Emne: ICEpower nu fra Taiwan! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
perbnil Lukket konto

Lukket efter ønske
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
inden nogen forhaster sig på ebay skal i lige være klar over de er 120v
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
perbnil skrev:
| inden nogen forhaster sig på ebay skal i lige være klar over de er 120v |
|
|
En konverter koster ikke mange penge. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 405
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad angår den praktiske procedure er jeg lidt i tvivl , men grundlæggende er ICE power modulet er ligeglad med om spændingen er 115 volt eller 230 volt , forstået på den måde at, at du blot skal fortælle modulet hvilken spænding der er til rådighed, alt efter hvilket land du bor i.
På strømforsyningen på ICEpower ASP modulet er det dog helt sikkert, at man ganske enkelt vælger at benytte enten 115 volt eller 230 volt som netspænding .
Hvordan man konkret gør er jeg ikke sikker på , men det ser ud på billedet, at man blot sætter en ny (230V) hovedsikring i på plads på printet. Sikringen sidder nemlig i et "kryds" så der er kun to muligheder, men den præcise funktion af sikrings krydset klarlægges nemt ved kontakte B&O.
Læs mere om den indbyggede strømforsyning her, og se også det omtalte "kryds" med sikringen på det første billede af modulet (nederst til venstre på printet)
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Lib rary/documentation/ICEpower1000ASP_Productsheet_v2-1.pdf
CE mærket har i denne sammenhæng har vist ikke nogen betydning.
Det væsentligste,- selve ICEpower modulet, kender vi jo, og de har alle de sikkerhedsgodkendelser der findes, - "EMC and Safety approved to all relevant standards" og modulerne er jo som sagt helt komplette, med alt det som kunne være relevant at få sikkerheds testet
ICEpower modulerne er altså tjekkett i alle ender og kanter, så det eneste der er tilbage derudover er kabinettet og netledningen, og der synes jeg ikke at se, at der er indgået kompromiser, - snarere tværtimod, så en ekstra sikkerheds godkendelse blot fordi modulet ermonteret i en kasse er i dette tilfælde blot en ) formalitet. (og sansynligvis vanvittigt dyr for en lille forhandler)
(Husk dog altid at bruge dine sunde fornuft, inden du sætter strøm til noget som helst ..)
Hvis det havde været en kinesisk 230 volt lyskæde med ringeledning og tynd isolering, en billig hårtørrer, kafffemaskine eller noget helt tredje fætter BR (Bras & Ragelse) , der skulle fødes af 230 volt ville jeg havde været særdeles skeptisk og efterspurgt alverdens godkendelser, (og nok alligevel fravalgt produktet) men med ICEpower modulerne, er der med garanti ikke noget at komme efter. (modsat Fogh regeringens garantier og forklaringer.. )
Hvad er iøvrigt CE mærket for en størrelse?
CE mærket er producentens tilkendegivelse om, at varen er konstrueret og fremstillet i overensstemmelse med de sundheds- og sikkerhedskrav, der omfatter produktet - og som gælder i hele EU. Det er ikke et forbrugermærke som fx genbrugsmærket, men betyder alene, at producenten mener at opfylde sikkerhedskravene.
Reglerne om CE mærket står i en række EU-direktiver, og der findes regler om CE mærkning på blandt andet legetøj, elektriske produkter og personligt beskyttelsesudstyr. For at kontrollere, at varerne overholder sikkerhedskravene, når de er CE mærkede, udfører myndighederne løbende stikprøvekontrol, hvor produkter udtages og testes. Sikkerhedsstyrelsen har tilsynet med legetøj.
|
| Til top |
|
| |
moller Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
husk told osv
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
perbnil skrev:
|
|

Så er den klar til 230V. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen slår Peter Pan os allesammen på målstregen! 
Hvordan pokker vi alle er i stand til at overse det billede, overgår min forstand men jeg tror godt at vi kan kontatere at ICEpower 1000ASP modulet er inteligent og selv tilpasser sig spændingen.
Da forstærkererkredsløbet bevidst er udformet som et standard modul, er der talrige muligheder for anvendelser, og måske er krydssikringen på printet, istedet beregnet til at fungere som en "føde" strømforsyning så evt. efterfølgende ICEpower moduler i et kredsløb uden indbygget strømforsyning kan benyttes (alle ICEpower- A modeller)
Det kan være aktuelt for DIY folket, hvor man kan vælge at bruge en seperat og mindre ICEpower modul( f.eks 500A) til diskantenenheden i en højtaler konstruktion, og hvor 1000ASP er hovedforstærkeren til bas og mellemtone)
|
| Til top |
|
| |
dk2000 Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. CE godkendelse, så må man nok gå ud fra at icepower har en eller anden godkendelse, spørgsmålet er om de danske icepower forstærker udbydere har fået lavet en CE godkendelse ?
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ang CE godkendelse, så er det ikke et spørgsmål om selve modulet overholder nogle krav, men at det samlede produkt overholder kravene. Jeg har arbejdet en del med EMC, og kan hilse at sige at det er langhåret!! Selv om et modul evt overholder kravene i sig selv, kan det være noget HELT andet når man putter det i en kasse. Man kan være heldig at kassen forbedrer EMC-overholdelsen. Men... man kan også risikere at det bliver værre. Metal er rigtig godt til at lave antenner af, og det er ikke uhørt, at et kabinet kommer til at lege antenne ved visse frekvenser. Det kan forstærke en lille mængde støj ved disse frekvenser, så man pludselig ikke overholder kravene.
Med klasse-D forstærkere har man ret meget støj at slås med, og her skal man være ret skrap for at overholde kravene.
Men men men.... Gad vide om et firma som, Acoustic Reality har haft alle sine produkter til fuld EMC test??? Jeg ved det ikke, men har min tvivl. Sagen er nemlig den, at man gerne må sætte et CE mærke på produktet uden at have været etstet. Så står man bare selv inde for at produktet overholder kravene. Det mener jeg dog er ret modigt når man snakker om klasse-D forstærkere, der notorisk er kendt for MEGET rest-støj. Også selvom man benytter standard moduler fra ICEPower. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Snurrerundtlyd Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoFan skrev:
Peter Pan skrev:
perbnil skrev:
|
|

Så er den klar til 230V. |
|
|
Hvordan pokker vi alle er i stand til at overse det billede, overgår min forstand men jeg tror godt at vi kan kontatere at ICEpower 1000ASP modulet er inteligent og selv tilpasser sig spændingen... |
|
|
Advarsel!!!
Medmindre man vil brænde sin nyindkøbte Murano ICEpower ASP forstærker af eller skal man bestemt ikke blot gøre som Peter Pan og BeoFan fejlagtigt beskiver for at konvertere fra 110/120 Vac til 230 Vac. Udover at udskifte den nævnte sikring til den korrekte type skal man også flytte en jumper(eller sikring) på selve ASP modulet. Den nøjagtige procedure afhænger af om det er et 500ASP eller 1000ASP modul.
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Lib rary/documentation/ICEpower500ASP_Datasheet_1-5.pdf
ICEpower500ASP Datasheet skrev:
|

Fuses The ICEpower500ASP has been safety approved using the following fuses
115V Mains: T6.3AH 125V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
230V Mains: T3.15AH 250V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
T: time-lag H: high-breaking 5*20mm, according to IEC60127-2/5 and UL248.14
High-breaking capability (1500A) fuses are used for safety reasons and to allow powering up more than 30000 times. Fuses from different vendors are not guaranteed to be alike and in any case the module is only safety approved with the above-mentioned fuses.
The ICEpower500ASP is fitted with the fuse suitable for 230V use (and with the voltage selector set to 230V) on delivery as this is the safest setup for protecting the module for global use. To use the ICEpower500ASP in 100V/115V areas, please set the voltage selection jumper to 115V and change the fuse to the type listed above for 115V. |
|
|
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Lib rary/documentation/ICEpower1000ASP_Datasheeet_1-5.pdf
ICEpower1000ASP Datasheet skrev:
|

Fuses The ICEpower1000ASP has been safety approved using the following fuses
115V Mains: T10AH 125V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
230V Mains: T6.3AH 250V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
High-breaking capability (1500A) fuses are used for safety reasons and to allow powering up more than 30000 times. Fuses from different vendors are not guaranteed to be alike and in any case the module is only safety approved with the above-mentioned fuses.
The ICEpower1000ASP is fitted with the fuse suitable for 230V use (and with the voltage selector set to 230V) on delivery as this is the safest setup for protecting the module for global use. To use the ICEpower1000ASP in 100V/115V areas, please replace the factory mounted fuse with appropriate type for 115V mains and mount the fuse in the 115V position as indicated on the board. |
|
|
Muligvis sidder der stadig en sikring på selve modulet som også skal skiftes til den korrekte type. Men muligvis har Murano valgt at fjerne sikringen på selve modulet og nøjes med sikringen der er flyttet ud i selve netfatningen og så samtidig erstattet sikringen på selve modulet med en jumper (kortslutning).
Udover at skifte selve sikringen/sikringenrne skal man gøre følgende:
På 500ASP skal jumperen P200 flyttes som beskrevet i ovenstående.
På 1000ASP er det i stedet placeringen af selve sikringen på modulet der besteemer om den kan anvendes til 115 Vac eller 230 Vac. Jeg har ikke set en færdig Murano forstærker, men det er muligt at denne sikring på selve modulet er erstattet af en eller anden for for jumper (kortslutning), da der i stedet sidder en sikirng eksternt i selve netfatningen. Men det er yderst vigtig at flytte denne jumper (eller flytte og uskifte sikring på modulet) og ikke bare nøjes med at skifte sikringen i netfatningen. I modsat fald brænder man højst sandsynlig forstærkermodulet af hvis man forsøger at konvertere fra 115 Vac til 230 Vac.
Det er forstsat rimelig simple at konvertere en ICEpower ASP forstærker fra 115 Vac til 230 Vac, men ikke helt så simplet som PEter Pan og BeoFan beskriver. Men pas på når du roder med netspænding, det er bestemt ikke ufarligt hvis man ingen begreb har om hvad man gør og blot gætter sig frem (ingen nævnt ingen glemt). Og husk det er altid på eget ansvar.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for beskrivelse den helt korrekte fremgangsmåde. 
Jeg synes dog ikke vi har skrevet noget specielt fejlagtigt, omend proceduren ikke er præcist beskrevet, hvilket også pointeres.
Påstanden var, at ICE power forstærkeren ikke kunne benyttes i Danmark , når den kom fra USA
Jeg mener derfor at vi beskrev at det var muligt, og at at vi kommer omkring vi de steder, hvor man skal være særlig opmærksom, hvis man selv ønsker at skifte spænding og jeg henviser derudover specifikt til at kontakte B&O for den helt korrekte fremgangsmåde, hvis man altså vælger at købe en model fra det oversøisk land, hvor der normalt benyttes 115 volt.
Men igen tak for det fine link og beskrivelse, det er rart at se sådan nogle gode indlæg der beskriver tingene optimalt 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoFan skrev:
Jeg synes dog ikke vi har skrevet noget specielt fejlagtigt, omend proceduren ikke er præcist beskrevet, hvilket også pointeres. |
|
|
Det fejlagtige jeg hentydede til var at I indikerede at det er nok blot at skifte sikringen i netfatningen og at modulet er "intilligent" så det selv tilpasser sig netspændingen. Følger folk denne anvisning vil modulet højst sandsynligt brænde af.
BeoFan skrev:
| men jeg tror godt at vi kan kontatere at ICEpower 1000ASP modulet er inteligent og selv tilpasser sig spændingen. |
|
|
Modulet er som jeg nævnte ikke "intelligent" og tilpasser sig dermed ikke automatisk netspændigen. Spænding skal som dokumenteret i det pågældende ICEpower databald derimod indstilles med en jumper/sikring på selve modulet. Den nøjagtifge procedure er som sagt afhænhig af præcist hvilken ICEpower type og model der er tale om.
De fleste med lidt teknisk indsigt er selv i stand til at lave konverteringen fra 115 Vac til 230 Vac (evt. med lidty hjælp), men det er meget vigitg at man sikrer sig at gøre det korrekt så man ikke ender med en meget dyr bogstøtte/dørstopper. Men særligt kompliceret er indgrebet nu ikke og prisen er ikke andet en prisen for en ny sikring, hvor det er meget vigtigt man køber den rigtige type.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snurrerundtlyd skrev:
BeoFan skrev:
Peter Pan skrev:
perbnil skrev:
|
|

Så er den klar til 230V. |
|
|
Hvordan pokker vi alle er i stand til at overse det billede, overgår min forstand men jeg tror godt at vi kan kontatere at ICEpower 1000ASP modulet er inteligent og selv tilpasser sig spændingen... |
|
|
Advarsel!!!
Medmindre man vil brænde sin nyindkøbte Murano ICEpower ASP forstærker af eller skal man bestemt ikke blot gøre som Peter Pan og BeoFan fejlagtigt beskiver for at konvertere fra 110/120 Vac til 230 Vac. Udover at udskifte den nævnte sikring til den korrekte type skal man også flytte en jumper(eller sikring) på selve ASP modulet. Den nøjagtige procedure afhænger af om det er et 500ASP eller 1000ASP modul.
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Lib rary/documentation/ICEpower500ASP_Datasheet_1-5.pdf
ICEpower500ASP Datasheet skrev:
|

Fuses The ICEpower500ASP has been safety approved using the following fuses
115V Mains: T6.3AH 125V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
230V Mains: T3.15AH 250V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
The ICEpower500ASP is fitted with the fuse suitable for 230V use (and with the voltage selector set to 230V) on delivery as this is the safest setup for protecting the module for global use. To use the ICEpower500ASP in 100V/115V areas, please set the voltage selection jumper to 115V and change the fuse to the type listed above for 115V. |
|
|
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Lib rary/documentation/ICEpower1000ASP_Datasheeet_1-5.pdf
ICEpower1000ASP Datasheet skrev:
|

Fuses The ICEpower1000ASP has been safety approved using the following fuses
115V Mains: T10AH 125V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
230V Mains: T6.3AH 250V Wickmann/Littlefuse series 181 or series 215
The ICEpower1000ASP is fitted with the fuse suitable for 230V use (and with the voltage selector set to 230V) on delivery as this is the safest setup for protecting the module for global use. To use the ICEpower1000ASP in 100V/115V areas, please replace the factory mounted fuse with appropriate type for 115V mains and mount the fuse in the 115V position as indicated on the board. |
|
|
Muligvis sidder der stadig en sikring på selve modulet som også skal skiftes til den korrekte type. Men muligvis har Murano valgt at fjerne sikringen på selve modulet og nøjes med sikringen der er flyttet ud i selve netfatningen og så samtidig erstattet sikringen på selve modulet med en jumper (kortslutning).
Udover at skifte selve sikringen/sikringenrne skal man gøre følgende:
På 500ASP skal jumperen P200 flyttes som beskrevet i ovenstående.
På 1000ASP er det i stedet placeringen af selve sikringen på modulet der besteemer om den kan anvendes til 115 Vac eller 230 Vac. Jeg har ikke set en færdig Murano forstærker, men det er muligt at denne sikring på selve modulet er erstattet af en eller anden for for jumper (kortslutning), da der i stedet sidder en sikirng eksternt i selve netfatningen. Men det er yderst vigtig at flytte denne jumper (eller flytte og uskifte sikring på modulet) og ikke bare nøjes med at skifte sikringen i netfatningen. I modsat fald brænder man højst sandsynlig forstærkermodulet af hvis man forsøger at konvertere fra 115 Vac til 230 Vac.
Det er forstsat rimelig simple at konvertere en ICEpower ASP forstærker fra 115 Vac til 230 Vac, men ikke helt så simplet som Peter Pan og BeoFan beskriver. Men pas på når du roder med netspænding, det er bestemt ikke ufarligt hvis man ingen begreb har om hvad man gør og blot gætter sig frem (ingen nævnt ingen glemt). Og husk det er altid på eget ansvar. |
|
|
Efter at have studeret billeder af Muranos forstærkere ser det ud til at sikringen på selve modulet er bibeholdt Det er derfor meget sandsynligt at der slet ikke sidder en sikring i selve netfatningen, da to sikringer i serie ikke tjener noget formål.

|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snurrerundtlyd skrev:
BeoFan skrev:
Jeg synes dog ikke vi har skrevet noget specielt fejlagtigt, omend proceduren ikke er præcist beskrevet, hvilket også pointeres. |
|
|
Det fejlagtige jeg hentydede til var at I indikerede at det er nok blot at skifte sikringen i netfatningen og at modulet er "intilligent" så det selv tilpasser sig netspændingen. Følger folk denne anvisning vil modulet højst sandsynligt brænde af.
BeoFan skrev:
| men jeg tror godt at vi kan kontatere at ICEpower 1000ASP modulet er inteligent og selv tilpasser sig spændingen. |
|
|
Modulet er som jeg nævnte ikke "intelligent" og tilpasser sig dermed ikke automatisk netspændigen. .
|
|
|
Måske hører det til småtingsafdelingen at tage til genmæle, men vi prøver efter bedste evne selvfølgelig at holde tråden fri for fejl, men misforståelser og misfortolkninger kan desværre ikke undgås, og det kan måske også være at jeg lægger alt for meget i dit ord "fejlagtig", hvor du måske istedet mente uklart eller at noget kunne misforstås, men der er efter min mening en væsentlig forskel.
Med hensyn til din kritik, så skrev jeg en time tidligere i samme tråd, som svar til, om det kunne lade sig gøre at ændre indgangsspændingen, hvad det er jeg opfatter som inteligent med hensyn til modulet;
"Hvad angår den praktiske procedure er jeg lidt i tvivl, men grundlæggende er ICE power modulet ligeglad med om spændingen er 115 volt eller 230 volt , forstået på den måde at, at du blot skal fortælle modulet hvilken spænding der er til rådighed, alt efter hvilket land du bor i."
Det betyder med andre ord, at man ikke blot kan kan tilslutte 230 volt, hvis modulet er sat til 110 volt, man skal foretage en aktiv handling , og først derefter klarer modulets "inteligens" resten, så det fremgår altså rimeligt klart, hvad jeg mener med begrebet.
Det er denne opfattelse af inteligens, som jeg henviser til når jeg derefter skriver videre. Det kan sikkert kalde fejlagtigt, hvis man kun læste den ene sætning som du henviser til, men du tager sætningen ud af sin kontekst, og jeg mener faktisk at jeg forklarer rimeligt tydeligt hvad det er, jeg mener med begrebet i denne sammenhæng.
Der er forskellige bidrag og forslag omkring hvilken aktive handlinger der kan foretages, (hvor du også kommer med nogle), for at spændings ændringen kommer til at virke efter hensigten, så der er ikke nogen facitliste, for det afhænger,- som du er inde på, af af den konkrete forstærker og levenradør, men der foreligger nu nogle gode informationer, der kan lede en på vej til en bedre forståelse.
Jeg tror såmænd ikke engang det er meningen med ordvekslingen, at man selv skal begynde at ændre spændingen, for det var ikke det det spørgsmålet lød på, meningen er vel grundlæggende at finde tilgængelige oplysninger omkring netspændingen, hvoraf du har bidraget ganske meget, og det sætte vi alle overordentlig stor pris på.
Vi prøver at være rimelige præcise i vores forklaring, -nogle gange kan det måske virke uklart, men vi prøver som regel som minimum at kunne give nogle basis informationer, således at den enkelte har noget at arbejde videre med.
Lige netop i dette tilfælde, er jeg da også glad for at der tages forbehold , og at der udtrykkes tvivl omkring proceduren, og derfor henviser specifict til en B&O forhandler for at få den korrekte procedure at vide, så vi netop ikke kan beskyldes for at have bragt fejlagtige oplysninger, der evt. kunne fører til en afbrændt forstærker, og fordelen ved at kontakte en B&O forhandler står jeg også ved, efter at du har afgivet din forklaring på proceduren.
Nogle gange kan emnet været kompliceret , og hvis man ikke evner at sætte disse mange informationer sammen på fornuftig vis, og derved måske ender med selv at eksperimenter med noget, som man reelt ikke har forstand på, så mener jeg bestemt ikke det kan bebrejdes nogle af os, der prøver at hjælpe.
Defor vil jeg også gerne understrege, at det altid må være den enkelts ansvar at vurdere, hvorvidt man synes at de givne informationerne er tilstrækkelige, til selv på egen hånd at løse evt. problemer man måtte have.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom Murano - Audio ICEpower endeligt til Danmark.
Hificable.dk kan nu præsentere Murano audio ICEpower kvalitets monoblokke til attraktive priser. Pris: P-1000S Plus: 6.995,- kr. pr. stk. Intropris i hele juli måned: 5.995,- kr. pr. stk.
____________________________________________________________ _______
Så er der "endelig" udsalg på ICEpower til verdens laveste priser.
( Er det en krig ) Se tilbudet her: HER.
F.eks. en dual mono-block stereo forstærker eAR 202-REF, som er "Made in Denmark" med 2 x 200 Watt RMS @4 ohm til før kun 9999 dkk
Nu kun 3465 dkk. Så kan selv forstærkere kopieret i Kina eller Taiwan ikke være med :-)
Klik ind på www.ARhifi.com Der er flere gode tilbud til priser ingen kan slå :-)
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Frank_1958 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogen her som har hørt en dual mono-block stereo forstærker eAR 202-REF
Det lyder jo som et godt køb.
__________________ Venlig hilsen Frank
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Så kom Murano - Audio ICEpower endeligt til Danmark.
Hificable.dk kan nu præsentere Murano audio ICEpower kvalitets monoblokke til attraktive priser. Pris: P-1000S Plus: 6.995,- kr. pr. stk. Intropris i hele juli måned: 5.995,- kr. pr. stk.
____________________________________________________________ _______
Så er der "endelig" udsalg på ICEpower til verdens laveste priser.
( Er det en krig ) Se tilbudet her: HER.
F.eks. en dual mono-block stereo forstærker eAR 202-REF, som er "Made in Denmark" med 2 x 200 Watt RMS @4 ohm til før kun 9999 dkk
Nu kun 3465 dkk. Så kan selv forstærkere kopieret i Kina eller Taiwan ikke være med :-)
Klik ind på www.ARhifi.com Der er flere gode tilbud til priser ingen kan slå :-)
|
|
|
dvs. de har udsolgt iflg. hjemmeside, har ringet og spurgt til levering, de fik ikke fler hjem da murano og ice power, ikke var enige om hvorledes man skrev ICE power, og samtidig fik jeg en historie om at 500w spillede bedre(det mente murano) dog ville hificable sælge dem til intropris når og hvis de kom til landet igen
Smeden
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Første skal det lige siges jeg ikke har læst hele tråden. Men hvorfor er folk så obs på der kommer noget taiwan ice power til over 5.000 for en monoblok asp1000 så betram kan gøre det billigere. Min bror købte to beast asp 1000 monoblokke til ca 9.000,-
__________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
StylaH
Betram bygger ikke ICEpower forstærkere mere. De er fjernet fra hans hjemmeside. Så nye spillere på banen er altid velkommen.
Hificable.dk har lige nu problemer med at få leveret Murano audio's P 1000S Plus monoblokke.)
hificable.dk har dog stadig 500Watt ASP ICEpower monoblokke på lager. Jeg bruger dem selv i mit setup, selv om de er købt hos en anden producent. Jeg er rigtigt godt tilfreds med lyd fra disse moduler, og har 4 af dem, så dem kan jeg kun anbefale.
Men Holmbye, din pris er i overkanten. Så se om du ikke kan finde en bedre pris. Jeg mener dog ikke at du skal sulte, eller have bøvl med B&O. Men du må kunne gøre det bedre for os ? 
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|