| Forfatter |
|
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lå i går og zappede lidt rundt..!? MTV viste denne video, som jeg ikke kendte..! Jeg syntes, det et af de fedeste rock numre jeg længe har hørt .
Syntes han lægger en rock stemme ”der kommer sådan fra dybet” a`la forsangeren fra Neckelback. Og hvis man er nået op i min alder, så er der stadig lidt rytme tilbage i musikken.
Tag en lytter til nummeret ”The Garden`s tale”
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/ call?htmltemplate=./misc/article.htm&articleid=79001
Ved ikke om det er nyt eller gammelt? Men det er nyt for mig…. Men fantastisk fedt
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Kjeldbjerg25 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Volbeat er alt for fede, og Garden's tale er ny, men tag og anskaf "The strength, the songs, the sounds", klart det fedeste danske rock der er udkommet i flere år. Og de trækker meget på inspiratioen fra ældre Rock'n'Roll, så der er ikke så meget at sige til at det tiltaler en "ældre" herre
__________________ "Win if you can, lose if you must, but always cheat"
|
| Til top |
|
| |
miibmiib Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
HELL YEAH. Volbeat er klart noget af det bedste længe, især Poulsens vokal. Kan kun være enig Kjeldberg - køb The Strength/The Sound/The Songs. ps. på deres hjemeside http://www.volbeat.dk under media ligger der mp3'er til download.
__________________ Pro-ject Debut 3. Pro-ject Phonobox 2. Grado SR80. ShureE3C. TrekStor Vibez. MeizuM6.
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke normalt min stil, men The Gardens Tale er super fed
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlig power i den produktion Dejligt at høre, for sådan en gammel Hævi dreng som mig
Specielt de stykker, hvor den dobbelte storetromme kommer ind, er bare super TOP NICE!! __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 07 Februar 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
De spiller i Vega d. 31/3-07 til headbangers ball arrangementet - skal selv derover  __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
HUSK
Signingsession i Fona på Strøget 19. februar kl. 16:00
På udgivelsesdagen for "Rock The Rebel / Metal The Devil" forvandler Danmarks største musikforretning, Fona på Strøget, sine lokaler til "Camp VOLBEAT". Hele musikafdelingen vil summe af forventninger, når VOLBEAT dukker op kl. 16:00 for at signere CD'er og kaste om sig med gratis merchandise, plakater og promo-singler. Det bliver vildt! Spred ordet, tak.
Hilsen LAST __________________ http://www.volbeat.dk
http://www.nationupnorth.com
|
| Til top |
|
| |
miibmiib Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@LAST Har du nogen ide hvor længe det vil vare? Ku være fedt at svinge forbi, men kan sgu nok ik' nå det... man har jo desværre et arbejde at passe  Og så er der kommet en anmeldelse http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/musik/article272193 .ece . Det er godt nok hr. treo der har skrevet den, synes godt han kan være svær at blive klog på. Lagde lige mærke til at titlen ikke engang er rigtig i anmeldelsen
__________________ Pro-ject Debut 3. Pro-ject Phonobox 2. Grado SR80. ShureE3C. TrekStor Vibez. MeizuM6.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sheep skrev:
De spiller i Vega d. 31/3-07 til headbangers ball arrangementet - skal selv derover  |
|
|
Så var du vel også en af de mange opmærksomme til koncerten i Skanderborg i sommers?
Volbeat er_så_meget bedre live, et af de bands der ikke kunne regnes væk i den våde eftersommer. De er dog stadig smækfulde af beundring for de gamle drenge, so als.. Mötörhead..
Mvh. Jens/Modifix
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, Ekstra Bladets anmeldelse er jo egentlig ganske intetsigende; det er vitterligt svært at blive klog på en god del anmeldelser; sådan, helt generelt forstået, mener jeg 
Hvorfor overhovedet "anmelde" noget, hvis det tætteste man kommer til at forholde sig til musikken som sådan er noget nær en parantesisk relativsætning om at "dét og dét nummer er enlige lyspunkter...."; det er jo ligegyldigt; en anmeldelse på noget der ligner 14 linier kan jo ikke være andet end det....
Men uden at lyste en anmeldelse i øvrigt - så er Volbeat vel ok pop-party-rock, hverken mere eller mindre; efter to numre er det bare svært ikke at ønske at høre noget andet - synes jeg - 99% er altså for ufarligt, og hørt-før for mange gange. Det kan godt ærgre mig lidt - og nu får jeg garanteret på puklen - at Volbeat skal stå som "pionerer" for den danske hard-rock/metal, og den eksponering de får taget i betragtning gør de vel det i en eller anden forstand - i al fald i den "brede" offentlighed. Bevares, de har selvsagt en bredere appel (hvis man da kan tale om både bred offentlighed ditto appel indenfor denne genre) end bands som Mercenary eller Mnemic har.
Men de er ikke i nærheden af at være lige så interessante, nyskabende eller originale som de to sidstnævnte, hvis man spørger mig...
(og det var der så heller ikke nogen, der gjorde - så jeg tager min forbeholdenhed overfor Volbeat med mig - og tier)
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Volbeat er super fede, og ideen om at rotte sig sammen med Johan fra Magtens Korridorer på Garden's Tale er rigtig god!
Jeg skal se dem spille på Forbrændingen i Albertslund på fredag. jeg glæder mig enormt, og jeg håber sgu, de spiller noget fra det nye album! __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
miibmiib Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Dejen
Jeg er enig med dig i det du skriver. Mercenary og Mnemic er nyskabende og originale og har lavet nogle virkeligt fede albums. Ingen tvivl om det.
Men til party, druk eller bare en det-har-været-en-røvsyg-dag-på-jobbet-og-k*****gen-brokker-s ig opkvikker er Volbeat sgu geniale. Og det de gør, gør de bare godt.
Det behøver jo ikke altid være innoverende og diverse floskler for at være godt.
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg ved desværre ikke hvor lang tid drengene er i Fona i morgen, men hvis der komme lige så mange som til releasefesten i fredags skal man nok være der i god tid 
Ang T. Treo's anmeldelse - hvis man ikke engang gider at skrive den rigtige titel på albumet, skal man lade være med at skrive noget som helst 
Hilsen LAST __________________ http://www.volbeat.dk
http://www.nationupnorth.com
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Volbeats musik er ret jævn, at mange falder i svime over Michael Povlsens vokal fatter jeg i den grad ikk (minder mig om Stone Temple Pilots og Life Of Agony  ), Dominus havde den del mere at byde på... Mnemic og Raunchy er mere "originale", selvom jeg kun synes sidst nævnte har noget at byde på... Mercenary er en helt anden sag, de har ligeledes udviklet sig meget, og nogen sammenligning kan ikk drages med ovenstående..
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
sheep skrev:
De spiller i Vega d. 31/3-07 til headbangers ball arrangementet - skal selv derover  |
|
|
Så var du vel også en af de mange opmærksomme til koncerten i Skanderborg i sommers?
Volbeat er_så_meget bedre live, et af de bands der ikke kunne regnes væk i den våde eftersommer. De er dog stadig smækfulde af beundring for de gamle drenge, so als.. Mötörhead..
Mvh. Jens/Modifix
|
|
|
Hej Jens
Nej det var jeg ikke - men jeg var en af de opmærksomme der oplevede en super fed volbeat koncert i bagende sol på roskilde i 2006 Og ja - de rykker for vildt live
Bo __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
dr. jeep Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 253
|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Volbeat er sgu da røv og nøgler... Alt for pæn produktion og rent musiksk planker de alt for meget fra Life of Agony... Jer der synes Volbeat er det vildeste pis skulle tage en lytter på Life of Agony - Ugly den er over ti år gammel og var på udgivelses tidspunktet original i sit udtryk hvilket ikke kan siges om Michael Poulsen og co. de er sgu 10-15 år for sent på den...
__________________ Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
|
| Til top |
|
| |
Mr.Diy Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: skruerselv
Bruger siden: 13 Februar 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kendte det ikke men, det er da SUPERFEDT I ANDEN 
Sangeren minder i den grad om ham fra MAGTENS KORRIDORER (er det sikker også, det er nok bare mig der fatter minus )
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
dr. jeep skrev:
|
Volbeat er sgu da røv og nøgler... Alt for pæn produktion og rent musiksk planker de alt for meget fra Life of Agony... Jer der synes Volbeat er det vildeste pis skulle tage en lytter på Life of Agony - Ugly den er over ti år gammel og var på udgivelses tidspunktet original i sit udtryk hvilket ikke kan siges om Michael Poulsen og co. de er sgu 10-15 år for sent på den...
|
|
|
og du skulle tage og lytte til noget helmuth lotti - musik er en smagssag og uanset om volbeat er originale eller ej så havde jeg en fed koncertoplevelse med dem på roskilde i 06 og glæder mig til koncerten i Vega __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |