Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
til Cerwin-Vega191 jeg kan ikke helt forstå dig i det hensyn til at man ikke skal bygge selv... kan du ikke lige uddybe dig lide mere ......... der er nogle delte meninger om .. med hensyn til cw spiller godt .. og der er heldigvis forskellige øre .. mine kan bestemt ikke li cw.
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
Hva betyder CW? Efter hvad jeg ved er forkortelsen CV.
Men har altid tænkt på hvad man kunne få hvis man byggede et kabinet så godt og solidt som fx B&W' 800 serie og smed enhederne i fra CV CLS-215. Damn det kunne være sjovt.
Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
jeg er helt over bevist om at du få en hel anden lyd ud af det .. cv højtaler har være meget kendt for at kunne spille vildt højt .. samt at give meget bas.. du vil få mindre bas hvis du laver en godt kabinet til de enheder. da en del ag bassen bliver dannet da kabinettet give sig .
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
Ved godt du lagde ud med at du selv vil bygge dem, men så du nævnte Fane... Kt radio har på deres hjemmeside en Fane colossus højtaler de har bygget til salg, vist nok med 18 tommer enhed, den skulle nok kunne give lyd fra sig, både højt og godt.....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum