Emne: Lille Dynaudio og lille Densen! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Det ser sgu rigtig godt ud synes jeg. Har selv kun ganske lidt erfaring med Silver serien, men det jeg har hørt, spillede det overordentligt godt - det var godt nok på Dali Helicon 400, men kunne da ikke tro det ville blive dårligere på et sæt B&W "
Det spiller skam herligt, som skrevet før er det mest forstærkeren jeg er imponeret af, det klare det flot, især til prisen:)
Jeg har desværre aldrig lyttet på Dali så det ved jeg ikke, hehe... Men det klare det herligt på en gang B&W:)
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
"B&W Nautilus "
Ja sådan et par har jeg det også, det spiller herligt:)
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
DU skriver du skal læne dig fremover for at få et godt perspektiv, tror jeg det var du skrev, og du synes diskanten er lidt for hård - en Van denHul tråden.
Jeg har et tip (mere) som nok kan hjælpe: tilt højttalerne tilbage, læg noget på 1 cm under fronten. Læg mere udner hvis det ikke hjælper. Brug evt. nogle korkplader, sådan nogle bordskånere, et elelr andet. Det jeg vil gå efter er at få det område, hvor mellemtone og diskant summerer højere op i ludten, i fht til dig. Prøv at gå efter at området mellem mellemtone og topplade "rammer" dig på ørerne.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
"DU skriver du skal læne dig fremover for at få et godt perspektiv, tror jeg det var du skrev, og du synes diskanten er lidt for hård - en Van denHul tråden.
Jeg har et tip (mere) som nok kan hjælpe: tilt højttalerne tilbage, læg noget på 1 cm under fronten. Læg mere udner hvis det ikke hjælper. Brug evt. nogle korkplader, sådan nogle bordskånere, et elelr andet. Det jeg vil gå efter er at få det område, hvor mellemtone og diskant summerer højere op i ludten, i fht til dig. Prøv at gå efter at området mellem mellemtone og topplade "rammer" dig på ørerne."
Det lyder da som en forholdsvisnemt og billigt tweak. Det vil jeg helt sikkert benytte mig af/afprøve:) Hvor man jo senere nemt kan lave en pæn løsning;)
Hvad angår perspektivet er det simpelthen så ved at læne mig frem eller stille højttaleren længere fra hinanden. Det kan bare ikke lade sig gøre som en løsning i længere tid, da jeg ikke kan åbne døren til stuen, hehe...
Men jeg takker for det gode råd
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Februar 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
NU er der kommet lyd ud af mine B&W'er!!
Jeg har lånt et sæt black magig revelation xlr og et sæt Vdh The Orchid.
Begge to lyder rigtig godt, de for begge to både fat i kraven på min diskant og giver min bas mere dybde/spark/bund og samtidig meget rund.
VAN DEN HUL, synes jeg giver en meget opløst lyd men det er som om det er som om der en smule mangel på kontrol, især ved en gang gode trommer kan de høje toner i diskanten nemt flyde sammen. Specielt s-lydene forsvinder ud i dette kabel.
BLACK MAGIG, har en utrolig ro over det hele, samtidig hæves lydniveauet faktisk, som om der bare kommer mere effekt til højttalerne. Bassen går dybere, meget præcis og den kommer faktisk frem som jeg ønskede det. Diskanten tendens til s-lyde er ikke dæmpet 100% men med en helt andet kontrol(som der har været skrevet i tidligere indlæg kan optagelser og rummet have meget med dette at gøre,) det skal dog siges på dette punkt gør Vdh det bedre. Jeg synes det er som at mine højttalere får mere effekt og den har basserne i et jerngreb, der er virkelig styr på det hele(i forhold til før).
Stereoperspektivet er blevet meget mere omfattende og nye lyde kom frem. eks. Ben Harpers "another lonely day" lige inden han begynder at synge kan jeg hører han smasker, det har jeg aldrig hørt før. Jack Johnsons "with my own two hands"med ben harper, kan man hører hvordan Ben hapers fingre kører over strengene, jeg tror nemt man kan hører dette på andre anlæg ikke destomindre har jeg først hørt det nu:) Kim Larsen smasker og på nr. "byens Hotels fra værsgo, det har jeg aldrig hørt før!!!
Som det nok ses på teksten har jeg allerede forelsket mig meget i BM, det var klar det der imponerede mig mest. Det skal blive spændende at prøve andre kabler om holde dem op i mod, indtil videre må jeg ærligt indrømme jeg er mundlam, jeg havde håbet på en bedre lyd men slet ikke i dette omfang.
Samtidig fik jeg et nyt højttalerkabel med jeg også blev anbefalet et Vdh revolution. Normalt har jeg et sommercable ved navn quadra blue, et bi-wire som jeg er rigtig glad for.
Det første der slog mig da jeg havde skiftet kabel var lydniveauet, det spillede meget højere end normalt! Rigtig meget! Jeg endnu ikke lyttet rigtigt på det. Det første der falder mig ind er endnu mere kontrol, fuldstændig ro og styr på højttalerne, utrolig harmonisk og meget dynamisk. Men mere er det ikke blevet til... __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Marts 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå efter at have prøvet div. balancerede kabler, SilverSonic, Black Magig, TL Air3 og VDH. Blev valget et brugt sæt Heavens Gate, som lød bedre end de andre i mine øre og faktisk også blev det billigeste.
Derefter er der prøvet højttaler kabler i stor stil, Kimber 8TC, VDH: Inspiration, Magnum, Revelution, Oyiade osv. Faldt valget på VDH Magnum, det var igen det billigeste men det som opfyldte mine krav bedst....
Efter at have "kalibreret" min anlæg til med div. kabler, fik jeg snakket med King første gang. Som jo talte stolpe og stolpe ned om hvordan jeg skulle prøve et sæt V/A-Beethoven Grand og de ville bare lammetæve mine B&W'er. Samtidig fik jeg købt et kabel af Kiwin hvor luftede ideen om V/A. Han vist også hurtigt fortalt mig at jeg skulle prøve et sæt hurtigst muligt. Kiwin hjalp mig og fik det op og stå. Desværre havde Jensen ikke nogle i Piano brugt på lager.
Jeg har rodet lidt rundt og på denne søndag kom der gæster

Jeg elsker den sorte pianolak, jeg havde modtaget rigtig gode tilbud om Beethoven Grand i andre farver, men jeg turde ikke få dem hjem og forelske mig i dem. Når jeg vidste min kæreste ikke ville have dem stående.

De passer rigtig godt med mit tv som også har den sorte pianolak:)

Her et billeder af de Heavens Gate kabler jeg fik fat i.
Lyden fra V/A. kommer senere... jeg lytter løs men allerede nu kan jeg sige: Meget mere bas, sh*t de spiller dybt!!! Jeg elsker diskanten, jeg blev så træt af at lytte i flere timer på Nautilus diskanten. Mellemtonen er lidt mere anonym end på nautilus, indtil videre ser jeg det lidt om en ulempe...
Men nu må vi se hvad tiden bringer:)
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 29 Marts 2007 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen som jeg har skrevet i introduktionen er jeg faldet for noget af det typiske Jensen grej.
I dag kom der så lidt udskiftning og nyt til:)
Jeg har længe været helt vild med Audia Flight, men økonomien har ikke helt været til det indtil i dag:

Så kom den og det er da bare for lækkert hele vejen igennem.

Sådan ser den ud, jeg havde nu kun regnet med det ville blive til Audia Flight Two, men det blev til en 1'ner. Jeg er jo så godt som lykkelig.
Jeg ville jo gerne have en stor og dejlig Audia cd-afspiller til. Desværre må jeg nok indse at der ikke er råd. jeg er flere gange blevet anbefalet Advance Acoustic MCD-203 Mk. II. Det interesante ved denne er at der rør i. Jeg kan generelt godt li en varm og blød lyd. Så valget faldt helt naturligt på denne pga. høj ydelse til lav pris!

Designet er i en klasse for sig selv, altså det rækker i mine øjne lagt ud over de 4500 som udsalgsprisen ligger på. Lyden fra skuffen er ren fornøjelse, den lukker men rent og klart lille "smæk". Under den sidder 4 blide spikes, der følger underlag med til som går den står rigtig godt og grundigt fast. Igennem låget kan man lige se de to rør de står og lyser dejligt!

De to perler står og hygger sig og bliver spillet til. Især cd-afspilleren skulle have lang tid før den begyndte at åbne op, og stramme op i lyden. Jeg har aldrig før haft rør, men hold da op hvor lyden ændrede sig bare på 4-5 timer. I starten synes jeg toppen væltede rundt på en upræcis og ubehagelig måde, bassen var bare slap. NU sidder det hele bare lige i skabet med en varme, ro og dynamik. Jeg er så glad, simpelthen:)

Et overview billede, jeg beklager kvaliteten men jeg kan ikke få den meget bedre med de programmer jeg har tilgang til.

Her de to remoter, altså Audias er jo i en klasse og et kapitel for sig! igen synes jeg AA ligger lunt i svinget. Det er nogle billige plastikknapper der har tendens til rasle, men den ligger utrolig godt i hånden, med en let rundning på bagsiden udført i alumium. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare super SUPER lækkert det du har fået samlet sammen der. Lige i min smag og klart det jeg stiler efter.
__________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
KBAndersen skrev:
Det er bare super SUPER lækkert det du har fået samlet sammen der. Lige i min smag og klart det jeg stiler efter.
|
|
|
Jamen mange tak . Jeg er også rigtig glad for det, det er helt vildt... Jeg har jo ikke engang haft det i et døgn endnu, men altså det kilder i maven når jeg sidder og lytter...
Du har da stilet godt efter! Det Primare er da også vildt stilrent, jeg kender godt nok ikke lyden eller prisen på det, men designet er da et kapitel for sig selv! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej CRC1
Det er ny nydelig sæt du har fået dig der.. Dine højtalere er jeg også pjattet med!!
kan kun sige  og
MVH
Don
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min plan/ide er at skifte mine Beethoven ud med den nye Grand ogmå sige det Audia Flight er tiltalende og så en cd med rør. Mmmmmm. Har lige prøvet en Pathos Logos og den spiller rigtig rigtig godt Varm og musikalsk og dertil en Jungson CD med rør. Sikke en lyd. Lige før jeg skal droppe Granderne og så "bare" nøjes med en ny cd med rør også en anden amp med mere power. For det mangler den lille Primare.
Men dine Grand i pianolak vil helt klart falde i god smag når nu vores stue bliver sat i stand. For min hustru, vil det nok være nemmere at fordøje hvis jeg stiller et sæt i pianolak og så en Audia end den Logos jeg havde hjemme. Den er speciel i sit udseene, men jo smag og behag er forskelligt. __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Hej CRC1
Det er ny nydelig sæt du har fået dig der.. Dine højtalere er jeg også pjattet med!! kan kun sige og
MVH Don |
|
|
Jamen mange tak igen, hehe... Ja de er for fede mand! Altså ikke et ondt ord om B&W ud over prisen men da jeg fik dem ind i stuen efter nautilus'erne var jeg helt solgt... sh*t en bas og altså så kan pianolak jo nemt sælge mig på stedet... altså lav noget og gi den en pianolak og jeg hænger med kæben!
Jeg vil så også sige jeg er helt pjattet med dine Ej men generelt Vienna, jeg synes bare det er fedt at man får så meget for pengene og de er så runde, nemme og musikalske i lyden... Så er BGC så fed i bassen! Men alle jo hver sin smag ikk __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
KBAndersen skrev:
Min plan/ide er at skifte mine Beethoven ud med den nye Grand ogmå sige det Audia Flight er tiltalende og så en cd med rør. Mmmmmm. Har lige prøvet en Pathos Logos og den spiller rigtig rigtig godt Varm og musikalsk og dertil en Jungson CD med rør. Sikke en lyd. Lige før jeg skal droppe Granderne og så "bare" nøjes med en ny cd med rør også en anden amp med mere power. For det mangler den lille Primare.
Men dine Grand i pianolak vil helt klart falde i god smag når nu vores stue bliver sat i stand. For min hustru, vil det nok være nemmere at fordøje hvis jeg stiller et sæt i pianolak og så en Audia end den Logos jeg havde hjemme. Den er speciel i sit udseene, men jo smag og behag er forskelligt.
|
|
|
Jeg har aldrig hørt den gamle Beethoven, jeg fik bare dem her ind i stuen og lyttede 30-45 min. Så røg nautilus ud og Vienna ind, som jeg skrev før altså bassen spiller jo så vildt. Jamen det er helt sikkert min kæreste sagde også bare "nå okay, det er da meget pænt" og så var det det... Det er utrolig stuerent og sh*t det spiller godt!
Ja helt sikkert altså jeg har det selv på samme måde, altså alt i pionalak er bare for fedt!! Min kæreste kiggede også bare på den og sagde "ej hvor er de flotte". Men lyden var hun faktisk også imponeret af.. Det er lidt den ultimative test for mit hifi/high-end/anlæg-what ever, at hvis hun kan høre og se forskel, så er sgu noget om snakken!
Men synes da du skulle prøve både Grand, Audia og alt det du har lyst og så gøre op med hvad der kunne være den fedeste løsning.. og altså lige meget jeg gerne vil have mit hifi for sig selv, men et eller andet sted er det vel et møbel og jeg har jo stue sammen med hende. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser sku lækkert ud, misundelse er en grim ting  er der noget med at Audia skal bruge meget lang tid før den åbner rigtig op? Spændende mht din cd afspiller, glæder mig til at høre lidt nærmere når du har brændt et par hundrede timer af på den.... Ang.: "Et overview billede, jeg beklager kvaliteten men jeg kan ikke få den meget bedre med de programmer jeg har tilgang til."Har du prøvet programmet http://www.imageshack.us/???
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
det ser sku lækkert ud, misundelse er en grim ting er der noget med at Audia skal bruge meget lang tid før den åbner rigtig op?
Spændende mht din cd afspiller, glæder mig til at høre lidt nærmere når du har brændt et par hundrede timer af på den....
Ang.: "Et overview billede, jeg beklager kvaliteten men jeg kan ikke få den meget bedre med de programmer jeg har tilgang til."
Har du prøvet programmet http://www.imageshack.us/???
|
|
|
Hehe... jamen du har ret og selvom mit anlæg kun er et døgn gammel tror jeg nu stadigvæk jeg kan finde mellem 10-800 anlæg jeg og ejere jeg sagtens kunne blive misundelig på:)
Ang forstærkeren jo det har jeg læst mig frem til om hvor meget der er om det skal jeg ikke kunne sige. Det er en brugt en jeg har fået fingerne i, men ja jeg synes nu bare den lyder dejligt. Der er dog nogle ting der allerede irritere mig lidt, volumen/remoten er svær at bruge når der er sollys på displayet!
Ja altså nu har den vel kun spillet 12-15 timer indtil videre, men puha... Altså jeg har godt nok ikke haft vildt mange cd-afspillere og det er min første med rør. Men hold da op den spiller godt. Jeg synes alt sidder som det skal, den åbner sig mere og mere. Jeg synes isør toppen blir mere ja sammensat og bassen blir mere og mere fast og stram. Det kan dog også godt være fordi rørene bare blir varmere på det de 4-5 timer jeg har noget at lytte ad gangen nu. Selve den ydvendige opbygning er for lækker, det ligner intet der har noget med prisen at gøre. Det er sgu næsten det der imponere mig mest hver gang jeg lytter og kigger på den. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 31 Marts 2007 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
don dario skrev:
Hej CRC1 Det er ny nydelig sæt du har fået dig der.. Dine højtalere er jeg også pjattet med!! kan kun sige og MVH Don |
|
|
Jamen mange tak igen, hehe... Ja de er for fede mand! Altså ikke et ondt ord om B&W ud over prisen men da jeg fik dem ind i stuen efter nautilus'erne var jeg helt solgt... sh*t en bas og altså så kan pianolak jo nemt sælge mig på stedet... altså lav noget og gi den en pianolak og jeg hænger med kæben!
Jeg vil så også sige jeg er helt pjattet med dine Ej men generelt Vienna, jeg synes bare det er fedt at man får så meget for pengene og de er så runde, nemme og musikalske i lyden... Så er BGC så fed i bassen! Men alle jo hver sin smag ikk |
|
|
Hej igen:-)
Jamen det er rigigt... der er bare noget over en Vienna højt... jeg går selv og er lidt lun på BCG modellen:-) men holder lige lidt pause med investeringer lige pt:-)
Ja de er forholdsvise nemme at have med at gøre.. og ja de er lækre musikalske..
Hva er din mening om audiaen?? det mærke er jeg også lidt pjattet med... lækre produkter.
MVH
Don
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 31 Marts 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej CRC1.
Lækkert anlæg Er det ikke bare en fornøjelse og pakke sådan en Audia amp ud, fik et udtryk da jeg i sin tid modtog denne "palle" af en kasse, dælme godt pakket ind må man sige..
Men stort tillykke med de nye lækkerier
PS: Et lille lydforbederende fif.. sæt Gain til din signal indgang op med en +5-6 og lyt.. du tror det er løgn, men det er en kæmpe forbedring...

|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
CRC1 skrev:
don dario skrev:
Hej CRC1 Det er ny nydelig sæt du har fået dig der.. Dine højtalere er jeg også pjattet med!! kan kun sige og MVH Don |
|
|
Jeg vil så også sige jeg er helt pjattet med dine Ej men generelt Vienna, jeg synes bare det er fedt at man får så meget for pengene og de er så runde, nemme og musikalske i lyden... Så er BGC så fed i bassen! Men alle jo hver sin smag ikk
|
|
|
Hej igen:-)
Jamen det er rigigt... der er bare noget over en Vienna højt... jeg går selv og er lidt lun på BCG modellen:-) men holder lige lidt pause med investeringer lige pt:-)
Ja de er forholdsvise nemme at have med at gøre.. og ja de er lækre musikalske..
Hva er din mening om audiaen?? det mærke er jeg også lidt pjattet med... lækre produkter.
MVH Don |
|
|
Ja den er så kompromiløst lavet synes jeg uden at den er specielt fancy eller super high-tech i sit udseende. Altså min nautilus var og er jeg helt vild med stadig i design, og der elsker eller hader folk dem altså bare ikk. Altså alle jeg har mødt synes Vienna'erne er pæne og de meget og simple og stadig kompromiløse i deres opbygning synes jeg!
Jamen Audia'en er bare for lækker!!! Man kan ikke sige så meget andet, hehe.... Jeg kom jo fra en S300 så lydmessigt, er den meget neutral synes jeg... den er kraftfuld og har en godt med pondus. S300 var mere kraftfuld om hvor vidt den så bibeholdte samme kontrol skal jeg lade være usagt. Det er ikke så tit jeg høre rigtig højt.
Jeg synes faktisk at Audiaen er meget anonym i det, altså udseende opbygning, generelt. Lyden er som de vidst beskrev det i High-fidelity stor, men igen neutral og anonym hvis man sige det om en lyd. Det er som at den spiller det man sætter den spille uden at ligge noget til eller trække noget fra. Det kan man høre hvis det er en skidt optagelse eller en rigtig god optagelse.
Den er svær at tage pusten fra, jeg har ikke kunnet det endnu hverken ved film eller musik... Hvis der eks. har været en stille pagage i et nr. der bliver fuldt op og nogle hurtige/hårde/dybe trommer, så sidder de altså bare lige hvor de skal med stor trovædighed, hvor efter alt kan blive så hurtigt stille og virke helt klart igen, uden man sidder med den hvad skete der, skratten lam i mine øre så jeg har svært ved at høre de andre instrumenter efter trommerne... Som jeg synes nogle forstærker måske kan have tendens til at overspille lidt i bassen. Så generelt vil jeg som denne her sige at den er meget musikalsk, altså man sætter en skive på, så den næste og den næste og næste... Den er virkelig behagelig at høre på og det er en fornøjelse når man lytter. Man får ikke den her "puha ikke mere musik lige nu og nu skal jeg lige have en pause" jeg synes bare man får smag for mere og mere altså! Det skal dog siges at efter have Trentemøllers Last Resort er man ikke altid tørstig efter mere bas
Jeg er også selv pjattet med det, det er bare så gennemført og simpelt, det kan jeg godt li. At det der hokus pokus inden i er fint nok, men det kan også blive for meget med alt der hokus pokus uden på også ikk __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Hej CRC1.
Lækkert anlæg Er det ikke bare en fornøjelse og pakke sådan en Audia amp ud, fik et udtryk da jeg i sin tid modtog denne "palle" af en kasse, dælme godt pakket ind må man sige..
Men stort tillykke med de nye lækkerier
PS: Et lille lydforbederende fif.. sæt Gain til din signal indgang op med en +5-6 og lyt.. du tror det er løgn, men det er en kæmpe forbedring...

|
|
|
Hej Bjørn B:)
Jo det er ren fornøjelse, hehe. NU var min brugt godt nok, men det eneste jeg gik klip af var et "brække" låget af og klippe posen af. Men elleres rendte mundvanden på mig, og man fik jo lyst til at flå pallen og emballagen fra hinanden som en ti-årig dreng til jul!
Tak for tippet, Jensen sagde jeg bare skulle give den fuld skrue det synes jeg var lidt for meget som om den blev lidt løs i toppen(kan også cd'en der ikke har brændt nok timer endnu) med ved +8 synes jeg det lyder rigtig godt! Det er sjovt, mystisk, sært at man skal eller kan forbedre lyden på den måde, men jeg gør det nu bare med et kæmpe !
PS: Jeg er helt tosset med dine monoblokke og din cd-afspiller ville også stå pænt til min Audia:) __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 05 April 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer lige lidt flere billeder fra Advanve Acoustic afspilleren som jeg synes er for fed til 4500!!! Nogle af de detaljer der har imponeret mig:

Fronten hvor man kan se den kraftige front plade hvor der er sat en yderligere kraftig plade ind hvor skuffen og knapper sidder i. Jeg synes det gør kun designet mere lækkert.

Igen fronten, hvor man gerne skulle kunne se forskellen på tykkelserne. Det eneste som jeg synes kan være lidt et minus og kina agtigt er on/off knappen, som er stor og grim med for kraftig lys!

Her ses det måske bedre med knapper osv. jeg synes de sidder godt og kraftige! Igen de blå on/off knap som jeg ikke synes passer ind i forhold til alt det andet som i mine øjne er meget lækkert!

Her er terminalerne, udemærket kvalitet og de sidder fornuftigt og er nemt tilgængelige. En dejlig ting er at AA skriver om det er Left eller Right udgange over stikken. Det er noget nemmere når man skal tilslutte det. Hvor den dyre Flight One skriver det under... but why??

De spikes der sidder med under. Man kan lige skimte det dæmpene gummi under "beskyttelses-ringene" spikes'ne står på. De står altså fast med dem. Hvorimod at hvis de står på de lidt billige platisk spikes alene, har de ikke den store værdi.

Igen lige fra den anden side. Ja jeg synes den er nice, spiller p***e godt, er lavet lækkert, ligner noget der koster mange mange penge! Så er den jo ret billig __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|