Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
Zorglub skrev:
Sjoenne skrev:
Til Musik er S jo super, men SS giver bare en ekstra "lydbillede" til film.
Så skal det også være gennmført.. med samme tonale balance hele vejen rundt osv.
Naturligvis skal det det - ellers er et jo lidt som at diskutere stereoperspektiv kontra mono, med udgangspunkt i lyden fra en ghettoblaster... det er omsonst.
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
erla skrev:
Zorglub skrev:
Sjoenne skrev:
Så skal det også være gennmført.. med samme tonale balance hele vejen rundt osv.
Naturligvis skal det det - ellers er et jo lidt som at diskutere stereoperspektiv kontra mono, med udgangspunkt i lyden fra en ghettoblaster... det er omsonst.
MVH.
Tror du ramte galt med quote knappen mht. det jeg skrev
torkild skrev:
Zorglub skrev:
Sjoenne skrev:
jah jeg har såmen droppet både center bag HT og sub osv... Old skewl Stereo Bio!
Sådan!
Ikke meget realisme der
Og det er helt realistisk at skrotte den center, med mindre! at du sidder som i en bif, altså ikke i sweetspot. Så kan jeg sagtens høre et behov for den. Hjemme hos mig sidder vi lige midt i smørhullet og har derfor ikke brug for den. Plus hvis du har nogle ordentlige fronter så skal du altså betale kassen for en center på samme niveau.
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
erla skrev:
Jeg synes også der er for mange farver i de nymodens film! Næ... må jeg så be om en god sort/hvid Gøg og Gokke i mono - helst også uden den forvirrende tale, men med de dejligt oplysende skilte og den fine klavermusik - DET ved man da hvad er!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum