Forfatter |
|
Callee Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
kæft det er fedt.. et drømme setup for mig :D
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
thuekay skrev:
Det er dælme et lækkert setup. De stander ht spiller vildt godt i mine ører også !
Den Bolia "kasse" kan da vist ikke helt klare vægten fra sådan et par sølv-kasser !!
|
|
|
Tak
Okay fedt at hører, det er ærlig talt de bedste jeg har hørt. Jeg tror jeg skal op i en gulv-højttaler hvis det skal blive "større".
Hehe, nej den er max. presset, havde en idé om at understøtte den indvendigt med en plade MDF, men først Thor'en og de nye gør de ikke bedre nej.
|
|
|
Du kunne lave en løsning ala den de bruger på clic-møbler med en metalstang som så lige bukkes lidt pænt i begge ender og en plads til skruer. Så spiller det. Skal i hvert fald have sådan et sæt afstivere på mit clic når jeg skal have mit "westcoast-anlæg" ovenpå og stå
http://www.clic.dk/dk/Funktion/Afstivere/ __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Det er umiddelbart lidt svært at se på billederne - bruger du de originale spikes under standerne? Eller har du eksperimenteret med f.eks. SD Feets?  |
|
|
Nej jeg bruger SD feets eller Holfis version, jeg synes det lyder bedre end spikes __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
CRC1 skrev:
thuekay skrev:
Det er dælme et lækkert setup. De stander ht spiller vildt godt i mine ører også !
Den Bolia "kasse" kan da vist ikke helt klare vægten fra sådan et par sølv-kasser !!
|
|
|
Tak
Okay fedt at hører, det er ærlig talt de bedste jeg har hørt. Jeg tror jeg skal op i en gulv-højttaler hvis det skal blive "større".
Hehe, nej den er max. presset, havde en idé om at understøtte den indvendigt med en plade MDF, men først Thor'en og de nye gør de ikke bedre nej.
|
|
|
Du kunne lave en løsning ala den de bruger på clic-møbler med en metalstang som så lige bukkes lidt pænt i begge ender og en plads til skruer. Så spiller det. Skal i hvert fald have sådan et sæt afstivere på mit clic når jeg skal have mit "westcoast-anlæg" ovenpå og stå
http://www.clic.dk/dk/Funktion/Afstivere/
|
|
|
God idé, det må jeg lige kigge lidt nærmere på, det bliver jo hurtigt lidt tungt det skidt... __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
wildstyle skrev:
Det er umiddelbart lidt svært at se på billederne - bruger du de originale spikes under standerne? Eller har du eksperimenteret med f.eks. SD Feets?  |
|
|
Nej jeg bruger SD feets eller Holfis version, jeg synes det lyder bedre end spikes |
|
|
Du er måske også indehaver af et forbandet blødt trægulv?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
CRC1 skrev:
wildstyle skrev:
|
|
Nej jeg bruger SD feets eller Holfis version, jeg synes det lyder bedre end spikes
|
|
|
Du er måske også indehaver af et forbandet blødt trægulv?  |
|
|
LIGE PRÆCIS, det er gammelt og færdigt, så absorberende fødder lyder langt bedre end når jeg smider spikes på. Det bliver så rungende og hårdt __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
wildstyle skrev:
CRC1 skrev:
wildstyle skrev:
|
|
Nej jeg bruger SD feets eller Holfis version, jeg synes det lyder bedre end spikes
|
|
|
Du er måske også indehaver af et forbandet blødt trægulv?  |
|
|
LIGE PRÆCIS, det er gammelt og færdigt, så absorberende fødder lyder langt bedre end når jeg smider spikes på. Det bliver så rungende og hårdt
|
|
|
Hehe... Jeg har nøjagtigt samme problem hos mig. Det hele synger med, når de står på spikes. Har prøvet af afkoble med kork, hvilket gav et væsentligt bedre resultat. Men tror dog det kan blive endnu bedre med f.eks. SD Feets. Står stander og højttaler stadig stabilt nok, selvom du bruger Holfi fødderne? Hvad hører du af musik?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de står okay stabilt, men det er jo et flex materiale og det kan man godt mærke, kunne nok hente en del ved at fylde sand i dem, men er lidt doven
Jeg hører det meste vil jeg sige, den er ekstremt bred, den hælder dog nok mest mod hiphop, rock, pop-rock.. det er nok lidt i stil med det p3 spiller. Jeg er ikke så god til jazz og klassisk, men udover det får den gas __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Callee skrev:
kæft det er fedt.. et drømme setup for mig :D |
|
|
Tak! Det er det egentlig også for mig, det spiller ret godt men mere vil have mere ikk __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Ja de står okay stabilt, men det er jo et flex materiale og det kan man godt mærke, kunne nok hente en del ved at fylde sand i dem, men er lidt doven
Jeg hører det meste vil jeg sige, den er ekstremt bred, den hælder dog nok mest mod hiphop, rock, pop-rock.. det er nok lidt i stil med det p3 spiller. Jeg er ikke så god til jazz og klassisk, men udover det får den gas |
|
|
Hehe, jeg hører også meget blandet musik selv. Og det er virkeligt en af C1's mange forcer - deres alsidighed. Der er ikke nogle steder, hvor de falder igennem. Det er super fedt - især for sådan en som mig.  Du må bare lette r*ven og få købt noget ovntørret sand. Det vil nok bare blive endnu bedre og så er det vel hele besværet værd, mon ikke?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen helt enig, de er ikke særlig genre betonet og det er super vigtigt for mig fordi jeg svinger så meget fra genre til genre. Samtidig ville jeg gerne have en lille højttaler der kunne spille som en stor!!
Jamen du har nok ret, ved du hvor man invistere i den slags henne? Det er jo nok rigtig nok, højttalerne og anlægget har fortjent det sidste. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Jamen helt enig, de er ikke særlig genre betonet og det er super vigtigt for mig fordi jeg svinger så meget fra genre til genre. Samtidig ville jeg gerne have en lille højttaler der kunne spille som en stor!!
Jamen du har nok ret, ved du hvor man invistere i den slags henne? Det er jo nok rigtig nok, højttalerne og anlægget har fortjent det sidste. |
|
|
Nej, umiddelbart ved jeg faktisk ikke hvor man får fat i ovntørret sand. Mon man kan finde det hos det lokale byggemarked?
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
CRC1 skrev:
Jamen du har nok ret, ved du hvor man invistere i den slags henne? Det er jo nok rigtig nok, højttalerne og anlægget har fortjent det sidste. |
|
|
Nej, umiddelbart ved jeg faktisk ikke hvor man får fat i ovntørret sand. Mon man kan finde det hos det lokale byggemarked? |
|
|
Det køber man sgu da hos dyrehandleren  Tsk tsk, tilmed kan man selv vælge hvor groft sandet skal være, og det hele, det gælder bare om at få det med den største massefylde er mit råd, der er sikker andre der mener anderledes  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Marts 2009 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må i hvert fald få anskaffet mig noget, det er lidt ringe at have anlæg til den pris stående og så ikke lige give det de sidste vilkår  Det må være et 2009 mål, hvis man presser den rigtig kunne det være sammen med kabelbakkerne  __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Callee Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen CRC1 ! :)
kan du huske hvad navnet på dit hifimøbel var :)
mvh Calle
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hej
Nej desværre, jeg tror måske det hed "hide-fi" men jeg er absolut ikke sikker. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 06:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey CRC1
Hvad skal der så ske nu ?
Skal du have røramp __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert setup  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Hey CRC1
Skal du have røramp
|
|
|
Nej faktisk ikke, det bliver et meget minimalt setup der kommer op og stå. Lige nu, har jeg bare skrammel der spiller. Jeg skulle meget gerne modtage det nye i løbet af juni:-) __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Music4life skrev:
Hey CRC1
Skal du have røramp
|
|
|
Nej faktisk ikke, det bliver et meget minimalt setup der kommer op og stå. Lige nu, har jeg bare skrammel der spiller. Jeg skulle meget gerne modtage det nye i løbet af juni:-)
|
|
|
Tror vi på den 
Dynaudio spillende med noget minimalt isenkram ? lidt synd er det ikke og hvorfor
Der må være en god forklaring. finanskrise, nyt hus, lejlighed eller ..........
Hvad skal der spilles på ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|