Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye sted og ikke mindst pre'en og effekten!  De C1'ere spiller bare svinsk lækkert.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, Crc1 noget skulle ske!
Det ser lækkert ud. Hvordan spiller det bædelius sæt iforhold til Thor __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe mange tak...
Ja de spiller virkelig godt og jeg har fået endnu mere ud af dem ved at skifte til Balder/Idun, specielt bunden og ja størrelsen er blevet væsenlig bedre og større __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Jo, Crc1 noget skulle ske!
Det ser lækkert ud. Hvordan spiller det bædelius sæt iforhold til Thor
|
|
|
Hej du... ja nemlig anlægget havde stået lidt stille på det sidste.
Jeg synes ærlig talt det banker bunden ud på en Thor, ærlig talt!! Det skulle det også gerne, det koster det dobbelte! Især bunden på C1 er kommet meget bedre frem, meget mere tight og større. Faktisk er Velodynen slået fra lige nu. Perspektivet står også meget bedre frem, stemmer er virkelig kæmpe store, jamen ærlig talt jeg tror ikke på min anlæg er så fysisk lille når jeg lytter. Lyden er som sådan magen til Thor'en, måske lidt mere bund, jeg ved det ikke helt. Hvis det skal siges kort så klart større, bredere, dybere, højere, mere tight og mere punch! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er dælme et lækkert setup. De stander ht spiller vildt godt i mine ører også !
Den Bolia "kasse" kan da vist ikke helt klare vægten fra sådan et par sølv-kasser !! __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Det er dælme et lækkert setup. De stander ht spiller vildt godt i mine ører også !
Den Bolia "kasse" kan da vist ikke helt klare vægten fra sådan et par sølv-kasser !!
|
|
|
Tak
Okay fedt at hører, det er ærlig talt de bedste jeg har hørt. Jeg tror jeg skal op i en gulv-højttaler hvis det skal blive "større".
Hehe, nej den er max. presset, havde en idé om at understøtte den indvendigt med en plade MDF, men først Thor'en og de nye gør de ikke bedre nej. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Ja ny bolig, tid til lidt forandringer og lidt opgradering på lydsiden. Så blev der skiftet lidt ud igen...

Nogen gange kan det være svært at forklare hvor vild Steinway's Pianolak reelt er, billedet viser det okay... |
|
|
Jeg opdagede slet ikke højttaleren før jeg så teksten :D .. Fandme en vild lakering!
Hvad så, er du ikke bange for og skyde membranen på din C1 tværs gennem stuen med det nye grej?
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Some guys have all the luck 
Tillykke, rigtigt fedt anlæg.
Jeg "drømmer" selv om en Thor en dag. Og så måske Dynaudio stander fra serien under din C1 (kan ikke lige huske navnet)
Men virkelig lækkert.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye ( Bladelius ) Det spiller vel som det ser ud !
|
Til top |
|
|
chubbz Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mums!
Virkeligt lækkert!
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt fedt fedt..  det er super lækkert det bladelius der! fik du fat på noget af det grej tape connection havde på aktion?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 03:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasLarsen skrev:
CRC1 skrev:
Ja ny bolig, tid til lidt forandringer og lidt opgradering på lydsiden. Så blev der skiftet lidt ud igen...

Nogen gange kan det være svært at forklare hvor vild Steinway's Pianolak reelt er, billedet viser det okay...
|
|
|
Jeg opdagede slet ikke højttaleren før jeg så teksten :D .. Fandme en vild lakering!
Hvad så, er du ikke bange for og skyde membranen på din C1 tværs gennem stuen med det nye grej?  |
|
|
Nej dog ikke... jeg har massere af kraft og de har fået massere af luft men jeg har slet ikke presset dem endnu rigigt!! Jeg håber alle enheder bliver i kassen
Ja de er lavet ret pænt! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaja, så går vi andre og drømmer om Thor, men hvem kan ikke nøjes  Må indrømme dit setup, er nok det lækreste i mine øjne, her på h4a, eneste du mangler er en freja  Men du er jo helt væk i din klemmeboks, så sådan er det jo bare.. HELDIGE #€&"€/"€ !!!!
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
Some guys have all the luck 
Tillykke, rigtigt fedt anlæg.
Jeg "drømmer" selv om en Thor en dag. Og så måske Dynaudio stander fra serien under din C1 (kan ikke lige huske navnet)
Men virkelig lækkert.
|
|
|
Hehe tak, det ikke held men danske kroner der har fået anlægget i hus, så der er massere andre ting der er nedprioteret
Thor spiller også rigtig godt, jeg har haft den i et år inden jeg skiftede, som faktisk er det længeste hos mig! Den hedder Contour, det var den der startede det hele hos mig, og så fik jeg hørt C1'erne og var solgt!
Tak igen __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
Tillykke med det nye ( Bladelius ) Det spiller vel som det ser ud !  |
|
|
Tak Nej faktisk ikke.. ligesom Thor'en er det en ulv i fåreklæder, det spiller så meget større end det ser ud __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Kasper du er lidt af et ****. Det ser bare super godt ud   |
|
|
Mener du jeg er et kæmpe stort møgsvin?! Hehe
Tak, det har jo taget tid det hele... det startede med en Denon forstærker og CV højttalere
Men tak, det er helt sikkert kønnere end det jeg har haft før __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
fedt fedt fedt.. det er super lækkert det bladelius der! fik du fat på noget af det grej tape connection havde på aktion? 
|
|
|
Nej desværre ikke, jeg havde ikke penge til det på det tidspunkt, så det er helt nyt! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Jaja, så går vi andre og drømmer om Thor, men hvem kan ikke nøjes Må indrømme dit setup, er nok det lækreste i mine øjne, her på h4a, eneste du mangler er en freja Men du er jo helt væk i din klemmeboks, så sådan er det jo bare.. HELDIGE #€&"€/"€ !!!!
|
|
|
Drømmene skal jo bare realiseres, jeg troede faktisk ikke du kunne med Thor, men fedt
Tak Rune, jeg er blevet rigtig glad for det og fedt du også synes det er blevet pænt.
Hmm, jeg tror ikke det bliver freja. Hvis jeg skal have en cd-afspiller bliver det Bladelius Embla, men som du selv siger jeg er ret vild med at klemme det lidt. Jeg gad godt lege med rigtige DAC's men lige pt. er hifi-kontoen i nul __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er umiddelbart lidt svært at se på billederne - bruger du de originale spikes under standerne? Eller har du eksperimenteret med f.eks. SD Feets?
|
Til top |
|
|