| Forfatter |
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alland skrev:
|
Jeg kan kun bakke op om alt det tidligere postede.. Simpelthen en klassé skive!!
Med hensyn til 2-cd-udgaven var det en limited edition, så det var kun til de hurtige dyr i skoven.. Den kan ikke bestilles, så skal findes brugt.. Spørgsmålet er så bare om nogen vil af med den.. I får i hvert fald ikke min...
Nogen der ved, om det Trentemøller remix af "Moan" der er nævnt flere gange i tråden, er det de spiller på Boogie-radio??
-Allan
|
|
|
hvilke numre er der på 2 disc udgaven? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Always Something Better (Vocal Version feat. Richard Davis) Moan (Vocal Version feat. Ane Trolle) SUPER FEDT!!! Physical Fraction Polar Shift Chameleon Sunstroke Always Something Better (Trentemøller Remix) Nam Nam Killer Kat Rykketid Prana
Faktisk den CD jeg er mest glad for af de 2...
|
| Til top |
|
| |
zuluDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
witzel skrev:
zuluDK skrev:
| Er der nogen, der ved hvor man kan købe 2-disc-versionen henne? Så vidt jeg har forstået findes den kun i et begrænset oplag, og er måske (allerede) udsolgt? |
|
|
den er for længst udsolgt.. jeg har været mange steder for at finde et nyt eksemplar.. og endda efterspurgt et på KSB.. men uden held |
|
|
Jeg har et eksemplar - hvad vil du gi' for den? |
|
|
Brian, jeg har sendt dig en PB i torsdags. Har du set den?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gammel tråd, men jeg er lige begyndt at åbne mine julegaver til mig selv  Er du da vimmer der er bund på den plade  . Jeg har jo fået mig et lille subs setup med en behringer i numsen, og jeg skal da love for at jeg fik opkastfornemmelser i mellemgulvet, så jeg blev tvunget til at søge en opvask i køkkenet! Med andre ord: Fed skive, skræmmende bas!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Gammel tråd, men jeg er lige begyndt at åbne mine julegaver til mig selv 
Er du da vimmer der er bund på den plade . Jeg har jo fået mig et lille subs setup med en behringer i numsen, og jeg skal da love for at jeg fik opkastfornemmelser i mellemgulvet, så jeg blev tvunget til at søge en opvask i køkkenet! Med andre ord: Fed skive, skræmmende bas!
|
|
|
Ja der skal et sæt virkelig gode højttalere til for at bassen ikke fuldstændig overtager et par af numrene. Men nogle af numrene synes jeg faktisk er mere en fysisk oplevelse end en lytteoplevelse.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
|
Ja der skal et sæt virkelig gode højttalere til for at bassen ikke fuldstændig overtager et par af numrene. Men nogle af numrene synes jeg faktisk er mere en fysisk oplevelse end en lytteoplevelse. |
|
|
Det er rigtig nok noget af det spændende ved den, at den har masser af rytme der næsten blæser en væk koplet med alle de små ticks-pops-og sponk? (hvem er ung nok til at vide hvad det hedder det han laver  ) Jeg har også slukket for de der subs nu, det hænger bedre sammen. Man må jo nøjes
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en virkeligt spændende og anderledes plade. Normalt hører jeg ikke meget elektronisk musik, men lige netop The Last Resort er lækker. Man hører hele tiden nye ting, hvilket gør den endnu mere spændende.
Og bassen er et kapitel for sig selv. Dog kan jeg bedre lide den "Moan" version som bl.a. bliver brugt i SAS reklamerne.
Iøvrigt kan Royksopp's "What Else Is There" også anbefales. Trentemøller har lavet et remix af den, som faktisk er rigtigt fedt.
|
| Til top |
|
| |
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
har i så også fået købt trentemøller chronicles? den skal man da også have  super fedt album  __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, begge CD'er er voldfede... Moan på Last Resort har specielt en meget dyb og kraftig bas som er meget vanedannende!
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne godt tyde på, at jeg må have fat i Chronicles.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er den? er det opsamling, for jeg har lige læst mig til at det var mere dance præget det han lavede før (ik maj!)
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er mange numre på chronicles som også er på last resort. Men begge skiver er hamrende gode. Chronicles cd 1 sidder næsten permanent i bilen, og hver gang jeg hører den ærgrer jeg over at den økonomiske status ikke lige er til at købe den forstærker jeg har ledt efter et stykke tid nu  chronicles er et must til de der ikke fik købt 2 disc udgaven af last resort. rykketid er genial !!
KimC skrev:
Ja der skal et sæt virkelig gode højttalere til for at bassen ikke
fuldstændig overtager et par af numrene. Men nogle af numrene synes jeg
faktisk er mere en fysisk oplevelse end en lytteoplevelse.
|
|
|
tja, en virkelig god forstærker er nu heller ikke dumt at investere i. Jeg har hørt flere gode højttalere, på skodgrej der ikke kunne følge med.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi ved godt at du kun er til PC højtalere W!  Nå, men nu har jeg så bestilt Chronicles, så må vi se om den kan slå Master of puppets ud af bilstereoen.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Vi ved godt at du kun er til PC højtalere W! 
Nå, men nu har jeg så bestilt Chronicles, så må vi se om den kan slå Master of puppets ud af bilstereoen.
|
|
|
ja de dyre PC højttalere .. ikke dem fra Merlin  om den kan slå master of puppets ud af bilstereoen, kommer nok lige så meget an på anlægget i bilen.. nu har jeg en 13" siddende i hattehylden, men den savner noget power .. trentemøller er bare ikke det samme, i et standard bilstereo ..  nu kan jeg ikke huske om du har en pladespiller, men vinylerne er klart at anbefale .. der er en helt anden dynamik.. we love !!
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes rent faktisk ikke at vinylerne er bedre end CD'erne... Jeg hælder faktisk mod CD'erne da de lyder mere naturligt på en måde. Men det undrer mig ikke da de jo er lavet på computer og derfor ikke skal konverteres til noget analogt i indspilningsfasen.
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har gået de sidst 10-14dage og pønset lidt på om en plade-spiller er sagen..'alle' snakker jo om at det er bedre end CD'er 
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så med at bruge en USB pladespiller? .. det må da være det bedste  Ej, jeg har ikke lige fået taget mig sammen til Vinyl, det løber altid op i for mange penge i forhold til hvad der ellers kan bruges på ny musik.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Jeg synes rent faktisk ikke at vinylerne er bedre end CD'erne... Jeg hælder faktisk mod CD'erne da de lyder mere naturligt på en måde. Men det undrer mig ikke da de jo er lavet på computer og derfor ikke skal konverteres til noget analogt i indspilningsfasen.  |
|
|
så vil jeg vove at påstå at du ikke har hørt den på en rigtig god pladespiller
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den på cd, men jeg har faktisk lige fået en pladespiller idag^^ så det kunne jo være at man skulle ud og købe den på lp også. Det er jo lidt for sent at ønske sig den til jul  Mvh. Morten.
|
| Til top |
|
| |