| Sendt: 26 Januar 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først vedr. CNC - Ja - der bliver skønt - min ambition er at leverer så præcise tegninger for hver enkelt plade (7 birke-x-finer og 5 df i 16 mm - og en palisander overplade - således at jeg ikke skal gøre andet end at samle dem og pudse dem af med sandpapir - jeg kan næsten ikke vente:-) Jeg har prøvet at få uoriginale nåle til M20E'eren men de passer ikke - den plast tap der skal styre den på plads på de uoriginale er nærmest krydsformet medens den på den originale - som din link henviser til er firkantet med en lille tap på. _ det er nok fordi DUAL har haft større salg af dem som færdig monteret PU på nogle pladespillere der har solgt godt. Revoxen blev leveret med flere forskellige standard PUer - jeg tror det varierede fra land til land. Den ene nåleforpart jeg har er rigtig fin - har vel kun spille 50 timer men det er inden i selve huset jeg tror der er noget galt på begge - jeg ved ikke om den sidder i noget gummi ophæng eller lignende som når det tørre ud medfører en hæs lidt træt og uengageret lyd. Min OM 30 - med Tack All klister - og 2 grams nåletryk lyder klart bedre på revoxen - faktiskt så godt at jeg ikke længere overvejer at skille mig af med den - den er klart det svageste punkt i revox-kæden. Det kunne være jeg skulle sælge eller bytte mine gamle PU væk - who knows - der er måske nogen der sidder og mangler dem - jeg er vist også ved at få lidt for meget på lager - fandt en ERA pladespille med SME arm - pladespilleren uden talerken og armen med en ordenlig bule og uden lod til antiskating - tror ikke der er fremtid i den men måske kan jeg ligesom de lægestuderende få lov til at rode med - vel bare de ikke roder for meget - så kan jeg bruge den til at decikerer og blive klogere på SME armens opbygning Undskyld til trådstarteren her - jeg kom vist lidt vidt omkring
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|