Bruger siden: 18 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 34
Sendt: 03 Februar 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
Mastervol skrev:
Du har fået mange gode besvarelser, så håber du vil lytte lidt til den Marantz også. Ved godt det kan være svært, men watt siger meget lidt! H/K's 50 watt er en del mere end Denons 85 watt!
Du gør det bare ikke let hva min ven hehe :) Jeg må indrømme at H/K også bare ser svine godt ud mens de yder deres arbejde! Men har afsat hele næste weekend til lytte til anlæg med gutterne hehe
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 04 Februar 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
Carten skrev:
Mastervol skrev:
Du har fået mange gode besvarelser, så håber du vil lytte lidt til den Marantz også. Ved godt det kan være svært, men watt siger meget lidt! H/K's 50 watt er en del mere end Denons 85 watt!
Du gør det bare ikke let hva min ven hehe :) Jeg må indrømme at H/K også bare ser svine godt ud mens de yder deres arbejde! Men har afsat hele næste weekend til lytte til anlæg med gutterne hehe
Lyder sq godt. Meeen, skulle man sige et par negative ting om H/K, er det at de er meget plastic-agtige, hvilket fx tydeligt mærkes på volumenkontrollen... Det er jo også et spørgsmål om hvor meget man går op i den slags.
Sendt: 04 Februar 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
det sandt... Har aldrig selv haft sådan længere tid med en receiver fra nogle af disse producenter, sååh som i alle siger rigtigt, må man ud og se og hører
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
Så skete det endelig!!! Jeg fandt sku penge til en af de bedre modeller fra Harman Kardon! Helt nøjagtigt avr 635 modellen! Men så er det jeg må komme med et helt basalt spørgsmål frem til jer!
For lige nu er mine højtaler kabler bare de billige af slagsen til mine små satteliter jeg har! (de blir byttet når jeg har penge igen hehe)
Kan jeg smide "rå" kabler i denne receiver? det glemte jeg jo at få tjekket da jeg var ude og se og hører den...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum