uagtet at importeører vil hade mig for det) .
Men pyt... Jeg har nok at se til alligevel. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Før denneher tråd kører helt af sporet, synes jeg da lige at jeg vil tilføje, at jeg i lighed med Hurtig har allergi mod nogen der låner fjerene til hatten. Hertil synes jeg det er temmeligt tyndt at finde fabriksfærdige løsninger inden i udstyr der ellers forsøger at stræbe højere. Problemet er blot, at Rotel jo slet ikke er noget isoleret tilfælde. Acoustuc Reality´s udgangstrin er jo også blot ICEpower moduler i en blank æske, man kunne nævne mange andre - Bertram, Jeff Rowland og bare vent, der kommer flere til. ICEpower er et særdeles succesfuldt produkt, der sandsynligvis vil kome til at dominere indenfor al A/V fremover inkl. bilstereo, mobiltelefoner, MP3 fiduser, trådløse headsets, TV apparater osv. Og det er præcist lige netop det det er lavet til. En fantastisk opfindelse, der bringer langt bedre lyd til langt de fleste mennesker i langt de fleste situationer. Tilmed er ICEpower så veldokumenteret så man frydes over at læse om det på deres hjemmeside. Det er faktisk lidt enestående. At det så af uransagelige veje har indfundet sig på high end prislisterne også, er ikke noget man kan beskylde Powerhouse for. Det har aldrig været meningen. Men rundt omkring er der masser af mindre hifimærker, der for længst har fundet ud af, at lydkvaliteten er helt uden betydning, blot den ikke er decideret ringe. Markedsføring, design og storytelling er langt vigtigere for salget. Kan man få andre til at fortælle historien er det endnu federe. Rotel er blot én af dem
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, ICEPower fejler intet. Det er bare fesent når et par færdige moduler til 500 kroner pakkes ind i en pæn alukasse med 20mm front, og pludselig er blevet til et High End produkt til 75.000,-!! Nej hvor en dårlig oplevelse det må være, når det går op for købere af disse forstærkere, hvad det egentlig er de har købt.....    __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Ja, ICEPower fejler intet. Det er bare fesent når et par færdige moduler til 500 kroner pakkes ind i en pæn alukasse med 20mm front, og pludselig er blevet til et High End produkt til 75.000,-!! Nej hvor en dårlig oplevelse det må være, når det går op for købere af disse forstærkere, hvad det egentlig er de har købt.....    |
|
|
Der er lidt rabat på Rotel, man får faktisk 7 stk moduler for 20K. Det er jo lige ved at være en handel der vil noget. Normalt ganger man med 10, for at få butiksprisen, jeg tror Rotel har brugt en mindre faktor trods alt.
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man kan skrælle en Puck Maxi kan man vel også skrælle en Rotel  > 1 Rotel + 7 alu-kasser + lidt ledning = PROFIT
|
| Til top |
|
| |
MartinH81 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har her for nylig hørt Montana Monitor samt XPS. Jeg er selv udstyret med Vienna Beethoven Concert Grand(sammenligningerne er gjort ud fra disse).
En af Monitoren Styrkesider er helt klart måden at formidle kvindestemmer på, silkeblød og meget naturtro. Monitoren er også udstyret med en fyldig og præcis dyb bas(taget betragtning af det er en stander). højtaleren gengiver lige fra rock til klassik på en meget præcis måde, jeg føler ikke denne højtaler har nogen svagheder indenfor musikgenrer(meget musikalsk). dog syntes jeg at højtaleren ikke formår at kommer (helt)ud fra kabinettet(dette er en smagssag) med det mener jeg at mellemtone området samt diskanten er lidt for tilbageholdende(musikernes stemmer kommer ikke ud i rummet og bliver levende). Direkte sammenligninger fra mine Vienna; på "Nils acoustic live" mangler de den sprødhed når Nils slår sine strenge an, kunne være pga. viennas omtalte "farvede lyd". Jeg vil ikke fraråde nogen at købe denne højtaler!!!!
Undersøgelserne er subjektive og alle andres mening, nære jeg dyb respekt for 
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angående test af Musical Fidelity A 5 CD kontra Raysonic 128 i high fidelity så skrev jeg til Michael Madsen og klagede over det som jeg syntes var positiv særbehandling af A 5 Cd. Idet jeg har hørt begge maskiner såvel hjemme som i Herlev HIFi klub og konstanteret at A 5 CD er en skodmaskine i forhold til Raysonic 128. Konfronteret med min mening kunne Michael Madsen godt forstå at jeg bedst kan li sidstnævnte. Da jeg hentydede til en sammenhæng mellem testresultat og annoncekroner blev han rimeligt stødt og summa summarum på hans meninger var at man ikke ville gøre hverken købere eller importører " kede af det " hvad fanden kan vi så bruge bladet til ? Lad det dø!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Diamagnetic: Jeg håber virkelig ikke det kommer som en overraskelse for dig, at anmeldere arbejder på den måde. Jeg har MANGE gange forsøgt at forklare folk, at det ofte hænger sammen på den måde, men er blevet anklaget for bare at være negativ og på tværs. Men som du måske erindrer, erkendte H4A's anmelder Mikkel Gige efter længere tids kritik af hans evigt overdrevne positive anmeldelser, at det bl.a. skyldes hensynet til producent/importør.
Det er altid uheldigt, når en anmelder (uanset om det er HiFi eller ej), skal anmelde de produkter, der i øvrigt er med til at financiere hans stilling i form af reklamekroner. Det er ikke atomfysik!!
Problemet som jeg ser det er, at alt for mange HiFi folk har accepteret woodoo i branchen. Det er velkendt, at man ikke kan måle "god lyd". Og det gør branchen mere eller mindre lovløs. Priserne på produkter hænger på ingen måde sammen med den reelle materiale-værdi. Priserne sættes overdrevet højt, fordi mange købere forventer at høj pris = god lyd. Et super godt produkt kan derfor ikke sælges billigt, for så kan folk ikke lide produktet.
Prøv i stedet at sammenligne med PC-verdenen. Her kan man lige netop måle ydelse og sammenligne. Så her kan woodoo ikke eksistere på samme måde. Det handler om målbar performance, og det betyder at man ikke kan sælge produkter på storytelling. Her tæller prisen vs performance. Og det bevirker også, at priserne på PC udstyr er meget jordnære. Når man ser HiFi udstyr, bliver folk imponerede over dobbeltsidede print, og skal det være helt vildt måske 4-lags print. Men så er vi også oppe i en eks CD-afspiller i 50.000,- klassen. Et almindeligt bundkort er ofte 8 eller 10 lag... Komponenterne er ekstremt avancerede i forhold til audio-komponenter. Og det kan købes til 400,- i enhver PC-butik.
Skulle man lave samme hype på priserne i pc-branchen som man gør i audio-branchen, ville mit bedste bud være, at en standard pc der i dag kan købes til 5.000,- ville koste i omegnen af 100.000,-. Sagen er bare som tidligere nævnt, at man ikke kan sælge en 300MHz Celeron maskine til 50.000,- selvom man påstår den har taget 10 års uddviklingsarbejde og er bestykket med sølvkabler og guldterminaler! Det er kun i HiFi branchen man er naive nok til den slags!
I øvrigt ser man mere og mere, at pc-branchen er ved at indhente HiFi branchen. Mange lydkort i den bedre ende er i dag bestykket med væsentlig bedre komponenter end selv ret dyre CD-afspillere. Forskellen er bare, at et godt lydkort måske koster i omegnen af 1.000,- hvor en CD-afspiller med samme teknologi sagtens kan koste 20.000,- hvis bare storytellingen er god nok.
Jeg mener helt reelt, at audio-branchen skal passe gevaldigt på i den ssammenhæng. Pc'en er ganske vist ikke det optimale sted at placere audio-kredsløb, idet der er masser af elektrisk støj. Men det ved pc-producenterne udemærket. Når først branchen finder ud af at placere lydkort eksternt eller skærme dem mere effektivt af fra resten af maskinen, tager det ikke længe før HiFi branchen bliver overhalet. Ingeniørerne bag pc-produkter er oftest noget dygtigere end alverdens selvudnævnte HiFi-guru'er, hvis højeste formåen er at putte færdiglavede forstærkermoduler ned i en blankpoleret alukasse.
Hvis HiFi branchen skal overleve, skal det være på den store erfaring med lyd der findes rundt omkring. Det skal ikke være på historiefortælling!!
Vil man i øvrigt se nogle seriøse og uafhængige tests, så prøv at følge med i Top Gear hvor Jeremy Clarkson og co tester alverdens biler. De er totalt ligeglade med at svine en bil fra et anerkendt mærke til. Hvis ikke den leverer den forventede oplevelse, får den klar besked!!! Eks så jeg dem i går svine en ny SAAB 9-5 Turbo til. Ellers en fin bil, men de fandt den totalt uinsprerende. Det eneste den kunne var at køre hurtigt på en lige vej. Mage til blød hat bil!! På den anden side er de ikke blege for at rose biler til skyerne, hvis de virkelig leverer varen! Desværre kender jeg ikke tilsvarrende eksempler på kritiske anmeldere indenfor HiFi!!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det kom absolut ikke bag på mig har konstanteret det i adskillige sammenhænge men man skal være lidt forsigtig med at fortælle sandheden man risikerer vel et sagsanlæg.
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Vil man i øvrigt se nogle seriøse og uafhængige tests, så prøv at følge med i Top Gear hvor Jeremy Clarkson og co tester alverdens biler. De er totalt ligeglade med at svine en bil fra et anerkendt mærke til. Hvis ikke den leverer den forventede oplevelse, får den klar besked!!! Eks så jeg dem i går svine en ny SAAB 9-5 Turbo til. Ellers en fin bil, men de fandt den totalt uinsprerende. Det eneste den kunne var at køre hurtigt på en lige vej. Mage til blød hat bil!! På den anden side er de ikke blege for at rose biler til skyerne, hvis de virkelig leverer varen! Desværre kender jeg ikke tilsvarrende eksempler på kritiske anmeldere indenfor HiFi!!!
|
|
|
Man kan sige meget om Top Gear, men seriøst er det efter min mening bestemt ikke. Mere subjektive vurderinger og fjollede indslag skal man da lede længe efter! At værterne så i tilgift er ulideligt anglofile gør det ikke bedre, men underholdningsværdien er da stor.
mvh
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
amorte skrev:
|
Man kan sige meget om Top Gear, men seriøst er det efter min mening bestemt ikke. Mere subjektive vurderinger og fjollede indslag skal man da lede længe efter! At værterne så i tilgift er ulideligt anglofile gør det ikke bedre, men underholdningsværdien er da stor.
mvh
|
|
|
Jeg syntes hurtig har en pointe. De siger tingene som de er. Men de er meget subjektive. Biler er vel også et spørgsmål om smag, derfor har de også tre forskellige værter. Men jeg syntes også du har en pointe. De ér meget anglofile og det er ulideligt.
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Totalt yndlings drengerøvsprogram detdersens Top Gear - og gid der var bare et blad eller lign. om hifi, der lignede. (God pointe, hurtig.) For Slattan det kunne være griner, at se en Jeremy Clarkson type "køre en tur" i en Densen __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Men som du måske erindrer, erkendte H4A's anmelder Mikkel Gige efter længere tids kritik af hans evigt overdrevne positive anmeldelser, at det bl.a. skyldes hensynet til producent/importør. |
|
|
Du tolker endnu engang som vinden blæser - og miskrediterer således
troværdigheden for redaktionelt udført arbejde på HIFI4ALL.DK. Jeg citerer gerne
mig selv fra side 15 i denne tråd:
"Mikkels ordvalg omkring
”samarbejder” er i den grad misforstået, hvis man tolker dette som ensbetydende
med en ikke uvildig redaktion i forhold til branchen. Samarbejdet går
naturligvis på, at der er mulighed for at teste grej og udforme anmeldelser til
sitet. Hvis der ikke havde været noget grej til udlån fra branchen, havde der
naturligvis heller ikke været mulighed for anmeldelser!"
Du skal på ingen
måde fortsætte din kampagne med at sætte HIFI4ALL.DK i miskredit i forhold til
undertoner omkring "betalt arbejde fra branchen". Så længe du ikke har konkrete
hændelser som skulle støtte dine udsagn, så skal du på ingen måde bryde dig om
at sætte sådanne relationer i hævd!
Som sagt - det er sidste gang jeg ser lignende udtalelser fra dig!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|