Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
NADali skrev:
Hurra, så kommer Dr. antisilver snart hjem til os igen
Argh, jeg kan ikke klare den mand .....efter han har svinet dem grundigt til ovre på hifi-musik måtte han komme kravlende tilbage til dem efter han blev smidt ud herfra.... f****e pinligt . Rart at se han fik en varm velkomst derovre da han besluttede sig for at nu ville han bestemt være venner med dem han lige havde svinet og at nu var Hifi&musik bestemt blevet hans site fremover - det kan man da kalde udpræget radikal !
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
Jeg tror www.hifi4all.dk kan se frem til en stigende nørdfaktor i nærmeste fremtid, ligesom de gule kort nok ikke lige skal ligge nederst i lommen , såfremt man har tænkt sig at bevare linien.
Bare lige så jeg ikke bliver overhalet af Niklas øjeblikkeligt, med hensyn til advarsler.
Håber i øvrigt også de hurtigt får cyberspace under fødderne igen!
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 03:02 | IP-adresse registreret
Jeg kan forstå at i knalder ud ovver enkelt personerne der har forpestet forkellige Fora - "anti et eller andet" som jeg da heldigvis ikke kender - men jeg synes ikke det ligner noget at være skadefro over at et andet site har tekniske problemer - så vidt jeg ved er både dette site og hifi-musik stillet gratis til rådighed og vi burde da være glade for det.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum