Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 05:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Min hjemmebio (billeder kommer snarest) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Nøøøj hvor et anlæg!!! Er det dig som vandt den million på skrabejulekalenderen som jeg skulle have haft?

Den Halo-serie er ALT for lækker - det samme er din projektor - det samme er dine MK´ere..

Hvordan klarer din Philips dvd sig i forhold til resten af anlægget? Er den så god som pressen påstår? Har selv overvejet at købe den så derfor spørgsmålene...

Tillykke med nyerhvervelserne og go´ fornøjelse i biografens mørke!

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.

Snippermanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 03:13 | IP-adresse registreret  

Tak tak- er selv meget glad for det. Har brugt godt 120K på det hele. Det meste er købt i Bedre-Lyd, hvor jeg har modtaget fin service i forbindelse med købet.

S.B.P. :
Mht til Phillips DVD'en sÃ¥ laves det ikke meget bedre lige nu. Nu er jeg ogsÃ¥ teknokrat ;-)  sÃ¥ efter min mening den eneste relle opgave min DVD har er de-interlacing og scaling af video signal. Den er udstyret med et nyt Farjouda chipset som p.t. er et af de bedre. Det giver samlet set et flot og meget roligt billede.
Audio bliver smidt direkte over i Halo C2'en via et optisk kabel og derfra enten viderebehandlet som Digital Surround format hvis det er surround lyd, eller konverteret til analog lyd hvis det er musik CD.  Da de digitale og analoge kredsløb i Halo'en er "ret gode" kan jeg ikke se nogen fidus i at opgradere med f.eks. en separat CD-afspiller. Til info sÃ¥ har en bekendt lavet et eksperiment hvor han sammenlignede den digitale bitstrøm fra en dyr og en mellemklasse CD-afspiller og gæt engang - der var ikke nogen systematisk forskel i de to signaler pÃ¥ binært niveau (øh det var vidst lidt ot)...
Ellers fungerer phillips'en meget fint, også rent mekanisk. Den læser alt hvad jeg smider efter den af både ridsede DVD'er, DVD -R, DVD +R. Der er en meget lille pause ved lag-skift, men ikke noget der generer mig.

.... PÃ¥ den anden side hvis nu Parasound kommer med den længe ventede DVD afspiller til Halo serien sÃ¥ kan det godt være at jeg falder i og køber en Halo DVD selv om jeg godt ved den formentligt ikke vil være ret meget bedre end Phillips'en  - sÃ¥ meget nørd er man vel
Til top Vis Snippermanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snippermanden

omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 04:50 | IP-adresse registreret  

Rigtig lækkert biosetup, hvordan klare M&K'erne sig til musik, snakkede med Tapeconnection og de mente ikke de var specielt velegnede til musik, men kan dog ikke lige huske hvilke M&K det var.

Du må meget gerne poste flere billeder, der mangler Sub og Surround højtalere,evt. et closeup af front højtalerne, samt måske et overbliks billede.

Mht til kompakt god biolyd, må mit eneste bud være Jamos D7 THX Ultra2 sæt, men det er måske ikke ligefrem optimalt kun at udskifte fronterne

Til top Vis omegasteffy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af omegasteffy

H_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Februar 2004 kl. 03:01 | IP-adresse registreret  

Hej,

da jeg forhåbenligt snart får nogle højtalere magen til dine vil jeg lige høre hvad du har hængt dem op med for man bliver vel desværre nødt til at bore i dem

Mvh. H

Til top Vis H_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af H_DK

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 Februar 2004 kl. 03:09 | IP-adresse registreret  

Hmm.. kan man ikke købe et par  hylder til de små "venner"

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

Micker
Branchemedlem
Branchemedlem
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Februar 2004 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Damn, alt for lækkert forstærker sæt, jeg er alt for misundelig!
Til top Vis Micker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Micker

OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 23 Februar 2004 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Heyza...

Det ser sgu meget godt ud, specielt de - som du også selv siger - Halo forstærkere!! De er satme godt nok nice (Savlende smiley...?). Hvad er det for kabler du får smedet sammen? Hvad vil de bestå af?
Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes