Bruger siden: 13 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
Hej guys
Vil lige høre der for et par dage siden spillet jeg måske lidt for højt musik og så slukket min forstræker sig selv og nu kan jeg ikk tænde for den igen mega neder er den brændt af eller
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
Knappen der skulle lyse da den virker... Virker heller ikk det er bare lige som der ikk strøm i den... Men der er også en lidt gammel forstræker men er bare p***e glad for den... Men det er en BASF D6360 HIFI... Hvad ville dit bud for der kunne være galt
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
Har lige taget den af og kigger i den... Kan ikk se hvad der skulle være galt? Men hvor ligger glassikringerne henne af? er lige noob til sådan noget hehe
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
Okay har fundet det... Men er ikk sikker på det er den self:D Men det er sådan en på omkring 2 cm som har metal i begge sider og i mitten er der glas men der er ingen streg i den...
Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
Hvis tråden i den er brændt over er sikringen død. Tag den med ned til din lokale hifi pusher og køb en ny. Husk at der er jo en grund til at den er sprunget - men prøv at skifte dyret, det kunne jo være du var heldig
__________________ So long and thanks for all the fish.
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
Hmm har lige prøvet med 2 helt nye sikringen og puttet en efter en i men den giver sådan en bip lyd og så går den ud begge gange:S Hvad kan der være galt?
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
har den været våd forstærkeren - er højtaler lednigerne kortslyttet - er det højtalere udgange med din stik eller med skrueterminaler - hvis det er med din stil så tag hætten af stikkene og se om ledningeren rør hinanden inde i stikket.
Ellers støvsug forstærkeren - har du tabt en lille smule ledning elelr andet ledende materiale ned i den kan det forsage kortslutning med sprungne sikringer til følger
Sidder der også sikringer bag på i sorte plast skrue terminaler - så tje dem.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum