Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 17:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Billeder af mit system :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Hallo Hallo. Jeg skriver fint setup efter forholdene, det er vel OK. Det med legetøjet et fordi det ser sådan ud på billederne.

MIGO: Der er ikke gået noget galt for hverken mig eller andre Bang & Olufsen ejere/brugere.

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke lide B&O, har aldrig sagt mig noget! synes det er grimt design, og efter min mening kan man få meget feder udstyr til de penge B&O koster... Men det er jo en anden snak smiler...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

BEO4 : Tag det nu ikke personligt

Mange har bare en sær måde at udtrykke sig på, derfor en af samme skuffe........

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo

Nalla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Ser godt ud  ... spiller de ok de CW'er?...  og skal der lidt ris til ville jeg nok ofre en 40 kr på et par hvide "hyldeknægte" til center

Når ikke du har den bærbare sat til, ligger dine kabler så bare løst/ubeskyttet? .... Grunden til jeg er nysgerrig er at jeg selv godt vil smide en laptop på, men er lidt nervøs for om der kan ske noget med los tv, med et løst stik .. (læs : datter på 2 med pilfingre)  
Til top Vis Nalla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nalla

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Migo: Det var slet ikke negativt sagt, eller noget personligt mod beo4, jeg siger bare min ærlig mening mht. B&O :) og ikke alle kan lide deres design, og alle kan ikke lide Sony, og mange kan ikke lide CW´er :) og sådan vil det altid være hehe...

Nalla: Det spiller pænt højt, godt kan diskuteret, har hørt højtaler der spiller bedre, men i film, puha det er en anden snak, danm de spiller godt der, bassen får sofaen til at hopper haha

Musik spiller de højt og ok ;)

Film spiller de knald godt :)

Nu har jeg ikke børn, og min hund samt kat rør ikke de ledninger, men tror nu heller ikke der er noget signal i så længe tv´et ikke er slået hen på kanalen ?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

beo4 skrev:
Fint setup efter forholdene, lidt i legetøjs afdelingen. Er hunden spærret inde i buret når du ikke er hjemme??

Sune : Det var med henblik i dette indlæg, og i dit forsvar..

Mvh.

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Hej Sune.
Det ser da meget nydeligt ud dit setup. Er det dit første surround setup?
Hvis jeg var dig ville jeg placere centeren under skærmen og samtidig rykke forstærker og DVD længere ned. Så tror jeg du ville få et mere, synsmæssigt sammenhængende setup

MVH WRONG

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:

Jeg ved godt det er en af det kraftigere modeller, men jeg ville så heller ikke sætte en af de kraftigere Denon modeller til at trække sådanne højttalere, eller mine højttalere for den sags skyld...

Her jeg så ikke lige enig(heller ikke at vi skal være det) Rent surroundmæssigt besidder Denon, eftger min mening, noget af det mest sammenhængende surroundlyd man kan få til menneske penge. Går man op i bare 380x serien er der rigeligt med kræftoverskud til de fleste højttalere(også dine Ascari) Min gamle 2802 kunne tøjle mine gamle evidence 870 som frontht. og 470 som baght. uden problemer, enda ved meget høj lydstyrke.
MVH WRONG

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Ascari skrev:

Jeg ved godt det er en af det kraftigere modeller, men jeg ville så heller ikke sætte en af de kraftigere Denon modeller til at trække sådanne højttalere, eller mine højttalere for den sags skyld...

Her jeg så ikke lige enig(heller ikke at vi skal være det) Rent surroundmæssigt besidder Denon, eftger min mening, noget af det mest sammenhængende surroundlyd man kan få til menneske penge. Går man op i bare 380x serien er der rigeligt med kræftoverskud til de fleste højttalere(også dine Ascari) Min gamle 2802 kunne tøjle mine gamle evidence 870 som frontht. og 470 som baght. uden problemer, enda ved meget høj lydstyrke.
MVH WRONG

