Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 12:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Slemme tæsk til den nye Densen Beat B-410 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
Sven Palvig skrev:

Det er en ny person, der ikke har været på før, fordi vedkomne ikke havde computer. Til gengæld brugte vedkomne meget tid på bygning af forforstærkere og effektforstærkere samt modifikationer af cd spillere, bl.a. mine.

Fingersnilde er bestemt ikke at foragte, men det var nu nedenstående bemærknnge der fik den gamle vækket.Hvis den snilde VED at det forgår slige forhold så lad os endelig høre om den skråsikre viden. Hvis ikke den forefindes bør man nok vare sig i større grad!

Det er nok lang tid siden Densen har lagt nogle reklamekroner I HFC. Jeg ved at det er indtægterne fra reklamer der bestemmer hvilken test et produkt får. Det gælder for de fleste HiFi blade.

Med en sådan udtalelse stempler man udokumenteret næsten samtlige hifi-blade, og det bør i den grad undebygges.
Naturligvis bør vi alle være kritiske, men at stemle nærmest samtlige magasiner er vel lige voldsomt nok............

Jeg kunne nu også fortælle et og andet, men hvad vil det føre til. Har man noget insiderviden, er der ikke grund til at uddybe det så meget. Men der kom mange forskellige personer på Duelunds værksted, der kunne fortælle et og andet. Men jeg tror bare, at vedkomne bemærkning var mere  generelt ment.

Men jeg kan da nævne, at en dansk producent af forstærkere ville gerne have testet sin nye forstærker på det amerikanske marked. Vedkomne måtte betale mere for at få den testet i USA end hvad det havde kostet at udvikle den.

En producent af højttalere i USA har altid et tomt værelse stående tomt, hvis der nu skulle komme en "tester " forbi.

Men jeg tror at de fleste bestemt har reele hensigter og gør et godt arbejde.

Mvh. Sven

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Det kunne være interessant at vide, hvornår den B-410 kommer tilbage fra test, så det kan blive opklaret, hvordan den måler, og lyder.

Hvordan vil man reagere fra Densen, hvis den måler og lyder som den skal ?
Vil man kræve dementi fra Hifi Choice ?
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Det kunne være interessant at vide, hvornår den B-410 kommer tilbage fra test, så det kan blive opklaret, hvordan den måler, og lyder.

Det tror jeg. Men vil Densen også her offentliggøre navn og privat adresse på anmelderen evt. suppleret med adresse på anmelderens børns institutioner??

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

NADali. ikke for ingenting du har bush som avatar, ligeså intelligent som den amerikanske præsident, du skal nok blive til noget stort

du tænker så meget længere end jeg kunne have gjort, men tror du virkelig han stopper der ?

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

Spencer skrev:

Det tror jeg. Men vil Densen også her offentliggøre navn og privat adresse på anmelderen evt. suppleret med adresse på anmelderens børns institutioner??

Nu skal apparatet jo lige have lov at komme hjem først.
Med det held, som Densen har for tiden, ryger der nok told på.

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
NADali. ikke for ingenting du har bush som avatar, ligeså intelligent som den amerikanske præsident, du skal nok blive til noget stort

du tænker så meget længere end jeg kunne have gjort, men tror du virkelig han stopper der ?

Øhh...

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
NADali skrev:

Spencer skrev:

Bare de ikke ryster pakken så hårdt at indmaden lider overlast Vi skal jo gerne se nogle målinger og ikke undskyldninger

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:
Spencer skrev:
NADali skrev:

Spencer skrev:

Bare de ikke ryster pakken så hårdt at indmaden lider overlast Vi skal jo gerne se nogle målinger og ikke undskyldninger

Der var da en bruger herinde, der fik kørt gaflen fra en gaffeltruck igennem sin forstærker, under forsendelsen.
Det godtager vi naturligvis ikke, som forklaring.

McBrain
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

jeg forstår ikke hvorfor flere tråde skal forpestes med dette?

Hold det dog i den tråd der er til det, og lad os andre snakke hi-fi.

McBrain
--------------------------

NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4

Til top Vis McBrain's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McBrain

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

McBrain skrev:
jeg forstår ikke hvorfor flere tråde skal forpestes med dette?

Hold det dog i den tråd der er til det, og lad os andre snakke hi-fi.

Well - vi håber nok lidt naivt på at Sillesen vil svare.
Timingen imellem de to hændelser, gør dog alting meget besværligt.

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

Spencer skrev:

NADali...hvor lavt har man lov til at synke?

Det lader til, at du bare sidder og venter på at Hr. Sillesen eller Densen skal jokke i spinaten. Get a life!

Mvh. Flex

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

FLEX skrev:
NADali skrev:

Spencer skrev:

Det lader til, at du bare sidder og venter på at Hr. Sillesen eller Densen skal jokke i spinaten. Get a life!

Mvh. Flex

Enig med flex, gem alt det vrøvl til chatten, vi andre gider ikke bruge tid på at læse dine meningsløse indlæg igennem!.

F.B

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Hvis vi kunne få en anmeldelse af Hifi-Choice's måde at emballere på (gerne nogle fotos), når de returnerer anmeldereksemplarer, så kan vi måske få et indryk af, hvordan de behandler tingene ?

Har de f.eks. tabt afspilleren på gulvet, før testen ?

Det kunne være sjovt at være flue på væggen, under sådan en test, og se hvordan tingene bliver behandlet. Ikke at man har grund til at være paranoid; men eventuelle 'brugsspor' på et apparat der har været testet, siger et og andet om seriøsiteten.

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:
FLEX skrev:
NADali skrev:

Spencer skrev:

Mvh. Flex

Enig med flex, gem alt det vrøvl til chatten, vi andre gider ikke bruge tid på at læse dine meningsløse indlæg igennem!.

F.B

Det vil jeg så gøre. Undskyld for mit meningsløse sludder. Naturligvis er der ikke noget at komme efter, men jeg lod mig i et svagt øjeblik rive med og sank alt for lavt. Jeg beklager dybt. Tillykke til Densen med deres vellykkede highend udstyr - må I få mange kunder. Undskyld til Flex. Og til F.B. - Det er altid en udsøgt fornøjelse såvel sprogligt som indholdsmæssigt, at læse netop dine indlæg. Bliv endelig ved med at oplyse masserne med dit store vid.

Elkjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Endnu en irriterende tråd med mudderkast efter hinandenDet handlede jo om den beat-410 og ikke om hinandens indlæg. Jeg har selv den B-410 og en B-110 og er meget tilfreds. Jeg har efterhånden haft en del grej forbi min lejlighed, men endte med Densen. Vi må jo have forskellige meninger om lydkvalitet, uden at blive sure på hinanden. Det er da interresant at høre kritikken på den B-410, men også på alt andet grej, bare det ikke bliver til nedladende  snak om hinanden.

Til top Vis Elkjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elkjær

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Elkjær skrev:

Endnu en irriterende tråd med mudderkast efter hinanden

Helt enig!

Hold tråden på sporet gutter!

Og gem diverse person-fnidder og sarkastiske indlæg til Jeres eventuelle pb-korrespondance.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

evb1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Tja er ny på hifi4all men har dog med en vis undren bemærket at, DENSEN generelt får verbale tæsk, er det ikke bare typisk DANSK.

(man skal sku ikke komme her og tro man er noget eller kan noget) for så er vi en del, der nok skal komme og fortælle dig noget andet.

Der er også en faktor der heder produktionsteknologi, der gør at hvis man skulle kunne lever 100 % fejlfri produkter, skulle man benytte sig af AL kontrol hvilket ville betyde 25 % dyre produkter, ved ikke hvordan det forgår på DENSEN men jeg er ikke personlige parat til at betale 25 % mere for en vare

slet ikke med den garanti DENSEN yder i forvejen.

Til top Vis evb1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af evb1

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2007 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

evb1 skrev:

Tja er ny på hifi4all men har dog med en vis undren bemærket at, DENSEN generelt får verbale tæsk, er det ikke bare typisk DANSK.

Noget, der er typisk dansk er, at ligeså snart noget eller nogen udsættes for kritik påberåbes den såkaldte danske mentalitet kaldet janteloven som værende kritikens egentlige årsag. Således behøver man ikke at forholde sig til kritiken, da den jo nærmest er uvederhæftig.

DENSEN, eller Densen om man vil, har her været ganske svært uheldige ifølge min skolelærdom. Det helt tilfældigt udvalgte apparat man sendte til anmeldelse var tilsyneladende behæftet med fejl. Man havde måske stået sig noget heldigere ved at tjekke apparatet før man sendte det. Men det gør man ikke i Esbjerg. Næ, nej hellere risikere en dårlig anmeldelse på en enkeltstående svipser (Og ifølge den logik du lægger for dagen ville det jo også fordyre apparatet helt urimeligt, hvis man skulle tjekke alle dem man sendte til anmeldelse). Densen har tjekket de tilbageværede apparater på hylderne, der alle er tip top super. Svært uheldigt grænsende til det usandsynlige!!

Så foreløbigt står Densen med en elendig anmeldelse (som parantes bemærket ikke er typisk dansk) og de stakkels potentielle kunder står foran prisstigninger, da Densen jo har anvendt kostbar arbejdstid på at tjekke alle de apparater, der ikke blev anmeldt.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Og gem diverse person-fnidder og sarkastiske indlæg til Jeres eventuelle pb-korrespondance.

Kunne nu være rart vis de selvudnævnte oraler, ville holde deres klapjagt på dvs. udstyr i pB. Hvad bliver det næste I skal kaste jer over ?

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

greve
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:

jdg1 skrev:

Kunne nu være rart vis de selvudnævnte oraler, ville holde deres klapjagt på dvs. udstyr i pB. Hvad bliver det næste I skal kaste jer over ?

Det lyder som om vi ligeså godt kan lukke et forum som dette, hvis alt skal flyttes til PB

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes