Tak alle sammen!!
Det veldig hyggelig med positive tilbakemeldinger. Jeg er jo møbelsnedker av yrke, så for meg er det jo egentlig bare en job. Men, med mitt HiFi engasjement, er det litt moro å legge ud bilder så andre entusiaster kan få idèer til at lage noe selv.
Jeg er en DIY mand i ordets rette forstand. Har alltid, siden jeg var en liten pjokk, lavet ting selv, av alle slag. Fiskeudstyr, knive, kano, drejede gjenstander, sykler, motorsykler, you name it. Alt man kan klare selv, laver jeg. Det bliver en livstil.
Jeg er jo meget imponeret av mange av er som klarer å lave flotte produkter, kun ved hjelp av enkle midler! Jeg selv har jo en super maskinpark til rådighed, så det skulle bare mangle at ikke produktene jeg laver blir bra. Når jeg ser mennesker som laver flotte høyttalere på kun sin terasse, ja så kan man snakke om at blive imponeret.
Jeg og kompis Brynjulf, er i gang med en CNC freset pladespiller. Jeg velger allikevel å kalde det for DIY. Både idèen, og jobben skal jo gjøres, og det er ikke kommersielt, altså diy.
Jeg kan jo lave en tråd om det. Jeg har nogle bilder. Det eneste er, at det stadig gjøres forandringer, etter som vi ikke er sikre på om det virker. En ting er idè, en annen er å sette det ut i livet, og å få det til at fungere.
Tak igjen for alle hyggelige ord!
Mvh
Lars