Ja, der kan man se

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har haft andet Denon på mine højttalere end den jeg har nu (2105) og den kan da godt få det hårdt fra tid til anden. Bevares lyden er rigtig god, ellers havde jeg ikke min stående endnu, god sammenhæng og sådan i surround, men power har den ikke meget af. Kan være de har lavet noget "vildt" med deres store 10k surround receivere, men da jeg jagtede et nye effekttrin i sin tid blev jeg af flere forhandlere i Esbjerg, hifi4you og active hifi fortalt at Nad, rotel H/K osv. generalt havde meget mere overskud end Denon. Jeg troede ikke helt på dette, da en rigtig 70 watter måtte være svagere end en rigtig 90 watter. Derfor lånte jeg en lille 9 kg. Rotel effekt med hjem på 70 watt. Jeg tænkte selvfølgelig at den lille kasse ikke kunne noget som helst men jeg blev klogere... Den havde langt større overskud end min gamle 80 watts JVC samt min 90 watts Denon. Problemet med denon er at det er de færreste modeller der kan noget i 4ohm hvis man ser på eks. specs. Mange mister helt pusten når de går fra 8 til 4 ohm, hvilket jo vidner om en sølle trafo. Jeg ved godt man ikke skal hænge sig i specs, men derimod lyden, så lad os det    

Mvh.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Er hunden lukket inde i buret når du ikke er hjemme???

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

beo4 skrev:
Er hunden lukket inde i buret når du ikke er hjemme???

Hvad har det lige med mandens anlæg at gøre?
MVH WRONG

beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Så må han fjerne buret inden han tager billeder af hans setup

beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Hvordan kan hunden passe på FARS anlæg hvis den er spærret inde i buret

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

beo4 skrev:
Hvordan kan hunden passe på FARS anlæg hvis den er spærret inde i buret

Så er den jo nok IKKE spærret inde, skal du se
MVH WRONG

beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

beo4
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg ikke din store HiFi-haj, så jeg vil ikke kommentere dine STORE højtalere :) for de spiller jo garanteret rigtig godt! Tror at helhedsindtrykket ville være bedre hvis du ikke havde stofbeklædningen på højtalerne, da de falder lidt udenfor det ellers gennemgående alu-look...Men selve set-up-ideen er rigtig go' synes jeg, selvom frostet glas-hylder jo er en smagssag

Kan godt li' at du lige har smidt lidt drenget blåt diodelys ind! Er det rør fra Ikea?? tænker selv på at anskaffe nogen til at sætte bag på mit tv, giver de et FOR kraftigt skær i mørke?

Hvor langt sidder du fra den 37"? og fungere det okay med bærbar til dit tv? nu er der jo så meget snak om "burn-in" osv. :)

Mvh. Morten

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har faktisk overvejet at flyt forstærker ned hvor dvd afspiller er, og så anskaffe mig en sony dvd afspiller, så det passer sammen! og så stille de oven på hinanden, fjerne den øvereste hylde!

Så hvor bærbaren står vil jeg placer en Xbox 360 samt HD-DVD drev, og så vil jeg placere center på hvide bøjler under tv´et...

Det blå lys at købt hos IKEA, og virker rigtig godt, Hunden er i bur når jeg ikke er hjemme ja, ellers æder han huset, meeen det ved tyven jo ik ;o) eller jo gør han nu LOL

Stofbeklædning har jeg valgt at beholde på, så enheder måske er bedre beskyttet over for katten ? godt nok har katten aldrig rørt mine højtaler, men alligevel :)

Jeg er ikke bange for burnin, for jeg bruger jo ikke mit tv som pc skærm i flere timer :) og jeg har skruet ned for kontrasten her i starten...

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Jeg cider cirka 2½ meter fra skærmen, det passer perfekt til 37", jeg havde jo før et 42" og det var for stort synes jeg...

hyksi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006
Lokalitet: Øerne
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Ser godt ud men er det ikke lidt trængt når du skal lave noget bagved dit tv når dine højtalere står så tæt på 

Forstærker: Sony STR-DE445

Højtalere: Dali 105.

Spilledåse: Plastation 2 den lille.

Til top Vis hyksi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hyksi

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum