Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 21:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: til grin, hvis man køber fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.

Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste

Mvh. l´Blundt

 

 

Hehe måske skulle du skifte omgangskreds så, det lyder ikke til at de ved noget som helst udover noget om agurker

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind

Mvh. l´Blundt

 

 

 ja men forhåbentlig klogere

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind

Mvh. l´Blundt


Der er vist et website et sted, hvor du kan tage ansigtssol.
Du skal bare huske at lukke sitet ned, efter 5 min.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Jay l`Blundt skrev:

Tjae, har overvejet det. Men er det mon meget sundere at hænge ud med jer herinde?? Jeg er da ihvertfald kun blevet blegere siden jeg fandt herind

Mvh. l´Blundt


Der er vist et website et sted, hvor du kan tage ansigtssol.
Du skal bare huske at lukke sitet ned, efter 5 min.

 

 top humor

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Maberd skrev:

Hejsa alle sammen.
Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor

Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?

Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Helt seriøst så syntes jeg at dem der er til grin er dem der køber en fladskærm til projektor-pris og tror at de nu har det ultimative. Og så dem der ikke som det første når de står op tænder pcén og tjekker denne side

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hmmmmm....  Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  

__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

henrik j skrev:
Hmmmmm....  Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  

Mit anlæg må være undtagelsen for den regel. Det spiller sgu aldrig helt så godt som det skal

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

henrik j skrev:
Hmmmmm....  Som en vis Ricardo sagde engang:INGEN ER FORPLIGTIGET UD OVER SINE EVNER  

 

Det kan der være noget om, men på den anden side, så behøver det jo ikke at skulle bruges som en dum undskyldning for at opfører sig eller sige noget dybt tåbeligt

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

 hehe,for mange har vist glemt at lukke sitet med ansigtssol i tide,og er brændt helt af oveni,men godt ord igen

__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Det kommer meget an på folks TV-vaner hvorvidt de er til Projektor eller TV.

En projektor er da klart federe til bio-stemning og når man skal dedikere sin stue/værelse til hjemmebiograf. Det er en mere event-betonet investering i forhold til et TV.

Et TV er efter min mening mere brugbart til dagligdags TV - nyheder og lidt sofakig.

Det ene udelukker selvf. ikke det andet - men tendensen er der.

At skrive at man er til grin fordi man vælger det ene frem for det andet behøver vist ikke kommenteres yderligere

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.

Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste

Mvh. l´Blundt



Også skulle Vega lige jordes. Jeg vil bestemt mene at både DC og 1215 er nogle ret seriøse højtallere


__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Hmmm....

Projektorfordele:

  • Stort billede
  • Pris ifht. antal tommer

Projektorulemper:

  • Kan ikke ses i dagslys
  • Pære skal skiftes jævnligt
  • Dyr i drift (pære)
  • Støjende - man kan ikke nyde filmen på grund af blæserstøj
  • Lange signalkabler (svært at installere pænt)

Mht. indbygget lyd i TV, så har jeg endnu aldrig hørt højtalerne i mit TV - al lyd kører altid via sorround, så det gør ingen forskel (hos mig).

Min konklusion: Projektor er fint, hvis man indretter et rum specielt som hjemmebio og med behørig lyddæmping af projektor. Som dagligt TV er det uegnet. De fleste projektorejere supplerer mig bekendt da også med et rigtigt TV.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Øv..øv..og..øv...!

Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin

 

Men det da godt at du, er glad for din projektor



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Øv..øv..og..øv...!

Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin

 

Men det da godt at du, er glad for din projektor

sner det?? hva ska det nu til for

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
CPH-R skrev:

Øv..øv..og..øv...!

Ikke nok med at jeg skal have hele 4 børn ud af døren, sådan en sne/våd mandag..!? og nu må jeg også indse at jeg er til grin

 

Men det da godt at du, er glad for din projektor

sner det?? hva ska det nu til for

Ja.. nu må det der, El-Nino og global-varme, sku`snart finde ud af hvad det vil



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

Hmmm....

Projektorfordele:

  • Stort billede
  • Pris ifht. antal tommer

Projektorulemper:

  • Kan ikke ses i dagslys
  • Pære skal skiftes jævnligt
  • Dyr i drift (pære)
  • Støjende - man kan ikke nyde filmen på grund af blæserstøj
  • Lange signalkabler (svært at installere pænt)

Mht. indbygget lyd i TV, så har jeg endnu aldrig hørt højtalerne i mit TV - al lyd kører altid via sorround, så det gør ingen forskel (hos mig).

Min konklusion: Projektor er fint, hvis man indretter et rum specielt som hjemmebio og med behørig lyddæmping af projektor. Som dagligt TV er det uegnet. De fleste projektorejere supplerer mig bekendt da også med et rigtigt TV.



Du må have meget sarte øre Har du hørt en projektor i eco-mode? - Omkring 20dB er virkelig ikke meget.

Men resten vil jeg give dig ret i.

But still, film skal nydes på den helt store skærm


__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1303
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Stereo er nu ikke så dårlig, der er jo også dem som har kvittet deres multikanal igen og hvorfor nu det??

Jeg er også førstegangskøber af projektor og jo det er da lidt spændende men jeg ser nu ikke så meget, helt ærligt er det så ikke det med at få nye ting, i starten er det spændende og så falder interessen lidt.



__________________
Hilsen JRGW

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Hellere være uden projektor end til grin! ...haha! 

__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

Hmmm....

Projektorfordele:

  • Stort billede
  • Pris ifht. antal tommer

Du glemte: Potentiale for langt bedre billedkvalitet (dog ingen garanti...)



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes