Forfatter |
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ups.....

__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ryger der mon et Pioneer op istedet?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 20 August 2008 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan sige at jeg nyder en rigtig film lige nu, hehe

|
Til top |
|
|
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig flot og lækkert! Kan rigtig godt lide den enkelte og minimalistiske stil, som andre også har kommenteret. Virkeligt lækkert setup og rigtig nice fladskærm.
Mvh
Krill
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med Pio'en.  Det gjorde kun helhedsindtrykket endnu bedre. Og selvfølgelig også film-aftenerne.  Hvilken model har du fået?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 20 August 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
krill skrev:
Rigtig flot og lækkert! Kan rigtig godt lide den enkelte og minimalistiske stil, som andre også har kommenteret. Virkeligt lækkert setup og rigtig nice fladskærm.
Mvh
Krill
|
|
|
Mange tak:-) Det er vigtig for mig at det er ret simpelt/enkelt, altså ikke 100 apparater og et par kæmpe højttalere. Jeg har ikke meget plads og mit setup fylder i forvejen 1/4 af stuen. Jeg synes dog ikke jeg kan gøre det mere diskret uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Det spiller dejligt og jeg er virkelig glad for skærmen, kunne være fedt med en 60'er men det er dejligt bare at komme op i en 50". Det kommer nok alt sammen en dag __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 20 August 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Tillykke med Pio'en. 
Det gjorde kun helhedsindtrykket endnu bedre. Og selvfølgelig også film-aftenerne. 
Hvilken model har du fået? |
|
|
Hehe mange tak, den skærm er for fed. Den står kun i film indstillingen nu, men det er vildt så lækkert et billede det giver. Jo der bliver knaldet film og så er det dejligt at komme op i en 50'er!
Nu det er helt mørk i stuen kan lige ane tv'ets fysiske ramme, når der er sorte bjælker. men kun når jeg kigger efter! Det er en 508xd jeg fik fat i! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 21 August 2008 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er ikke rigtig kønt vel, jeg havde kigget på den hvide Sony eller Samsung men sælgeren mente billedet var bedre på sådan en Pioneer, jeg kunne nu bedre li' designet på de andre
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 21 August 2008 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser fedt ud, og pioneer er bare lidt bedre end alle andre! Smid mig lige en pb når du skal opgradere dine C1'ere til C2'ere eller noget andet
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 22 August 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
Det ser fedt ud, og pioneer er bare lidt bedre end alle andre! Smid mig lige en pb når du skal opgradere dine C1'ere til C2'ere eller noget andet |
|
|
Ja det må man sige. Igår aftes da jeg kom hjem røg jeg forbi block buster og lånte 3 film, og jeg sad hele aftenen igår og var imponeret. Det er vildt så godt billedet står og jeg af ikke engang nogen high-definition afspiller.
Hehe, jeg skal huske dig. Jeg tror ikke det bliver solgt lige foreløbigt. Det er den bedste højttaler jeg har haft __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 22 August 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sweet.. Selvom jeg aldrig har holdt af de højttaleres look, så ser det ganske lækkert ud. Pioneer går man aldrig i galt i byen med, det er helt sikkert! Bladelius ser også fedt nok ud, har dog aldrig hørt. Men når du nu arbejder i Tape C, vælger du vel det bedste  Sødt lille setup
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 22 August 2008 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
sweet.. Selvom jeg aldrig har holdt af de højttaleres look, så ser det ganske lækkert ud. Pioneer går man aldrig i galt i byen med, det er helt sikkert! Bladelius ser også fedt nok ud, har dog aldrig hørt. Men når du nu arbejder i Tape C, vælger du vel det bedste Sødt lille setup |
|
|
Hehe, nej jeg synes heller ikke det er den kønneste højttaler jeg har haft. Har givet en del penge for den sorte pianolak men synes det hjalp en del på udseendet.
Nej jeg er meget glad for min Pioneer, det ser sgu godt ud.
Hmm det bedste og det bedste, jeg vælger det JEG synes er det bedste. Min dvd og sub er f.eks. ikke fra TC. Min sidste tv var en 42PX71 fordi jeg var for nærig til en 428 på daværende tidspunkt. Så jo jeg mener selv jeg har det bedste, men ikke alle er enige, hehe. For mig handler det stadig meget om at få god kvalitet for mine penge, også selvom jeg arbejder i branchen nu __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
Sendt: 27 August 2008 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom til at tænke på nu hvor du har haft både Audia Flight og nu Bladelius Thor - hvordan vil du sammenligne disse to forstærkere? Er godt klart over dette kan være svært, idet det er et stykke tid siden efterhånden du havde Audia og du ligeledes har skiftet højttalere - sagt på en anden måde der er sket store forandringer siden da  . Men tar chancen og spørger alligevel... Mvh Krill
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 27 August 2008 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jamen det er helt ok. Min Audia Flight måtte jo lade livet for Bladelius'en, men jeg vil sige begge forstærkere er gode.
Audia Flighten husker jeg som være en anelse varm i lyden, meget rolig med god sort baggrund og stort perspektiv. Bruger fladen husker jeg som værende dårlig, super lækker fjernbetjening men amp'en kunne ikke modtage signaler hvis de kom sollys på! Men rolig, rar spillestil, sort baggrund, stort og dybt perspektiv.
Bladelius Thor, MEGET strømstærk, det er mest effektfulde integrerede forstærker jeg har hørt. Den har virkelig godt styr på mine C1'ere. Bedre en Audia Flighten. Den er upfront i sin spillestil og lyden kommer UD! Perspektivet er udemærket men ikke så stort og dybt som på Audia Flighten. Det er lidt mere dynamisk end andre forstærkere men bevare konstant kontrollen. Brugerfladen er lækker.
For mig er der ingen tvivl jeg kan lagt bedre li' spillestilen på Bladelius Thor både i forhold til Audia Flighten men også mere i forhold til de musikgenre jeg hører mest. Den for C1'erne til at virke mere levende og rå i det. Lyden er ikke ligeså varm som Audia Flighten men langt mere kontant. Jeg har valgt en rør-DAC til at "farve" lyden lidt i en varmere retning. Igen skal det nævnes den har så sindssyg meget POWER i sig.
Hvis man tager nyprisen i betragtning synes jeg igen bedst om Bladelius'en ikke fordi Audia Flighten på nogen måde ikke er pengene værd, man får bare rigtig meget for pengene hos den lille svensker. Det er dog på bekostning af nogle af de egenskaber Audia Flighten bestrider og ikke mindst to forskellige spillestile.
Det blev til en længere smøre, men håber jeg fik givet et lille indtryk af dem. Ellers må du bare spørge mere ind til det, så må jeg se om jeg beskrive det bedre eller mere grundigt __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 27 August 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede højttalere du har der... Kunne forestille mig at pianolakken spiller 110%. 
Overvejer i øjeblikket "lillebroren" Contour S1.4
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 27 August 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak, højttaleren spiller dejligt og den er den flotteste pianolak jeg har set til dato, den er så dyb og gennemført.
Det var faktisk S1.4 jeg var forelsket i til at starte med, jeg synes virkelig den spillede godt. Fik så lyttet på C1 og så var det lidt det. Men man når langt med S1.4 og får en del af C1'erens kvaliteter __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 27 August 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er et pænt prishop op til C1 må man sige. Jeg tror bare jeg "nøjes" med at lytte på Contour'en, og lader andre dyrere og forstyrrende elementer være... 
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 28 August 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt sikkert, det er dobbelt op og det er mange penge ikk. Lad vær' med at lytte på C1'eren så, bare hold dig til Contour'en. Havde jeg ikke hørt C1 havde jeg helt sikkert hoppet på Contouren.
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ny bolig, tid til lidt forandringer og lidt opgradering på lydsiden. Så blev der skiftet lidt ud igen...

Nogen gange kan det være svært at forklare hvor vild Steinway's Pianolak reelt er, billedet viser det okay... __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|