| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
|
Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.
Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste
Mvh. l´Blundt
|
|
|
Hehe måske skulle du skifte omgangskreds så, det lyder ikke til at de ved noget som helst udover noget om agurker 
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
|
Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind
Mvh. l´Blundt
|
|
|
ja men forhåbentlig klogere 
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind
Mvh. l´Blundt |
|
|
Der er vist et website et sted, hvor du kan tage ansigtssol. Du skal bare huske at lukke sitet ned, efter 5 min.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Jay l`Blundt skrev:
|
Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind
Mvh. l´Blundt
|
|
|
Der er vist et website et sted, hvor du kan tage ansigtssol. Du skal bare huske at lukke sitet ned, efter 5 min. 
|
|
|
top humor 
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maberd skrev:
|
Hejsa alle sammen. Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor
Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?
Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA
|
|
|
Helt seriøst så syntes jeg at dem der er til grin er dem der køber en fladskærm til projektor-pris og tror at de nu har det ultimative. Og så dem der ikke som det første når de står op tænder pcén og tjekker denne side
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmmm.... Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
Hmmmmm.... Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  |
|
|
Mit anlæg må være undtagelsen for den regel. Det spiller sgu aldrig helt så godt som det skal
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
Hmmmmm.... Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  |
|
|
Det kan der være noget om, men på den anden side, så behøver det jo ikke at skulle bruges som en dum undskyldning for at opfører sig eller sige noget dybt tåbeligt 
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
 hehe,for mange har vist glemt at lukke sitet med ansigtssol i tide,og er brændt helt af oveni,men godt ord igen  __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer meget an på folks TV-vaner hvorvidt de er til Projektor eller TV.
En projektor er da klart federe til bio-stemning og når man skal dedikere sin stue/værelse til hjemmebiograf. Det er en mere event-betonet investering i forhold til et TV.
Et TV er efter min mening mere brugbart til dagligdags TV - nyheder og lidt sofakig.
Det ene udelukker selvf. ikke det andet - men tendensen er der.
At skrive at man er til grin fordi man vælger det ene frem for det andet behøver vist ikke kommenteres yderligere 
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.
Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste
Mvh. l´Blundt |
|
|
Også skulle Vega lige jordes. Jeg vil bestemt mene at både DC og 1215 er nogle ret seriøse højtallere __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm....
Projektorfordele:
- Stort billede
- Pris ifht. antal tommer
Projektorulemper:
- Kan ikke ses i dagslys
- Pære skal skiftes jævnligt
- Dyr i drift (pære)
- Støjende - man kan ikke nyde filmen på grund af blæserstøj
- Lange signalkabler (svært at installere pænt)
Mht. indbygget lyd i TV, så har jeg endnu aldrig hørt højtalerne i mit TV - al lyd kører altid via sorround, så det gør ingen forskel (hos mig).
Min konklusion: Projektor er fint, hvis man indretter et rum specielt som hjemmebio og med behørig lyddæmping af projektor. Som dagligt TV er det uegnet. De fleste projektorejere supplerer mig bekendt da også med et rigtigt TV.
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto


Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv..øv..og..øv...!
Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin
Men det da godt at du, er glad for din projektor __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Øv..øv..og..øv...!
Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin
Men det da godt at du, er glad for din projektor
|
|
|
sner det?? hva ska det nu til for
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto


Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
CPH-R skrev:
|
Øv..øv..og..øv...!
Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin
Men det da godt at du, er glad for din projektor
|
|
|
sner det?? hva ska det nu til for
|
|
|
Ja.. nu må det der, El-Nino og global-varme, sku`snart finde ud af hvad det vil __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
Hmmm....
Projektorfordele:
- Stort billede
- Pris ifht. antal tommer
Projektorulemper:
- Kan ikke ses i dagslys
- Pære skal skiftes jævnligt
- Dyr i drift (pære)
- Støjende - man kan ikke nyde filmen på grund af blæserstøj
- Lange signalkabler (svært at installere pænt)
Mht. indbygget lyd i TV, så har jeg endnu aldrig hørt højtalerne i mit TV - al lyd kører altid via sorround, så det gør ingen forskel (hos mig).
Min konklusion: Projektor er fint, hvis man indretter et rum specielt som hjemmebio og med behørig lyddæmping af projektor. Som dagligt TV er det uegnet. De fleste projektorejere supplerer mig bekendt da også med et rigtigt TV. |
|
|
Du må have meget sarte øre  Har du hørt en projektor i eco-mode? - Omkring 20dB er virkelig ikke meget. Men resten vil jeg give dig ret i. But still, film skal nydes på den helt store skærm __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stereo er nu ikke så dårlig, der er jo også dem som har kvittet deres multikanal igen og hvorfor nu det??
Jeg er også førstegangskøber af projektor og jo det er da lidt spændende men jeg ser nu ikke så meget, helt ærligt er det så ikke det med at få nye ting, i starten er det spændende og så falder interessen lidt. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hellere være uden projektor end til grin! ...haha!
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
|
Hmmm....
Projektorfordele:
- Stort billede
- Pris ifht. antal tommer
|
|
|
Du glemte: Potentiale for langt bedre billedkvalitet (dog ingen garanti...) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |