** SIDST OPDATERT 30/12-06 **
Efterhånden har jeg fået ændret mit setup ganske grundigt (som også blev antydet ville ske i en af de "gamle" kommentarere i tråden :) )
Her er så mit setup:
Denon AVR-1603 (Receiver Denon DVD-2200 (Bruges som DVD/CD/SACD/DVD-A afspiller) Dali IKON 6 (Front) System Audion SA-220 (Center) Dali R1000 (Bag) X-Box 360 Samsung 32" R41B LCD
Af kabler har jeg Dali Silverwave mellem Receiver og Front/Center og noget alm. højtaler kabel til baghøjtalerne.
Ellers har jeg forsøgt at holde kvaliten på kablerne bagved i en nogenlunde kvalitet hvilket nok tilsvare en 10-20% af receiver/dvd'ens pris.
Nu til lidt billeder (det er lidt proppet da vi har stuen fyldt om med juletræ og høsten fra den 24. endnu :) )
Beklager det lidt "beskåret" billede - jeg var hårdt presset af 35kb uploads grænsen  Billedet snyder måske, højtalerne ser nok ud til at stå lidt mere tæt op af reolen end de virkeligt gør.

Et billede af min DVD og Receiver. Jeg er ganske glad for DVD'en - jeg syntes den gør det fint i de fleste afspilninger. God surround lyd, fint billede, udemærket CD-afspilning og god SACD/DVD-A understøttelse. Og så fylder den jo mindre end 3 apperater (hvilket jeg tror kæresten sætter meget pris på....)

Her et billede fra den anden side, som viser sofa-setup'en. Jeg er ganske god tilfreds med baghøjtalernes placering, selvom de hænger lidt langt fra hinanden føler jeg stadig en god "surround" fornemmelse.
 Af de nye gode ændringer i forhold til mit gamle setup har jeg nu fået Center højtaleren lidt mere op - tidligere lå den på gulvet. Selvom den også er lidt klods of af pladen den lægger på, er det trods alt stadig bedre end da jeg havde den fladt på gulvet så det er jeg glad for :)
Da jeg ved at der sikkert kommer et spørgsmål til det, er der lige et billedet af mit bar-skab (Min stolthed? ). Det er som på billedet stopfyldt, og det er hovedsagelig domineret af Single Malt Whisky, med undtagelse af et par blended samt Armagnac's. Da jeg ofte køber en flaske når jeg er i udlandet, eller får tildelt én af mine forældre når de har været på udlandstur, har jeg ikke rigtig været i stand til at drikke mere end hvad der kom ind af døren, og skabet er blevet fyldt op . Da jeg så heller ikke rigtig har så mange af dele med (De fleste af mine venner på min alder (22) er ikke så 'hooked' på whisky endnu), synker det lidt langsomt. Men jeg kan love, det kommer ikke til at gå til spilde - det har jeg gjort til min 'opgave' at sikre ... Og det er nu ikke den værste opgave! 

I er velkomne til at komme med kommentare, eller stille et par spørgsmål :)
|